Top up engine, coolant level

MartinK

New member
Pozdrav dobri ljudi,

opet ja ;). Imam sitni problemčić (opet). Evo došli su i hladni dani (cca -5) i iako auto pali ko metak iz prve prvih cca 2 km mi napiše na ekranu "top up engine, coolant level" te mi se zacrveni znak stop. Nisam niti jednom stao jer se nakon tih cca 2 km, iliti 45 sek čim se auto malo zagrije zgasi STOP te nema više poruke upozorenja. Maloo sam čital po forumima "engleskim" i piše da je može biti da fali rashladne tekućine ili da je sam senzor neispravan odnosno da krivo pokazuje. Odnosno smrzne se pa zafrkava. Pošto sam uvidio da ima puno znalaca ovdje bio bih zahvalan ako bi mi tko mogao pobliže objasniti situaciju odnosno problem. Nisam kontrolirao još količinu rashladne tekućine jer sam danas ujutro to uvidio te napisao post čim sam došao do računala.
 
Posljednje uređivanje:

balki

Active member
Bili bi mi logicnije da si otisao do auta i digo poklopac motora te provjerio nivo antifriza nego do tastature;-))
Prvo to provjeri pa cemo onda dalje...
 

scarabeus

New member
Imao sam isti problem, samo sto se meni palila ta greska i kazaljka temperature rashladne tecnosti bi se zakucala na maximumu. To bi trajalo kratko i onda bi se sve vratilo u normalu.
Kod mene je bila problem gljiva.
 

AX-ja

èudo jedno
upravo tako il je lazna uzbuna zbog senzora il ne pali ventilator al onda se moze dogodit da auto i zakuha.
treba vidjet,jel lazna uzbuna,digni haubu i vidi jel motor topal,kad se to dogadja.
cesto se zna dogodit da daje lazne uzbune.

scarabeus kakva gljiva??
 

scarabeus

New member
Šampinjoni, a bilo je malo i bukovače :angel:
Šalim se. Majstor mi je rekao da je morao zamjeniti gljivu. Valjda se u njoj nalazi neki senzor, ili...?
Inače, meni se dešavalo, kad pokaže da je motor prokuhao, da se upali i ventilator, a u stvari je uzbuna bila lažna.
 

Automatic

Well-known member
Mislim da se radi o lažnoj uzbuni senzora temperature koji je spojen sa kazaljkom na satu a ujedno i displayem.Najvjerojatnije negdje probija na masu.Znači ne termo prekidač koji pali ventilator već indikator topline rashladne tekućine koji bi morao bit negdje oko termostata.Ovo što ispisava moralo b i značit jako visoka temperatura u rashladnom sistemu.Valjda je to tak ,barem mislim da bi trebalo bit.Nekad kod opela je znao otić otpornik na samoj kazaljci ali za citra ne znam.
 
Na vrh