Trese kod paljenja

goldy

xsara coupe
Jel ima neko ideju sto bi to moglo biti kad se auto nakon paljenja ujutro bez obzira na vanjsku temperaturu pocne tresti, okretaji padnu skoro da ce se ugasiti i onda nakon 10sec sve postane normalno. Proces se moze ubrzati ako se malo dodaje gas u leru.
(xsara 2, 1.4x)
 

Olaf

New member
Jel ti se upali lampica dijagnostike? Moguce da ti bobina nevalja pa jedan cilindar ne pali odmah ili motoric ler gasa ne regulira prazan hod ali prije bi reko da te bobina zeza. A kad si mijenjao svjecice?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Znam ja iz tuđih iskustava da je trese mi se auto širok pojam... Suzimo ga. ;)

Pod trese misliš da se "guši" i podrhtava motor neposredno nakon paljenja?
- svjećice, cinšpula (bobina), filter goriva, dizne

Trese se cijeli auto?
- donji nosač motora, selen donjeg nosača motora, šaraf donjeg nosača
 

goldy

xsara coupe
Kompletan servis napravljen prije 6-7 mjeseci (ulja, filtri i sl). Zajedno sa servisom zamijenjena bobina, svjecice, ocisceni injektori. Trese se motor, ne pali se lampica. Ako stoji par sati trese se jako kratko, ako stoji preko noci oko 10sec, ako stoji 2-3 tjedna, trese se skoro minutu, kao da motor ide lijevo-desno, a nekada se dodavanjem gasa cuje piskutanje kroz auspuh. Dok je bilo hladno oko -15C ovog treskanja skoro da nije bilo, kako je postalo naglo toplo poceo se tresti svako jutro.
 

Olaf

New member
Ako su dizne ociscene, svjecice i bobina novi, provjeri zazor ventila jer mi se cini da ti u tim prvim ciklusima jedan ventil ne radi kako treba
 

Dalibor

Dado Tornado
goldy, prema mom iskustvu normalno je to za taj motor kada uđe u godine :hm: baš ko što je normalno da proslini na onoj brtvi...

taj motor je kao hrvatska. Bog i citroen su stvorili najljepšu zemlju na svijetu i najbolji motor na svijetu, ali da smanje doživljaj naselili su hrvate i ugradili štedeću periferiju.

meni ne smeta zamašćen motor ili piskutanje iz auspuha (imam protočni lonac pa dobije zbog toga još bolji zvuk), ali kak sam te čital na forum.hr i ovdje, moja ti je preporuka da prodaš tu xsaru i kupiš si neki drugi auto. citroen naravno :wub: neki hdi...
 

goldy

xsara coupe
Ako su dizne ociscene, svjecice i bobina novi, provjeri zazor ventila jer mi se cini da ti u tim prvim ciklusima jedan ventil ne radi kako treba
Jel to opsezan i skup postupak?
Sto bi znacilo ako je zazor ventila "neispravan" ?

Intenzivno razmisljam o novom Citroenu, ali me zivcira kupovati najnize akcijske modele, opet :)
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
Iskreno,Goldy, da je mene moja xsara tak zajebavala,neznam da bi se dugo družili :D, a i ja sam svoju kupil na "akciji"..;)
 

deda

New member
Nemojte pogađati kaj bi moglo biti,možemo tak do penzije,treba auto odvesti kod nekoga i lijepo sve redom češljati pa će se naći što je.možda ne odma,ali barem da se otklone sumnje u bitne stvari.Što čovjek napravi to čovjek i pokvari i popravi,pa nije auto svemirski brod,barem je Xsara još uvijek normalan auto.
 

goldy

xsara coupe
U tome i je problem, odes kod par majstora i svaki ima svoju teoriju, niko ne popravi kvar jer ga niti ne moze detektirati osim da mozda vozika auto tjedan dana i onda kad nesto skroz crkne svi znaju popraviti :)

To je boljka starih auta, premda popravak na koncu moze biti par 100kn.

