Kakve to ima veze s našim C3 autima? Ama baš nikakve, ali, eto postoji i samo potvrđuje poluherezu od prije pet godina, da Citroenu sport ne treba.
Ne treba i zato ga ni nema već pet godina. Tužna obljetnica.
Ali kao što si primjetio, Citroen Racing je i dalje živ, stari C3 Rally2 za 200k€ se i dalje prodaje. Elektrčni C3 ERX od 400k€ nešto manje.
Proizvođačima možda ovakve utrke više nisu bitne, ali još ima ljudi koji se još žele zabavljat sa trošenjem benzina, pa im je šteta propustiti tu zaradu
A utrke standardnih električara su preskupa promocija za nešto što se jedva održava na životu upumpavanjem suludih količina javnog novca.
I neki prosječni hobi rejeser sa recimo 30k€-50k€ buđeta, koji valjda to radi jer gušta u vožnji, će teško spržit taj buđet da se vozi u tvorničkom drive-by-wire tenku od preko 2 tone.
A C3 sa 11s i 135km/h... teško će on i MG4 pobudit nečiji interes za utrkivanjem... električarima se mora desiti potpuna revolucija u pohrani energije, da bi imali bilokakvog smisla.
U profesionalnom utrkivanju je još gora situacija... Formula E je gubitaš koji živi samo zato jer je F1 dovoljno profitabilna da to pokrije.
U WRCu je suprotno... dišu na škrge i nikome ne pada napamet stvoriti električni pandan. Dapače, za sljedeću godinu izbacuju i hibridni dio iz auta i idu na čisti benzin.