Trza pri manjim obrtajima

pantheon

New member
E ovako, auto je 2.0 hdi, 100kw, i poceo mi je da trza (izmedju 1500-2000 obrtaja),a primijetio sam da je vise trzao dok se ne zagrije. Ocisrio sam egr, zamijenio senzor pritiska goriva na pumpi, i ventil na pumpi, ali problem je ostao isti, cak kada iz mjesta krecem sa malo vise gasa, trese se sitno onako, kao da korpa ne valja i ima malo drugaciji zvuk. Naizad sam iskopcao senzor protoka zraka, onaj poslije filtera i gle cuda, auto radi extra, samo sto izbacuje gresku i ne ide bas najbolje. Eh sad, da li je to bas do tog senzora zraka, ili ce biti ponovo trzanje kada nov stavim, a nije bas jeftin. Oko 85-105 eura. Jeli neko imao slican problem?
 

charllie

Active member
Imal sam problem snjim(senzorom) no meni nije trzal auto vec nije imal snage,bili losi kontakti na senzoru,te je mjeril 50g zraka atrebal 400g,majstor malo nasprical i svezal vezicom djek.Odonda vredu iako je vec 2leti gore taj rabljeni senzor jer mi bilo zal para za novi.:angel:
 

pantheon

New member
ja sam svoj ocistio kontakt sprejem, ali uzalud, sada sam opet vozao bez senzora i auto se ponasa extra, nema nikakvog trzanja, samo me interesuje, ako kupim nov dali ce se trzanje vratiti, tj dali moze biti problem u cemu drugom pa da daje bugove preko senzora, jer auto sa tim mojim senzorom ide ko zmaj, samo sto malo zatrese...:shock:
 

charllie

Active member
Da mores probat s nekim drugim senzorom znalo bi se vise,vidi da ti nije negdje puklo crijevo na vakumu, ventilima za egr,meni se i to desilo(na mojem c5 je s desne strane gledano pred motorom ,ispod plastike).
 
Posljednje uređivanje:

pantheon

New member
ok, pogledati cu i to, egr sam skidao i ocistio, nije bio bas zaprljan, a na koja crijeva od vakuma mislis, jeli ti motor kao kod mene u tvog C5
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Ako imas obd2 adapter neki najobicniji, pogledaj graf maf senzora (vrijednost se mora mjenjati sa opterecenjem, ako stoji na jednoj vrijednosti onda ne valja), ili izmjeri unimerom ako imas shemu senzora.
 

pantheon

New member
Ma ne znam ja to izmjeriti, a i kod majstora su cackali i nista utvrdili nisu, jedino kazu da bi mogao biti egr ventil, kazu da je to sve kao povezano, uglavnom auto trzucka i vadi zivce
 

pantheon

New member
Hvala ti, sutra cu probati i to ako dospijem, sada sam skidao komplet usis, ocistio, pregledao egr, sve stegnuto uredno, vakum crijeva pregledao, uredna, iskljucim egr, a ukljucim protokomijer auto ne trza ali ne vuce dobro, ukljucim egr iskljucim protokomijer auto ne trza a i ne ide bas, a kad ukljucim oboje ide ko zmaj ali trza i trese se kada dam malo vise gasa i krecem, ima i nekakav pucketav zvuk, a kada krebem u prvoj dobro cimne koji put, tako isto i u drugoj i na nekih 1800 okretaja drzucka u voznji. Ne znam vise sta da mu radim, majstori su ko gatare, samo nesto predpostavljaju a niko nista ne zna. Dijagnostika ne prikazuje greake
 

ZlatkoC4

Well-known member
to što si očistio egr ne znači da je i ispravan. treba napraviti dobru dijagnostiku da utvrdiš dali je egr ili samo senzor u pitanju također treba vidjeti zasičenost dapf filtera i stanje aditiva. ovi tvoji siptomi se gotovo uvjek vežu uz fap, egr, sen. a Mariola ti je dobro rekao moglo bih biti indentično.
 

pantheon

New member
eh ovako, sto se tice FAP-a nije sigurno jer je prije 2 godine izvadjen i rijesena mapa, i nije pravio nikakve probleme. danas sam skidao klapne na usisu zraka, jedna je bila polomljena, i kupio sam novi usis, vjerovao sam 100% da je to ali bedak. nazalost jos se problem vuce, egr mi ne izbacuje nikakvu gresku i sumnjam da je do njega. vakumi koji vode do leptira na usisu su slabi, skoro da ih i nema, ali ne znam ni kakvi treba da budu. i sta mu uopste pravi vakum?. Omrzlo mi je to kad ne znam sta je autu, niti majstori znaju, jedino da ga polijem sa 2l benzina i da snimam kako gori...
sve sam moguce iscitao na internetu, i bilo je slicnih problema ali ne znam ni jedan kako je rijesen... sta da radim:eek::eek::eek::eek:
 

ZlatkoC4

Well-known member
eh ovako, sto se tice FAP-a nije sigurno jer je prije 2 godine izvadjen i rijesena mapa,
ovo sad baca sasvim drugo svjeto, treba nači nekog tko če temeljno se pozabaviti sa ovim jer ako remap i blokada svih potrebnih parametara nije dobro odrađena ista može sada biti uzrok ovoga. ali bez iskusnog dijagnostičara i poznavaoca citroena nečeš lako ovo rješiti.
 

mariola

Active member
Moj ti je savjet...trazi MAJSTORA sa preporukama, mani se trazenja rjesenja sam i po netu.

Moje iskustvo - iskrcao para i para u ovlastenom servisu za popravke...i sve po starom. Dok nisam popi@dio i otisao kod covjeka kog mi je preporucio jedan vlasnik C5-ice.
Covjek doslovno, ali vjerujte mi DOSLOVNO, kad vidi/cuje auto i nakon 10 sekundi mog objasnjavanja kaze - to i to je problem.
To se cjeni. Doktor za citroene.
Takvog nadji i imat ces auto ko bombonu.
 

pantheon

New member
ma auto je ko san, vuce extra ide ko po sinama, sve 5 i sad mi se ta zahebancija desi. A mapa za FAP mi je radjena prije 2 godine i radio je bas strucan majstor i nisam nikada imao problema sa tim, tako da sumnjam na mapu. danas cu sam zacepiti egr i vidjeti ponasanje, ako ne bude trzao, ili cu kupiti drugi ili uraditi mapu.

Evo ovako drugari moji, napravio sam limeni cep i stavio ga na egr, lijepo zavrnuo i to je to. Auto radi ljepse ba leru, ne trza ni prilikom kretanja ni u voznji na konstantnoj brzini. Mislim da sam rijesio problem. Citrac je ponovo onaj stari, valjda tako i ostane
 
Na vrh