Dakle hoćeš uplait autić, krene trk (cilindar prvi se pokrene), zastane i onda odjednom upali.
Prije mi je samo na toplo (na radnoj temperaturi) tako zastajkivao kod paljenja.
Sad je počelo i na hladno,
Reče mi šogi da more bit radi četkica na alternatoru (ako se sjećate ulje je slinilo po motoru, pa je moguće da je došlo do tog alternatora, mada je tamo sve suho i remen nikad nije bio mastan od ulja).
A može bit i radi akumulatora-star je 7 godina.
Što preporučate da prvo napravim. Èetkice i ležajeve il aku?
E sad mene zanima di da ja u Èakovcu nabavim te čektice i te ležajeve za taj alternator? I ako ima koja dobra duša da mi nađe točne dimenzije il šifre toga svega jer ja o tome nemam pojma, a htio bih kupit prije zamjene (navodno je cijena smijurija)
Ujedno i koji aku. Vidim da je bosh po 500kn, a varta po 800 i 900kn!
Ne znam koja je razlika i dal je ima??!!
Prije mi je samo na toplo (na radnoj temperaturi) tako zastajkivao kod paljenja.
Sad je počelo i na hladno,
Reče mi šogi da more bit radi četkica na alternatoru (ako se sjećate ulje je slinilo po motoru, pa je moguće da je došlo do tog alternatora, mada je tamo sve suho i remen nikad nije bio mastan od ulja).
A može bit i radi akumulatora-star je 7 godina.
Što preporučate da prvo napravim. Èetkice i ležajeve il aku?
E sad mene zanima di da ja u Èakovcu nabavim te čektice i te ležajeve za taj alternator? I ako ima koja dobra duša da mi nađe točne dimenzije il šifre toga svega jer ja o tome nemam pojma, a htio bih kupit prije zamjene (navodno je cijena smijurija)
Ujedno i koji aku. Vidim da je bosh po 500kn, a varta po 800 i 900kn!
Ne znam koja je razlika i dal je ima??!!