ne...pali se na 97 stupnjeva otprilike...danas sam bas gledo na jednom Berlingu 1.4i 75 bez klime, kad kazaljka dode blizu prve crte iznad 90 upali se ventilatorKak između 90 i 100 ? Kaj se na 90 nebi trebal palit cincilator ? a na 100 voda već kuva..antifriz na otprilike 110
ventilator se pali kad dođe blizu prve crte iznad 90, znaci na pol puta izmedu 90 i 100 ajmo reci...Meni stoji na pola kad se vozim polako a kad krenem uzbrdo ili kad mu dam malo gasa pocne se tem dizati i zna se dići iznad pola skoro do sljedeće crte. prije servisa (zupcasti, pumpa vode, filteri itd) mi se cini da nije tako bilo. odma da vam kazem sistem je odzračen. vodu ne trosi. auto je nedugo kod mene pa neznam jel to normalno il je neki razlog za brigu. inace sve drugo je ok osim jednog unutarnje zgloba na poluosovini a to će se minjati kad dodje na red.
Auto ima 209000 km.
I jos jedno pitanje kakva vam je potrosnja meni je od 7 do 9 ovisi kako ga vozim.
Naravno kad je vruće za popizdeti!Berlingo 1.9, temperatura uvijek na polovici stoji, milimetar sim tam... ali sada bome kako je ljeto se kazaljka debelo popela prema crvenom.... valjda nece otic di netreba
Nemoj se s tim zaj.... otišla ti je predaleko,sjeb.. ćeš motor.Provjeri termostat i ventilator temp ti ne smje prelazit 100 ili ić daleko od sredineBerlingo 1.9, temperatura uvijek na polovici stoji, milimetar sim tam... ali sada bome kako je ljeto se kazaljka debelo popela prema crvenom.... valjda nece otic di netreba
tak je i meni isto, al to se događa samo po ljeti kad je jako vruće i do rijetko možda 2 il 3 putakod mene se, u citroen xsara 2002 godine, ventilator (prva brzina) pali na 92-95 stupnjeva i neznam jeli to normalno.poslije rada ventilatora od nekih 10 sekundi temp padne na 90 molim da odgovorite ako neko zna jeli to normalno
Potrošnja pada ispod 7 litara samo ako ga u duljim vožnjama, tipa 30ak km na više ne dižeš iznad 70. Imam isto 1.4 i redovito gazim 35 km do posla, nemam velikih brijegova i opterećenja i gazim 70 km/h u 5. brzini pri 2000 okretaja. Tada ide ispod 7 litara. Inače je potrošnja u redu.Meni stoji na pola kad se vozim polako a kad krenem uzbrdo ili kad mu dam malo gasa pocne se tem dizati i zna se dići iznad pola skoro do sljedeće crte. prije servisa (zupcasti, pumpa vode, filteri itd) mi se cini da nije tako bilo. odma da vam kazem sistem je odzračen. vodu ne trosi. auto je nedugo kod mene pa neznam jel to normalno il je neki razlog za brigu. inace sve drugo je ok osim jednog unutarnje zgloba na poluosovini a to će se minjati kad dodje na red.
Auto ima 209000 km.
I jos jedno pitanje kakva vam je potrosnja meni je od 7 do 9 ovisi kako ga vozim.
Imaš pouzdan motor, ne puca od snage ali uz redovite izmjene ulja, filtera i svijećica još ga dugo budeš teral!Potrošnja pada ispod 7 litara samo ako ga u duljim vožnjama
Zašto misliš da to nije dovoljno, da nije dovoljno ventilator bi vrtio duže s obzirom da se ugasi ohladio je dovoljno Ne brini to je u redupozzz ja imam problem sa temp. dok je bio fabricki termostat temp. je stalno stojala na 90 , sad kad sam zamijenio termostat temp mi stalno stoji na 80 i cim krenem u brd ili idem brzinom od 130 temp. mi ide na 97 - 100 a ventilator se pali na 97 i malo ga vrti i ugasi al to nije dovoljno
termostat ne pali ventilator.pozzz ja imam problem sa temp. dok je bio fabricki termostat temp. je stalno stojala na 90 , sad kad sam zamijenio termostat temp mi stalno stoji na 80 i cim krenem u brd ili idem brzinom od 130 temp. mi ide na 97 - 100 a ventilator se pali na 97 i malo ga vrti i ugasi al to nije dovoljno , jel ima negdje da se uzme originalni termostat koji pali ventilator na 90 , jer dje god sam isao svi mi daju taj isti sto ga vec imam