Jel to opsezan i skup postupak?Ako su dizne ociscene, svjecice i bobina novi, provjeri zazor ventila jer mi se cini da ti u tim prvim ciklusima jedan ventil ne radi kako treba
Koliko kilometri ima auto? Taj motor ima propisano podesavanje ventila svakih 60 000 kmJel to opsezan i skup postupak?
Sto bi znacilo ako je zazor ventila "neispravan" ?
Intenzivno razmisljam o novom Citroenu, ali me zivcira kupovati najnize akcijske modele, opet
Meni su tvoji komentari super. Ne zaje*avam se. Savršen omjer ironije i sarkazma. Taman. Jednom ako budeš kakvu knjižicu sabranih djela izdavao, javi se.goldy, prema mom iskustvu normalno je to za taj motor kada uđe u godine :hm: baš ko što je normalno da proslini na onoj brtvi...
taj motor je kao hrvatska. Bog i citroen su stvorili najljepšu zemlju na svijetu i najbolji motor na svijetu, ali da smanje doživljaj naselili su hrvate i ugradili štedeću periferiju.
meni ne smeta zamašćen motor ili piskutanje iz auspuha (imam protočni lonac pa dobije zbog toga još bolji zvuk), ali kak sam te čital na forum.hr i ovdje, moja ti je preporuka da prodaš tu xsaru i kupiš si neki drugi auto. citroen naravno :wub: neki hdi...
Ako je u ovlastenom servisu dok se motor hladi budem se vozikao sa C4Kod mene ti je oko 150 kuna kontrola i podesavanje ali mora bit hladan motor
Divota, znaci ici u ovlasteni servis garantira da se nitko nece sjetiti predloziti podesavanje cilindara ili recimo zamjenu svjecica (to je moje iskustvo kod Automehanike i bivse Auto Pebe). Naravno ne mozes biti nazocan kad nesto rade, niti pricati sa relevantnim osobljem, vec sa nekim prodavacima magle na pultu koji kao sve razumiju a na kraju servisa se ispostavi da nesto nisu ni pogledali, vec samo odrade osnovne stavke i cekaju 16h. Steta jer se tako narusava stanje automobilima kroz godine a i proizvodjacu.Kod "tebe" ili u servisu ?