Tako sam lambda sondu mijenjao mjesecima jer problem nije bio preocit, medjutim u takvim uvjetima povjerenje u auto drasticno pada i postaje losa opcija za ici van HR.
 

deda

New member
Ako se toga neko ne primi kako treba,tj dok ne nađe grešku ništa od svega.Mora se vidjeti na autu,svašta može biti.Ja sam starom na njegovom Yugiću tražio grešku godinu dana,dok konaćno nismo našli da je šaraf od mase bio ausrajsan i klema se malo klimama, malo nije.Èak sam ga i nekoliko puta šlepao jer nikako nismo na cesti mogli upaliti auto.
 

Olaf

New member
Jel to opsezan i skup postupak?
Sto bi znacilo ako je zazor ventila "neispravan" ?

Intenzivno razmisljam o novom Citroenu, ali me zivcira kupovati najnize akcijske modele, opet :)
Koliko kilometri ima auto? Taj motor ima propisano podesavanje ventila svakih 60 000 km

Najbolje je po Dedinom savjetu nac nekog tko ce vidjeti sto je i rijesiti da ne pogadamo
 

goldy

xsara coupe
Autic ima 137.000km i nikada nisu podesavani ventili. Da li imate info/preporuku nekoga za takav zahvat i kolika je okvirna cijena toga ?
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
goldy, prema mom iskustvu normalno je to za taj motor kada uđe u godine :hm: baš ko što je normalno da proslini na onoj brtvi...

taj motor je kao hrvatska. Bog i citroen su stvorili najljepšu zemlju na svijetu i najbolji motor na svijetu, ali da smanje doživljaj naselili su hrvate i ugradili štedeću periferiju.

meni ne smeta zamašćen motor ili piskutanje iz auspuha (imam protočni lonac pa dobije zbog toga još bolji zvuk), ali kak sam te čital na forum.hr i ovdje, moja ti je preporuka da prodaš tu xsaru i kupiš si neki drugi auto. citroen naravno :wub: neki hdi...
Meni su tvoji komentari super. Ne zaje*avam se. Savršen omjer ironije i sarkazma. :) Taman. Jednom ako budeš kakvu knjižicu sabranih djela izdavao, javi se.
 

goldy

xsara coupe
Kod "tebe" ili u servisu ?:D
Divota, znaci ici u ovlasteni servis garantira da se nitko nece sjetiti predloziti podesavanje cilindara ili recimo zamjenu svjecica (to je moje iskustvo kod Automehanike i bivse Auto Pebe). Naravno ne mozes biti nazocan kad nesto rade, niti pricati sa relevantnim osobljem, vec sa nekim prodavacima magle na pultu koji kao sve razumiju a na kraju servisa se ispostavi da nesto nisu ni pogledali, vec samo odrade osnovne stavke i cekaju 16h. Steta jer se tako narusava stanje automobilima kroz godine a i proizvodjacu.
 

deda

New member
Neznam kako je sada,pa neću komentirati,ali prije je bilo da se ubiješ,na prijemu su bile neke kokoši koje veze s vezom nemaju o autima, a kamoli o mehanici.Radni nalog je otvorila onako kako je stranka rekla,a i tu su napisali gluposti.Jedno vrijeme je radio jedan dobar dečko koji je znao posao,i kada je prigovorio "kolegici" da ne mlati bez veze gluposti,zamalo je ostao bez posla.A nije to samo negdje,to je svugdje,jer se ljudi zapošljavaju po određenim simpatijama i što si gluplji to ćeš dobiti bolji i lakši,a bolje plaćen posao,a ljudi ga prihvaćaju i baš ga briga kako će ga odraditi,dok traje ,traje,pa će me onda gazda premjestiti na nekaj drugo,i tako to ide od danas do sutra.Gazdama je samo važno da što manje znaš,jer da nebi bio pametniji od njega i da ga slijepo slušaš kaj on veli, a znanje nije bitno.
 
Na vrh