Franz
Well-known member
Zadnjih dana pomalo proučavam i uspoređujem testove i specifikacije različitih trocilindraša.
Sve ti neki teorijski benefiti trocilindraša, kao što su:
manje dimenzije,
manja težina,
manja frikcija (klip koji se trlja o cilindar) materijala zbog manje cilindara,
manja potrošnja goriva, jer ga se uzbrizgava u manje cilindara
u praksi, čini se, padaju u vodu kada ih se uspoređuje s četverocilindrašem iste kubikaže. Ispada da su uštede goriva minimalne za motore koji zbog izostnka klasične faze paljenja cilindara su bučniji, proizvode više vibracija, tehnički su složeniji i, navodno imaju kraći vijek trajanja. Što vi mislite?
P.S. Nemam praktičnog iskustva s trocilindrašem, osim pročitanog.
Sve ti neki teorijski benefiti trocilindraša, kao što su:
manje dimenzije,
manja težina,
manja frikcija (klip koji se trlja o cilindar) materijala zbog manje cilindara,
manja potrošnja goriva, jer ga se uzbrizgava u manje cilindara
u praksi, čini se, padaju u vodu kada ih se uspoređuje s četverocilindrašem iste kubikaže. Ispada da su uštede goriva minimalne za motore koji zbog izostnka klasične faze paljenja cilindara su bučniji, proizvode više vibracija, tehnički su složeniji i, navodno imaju kraći vijek trajanja. Što vi mislite?
P.S. Nemam praktičnog iskustva s trocilindrašem, osim pročitanog.