Trza pri nižim okretajima

DadoTZ

New member
Postovani clanovi,
mozda nije bas najbolji naslov razgovora za moj problem, ispravite me ako sam profulao "Topic" :),
imam problem koji se tice dizni na mom Francuzu,naime, vozim C4 iz 2011. 1,6hdi 112KS, kupljen sa nekih 132tkm prije tacno godinu dana, i do sada u godini dana sam presao nekih 38tkm, bez ikakvih problema, osim jednog kojeg se i sada bojim :grin: , prije nekih par mjeseci , na nekih par mjeseci mi se desavalo da nekada malo zatrza dok se vozim u manjim obrtajima i recimo 1. , 2. ili 3. brzina i onda kada ga resetujem to sve nestane, i to se desavalo u mjesec dana mozda par puta, i sve sam mislio nesto privremeno, medjutim prije 3 mjeseca kada sam isao kuci (Njemacka -Bih) je samo stao (Izlaz iz SLO) ujutro u pola 6, i nisam znao sta je , pa sam lagano otisao do Citroen Novo Mesto i tamo su mi rekli da je otisla jedna dizna 100% mada nisu imali vremena da detaljno pregledaju, nazvao sam prijatelja koji je dosao kamionom po mene i otisao sam u Dugo Selo i tamo mi je jedan prijatelj koji inace radi PSA vozila u ovlastenom servisu zamijenio 1. diznu i od tada nikakvih problema, sve do neki dan, kada sam osjetio samo na djelic sekunde isto trzanje kao i ono kada je htio da "crkne" :) , i nakon toga sam otisao na TUV , takozvani tehnicki pregled koji ide svake dvije godine, i tamo je sve super, osim zapamcene greske na 2. dizni, e sada imam pitanje za ove iskusnije Citroen majstore (ja nisam Citroen fan, ali mi se jako svidio :), i jos uvijek se nisam pokajao) sta da uradim osim sto mogu izbrisati gresku pa pratiti da se ponovo ne vrati , i sto mogu kupiti jednu diznu pa staviti u auto pa ako se negdje desi da se to zacas zamijeni jer je bas pristupacno uraditi, doslovno kao gume zamijeniti, ima li neko neki savjet, iskustvo, ili nesto sto bi moglo pomoci :)

P.S. - Citroen C4 1,6HDI , E5, trenutno 167tkm, Exclusive oprema

pozdrav svima :D
 

master2010

C4 1.6 HDI 112KS
Pozdrav DadoTZ ...
Kad sam vidio Vaš post baš sam se ponadao da ću pronaći rješenje problema koji me muči sa mojim Citroenom C4 1.6 HDi 112ks 2011. godina, kupljen 2011. nov novcat.
Trenutno imam 185000 KM.
Auto je počeo trzati sa nekih 130000 KM, nakon 5 godina(početkom 2016.), do tada nije bilo nikakvih problem.
Možda nakon 6 mjeseci pojave takvog trzanja u vožnji na nižim obrtajima, jednog jutra auto se odjednom prebacio u SAFE MOD i nakon gašenja motora više nije palio (identično kao kod Vas).
Neznam što je promjenjeno ali rečeno mi ne da je zamjenjen nekakav senzor kontrole pritiska goriva (popravak cca 800 kn).
Nakon toga auto pali i ja se vozim dalje ali problem sa povremenim trzanjem (trokiranjem, gubitkom snage, kašljanjem ...) i dalje postoji.
Kada dođe do tog dijela da auto počne trokirati dodam gasa i on se izvlači iz tog stanja i ide normalno.
Prije nekih 6 mjeseci javljena je pogreška da nema više tekućine aditiva za DPF filter.
To je uredno zamjenjeno, ali problem sa trzanjem i dalje je prisutan.
Osim tog iritantnog trzanja, već duže vrijeme prisutan je neugodan zvuk motora kod kretanja ili niskih obrtaja sličan radu starih traktora (ljudi koji ga čuju kažu da su problem dizne ili injektori).
Sutra imam zakazan servis u Citroenu pa me silno zanima što će mi dečki reći i kakvu će dijagnozu postaviti kod mog C4.
Vidim nitko Vam se nije javio niti odgovorio na Vaš post tako da nisam baš optimističan što se tiče tog odlaska na servis.
Ne mogu reći da mi je drago da imate taj problem s autom, ali dobro je znati da nisam jedini u ovoj situaciji.
Javim rezultate servisa ...

Pozdrav !
 

master2010

C4 1.6 HDI 112KS
Pozdrav Ap0qalypto ...

Kod mene nije "JOŠ" ništa rađeno po pitanju čišćenja EGR ventila.
Nadam se da će sutra postaviti bar nekakvu dijagnozu i preporučiti prve korake koji uključuju i čišćenje ERG ventila koji ste spomenuli...
Nakon te dijagnoze mogu znati na čemu sam, jer razmišljam i o isplatljivosti ulaganja u auto pri ovoj kilometraži, te zamjenu za noviji (novi) auto.

Pozdrav !
 

ledolomac

New member
Ista stvar i kod mene. Citroen 110 HDi 2011 god, 126000 km. Povremene trzanje počelo se javljati prije 10000 km. Javlja se svakih deset petnaest dana po par minuta. Dijagnostika ukazuje na kvar 1 i 2 cilindra. Dakle dizne. Da li ih je netko mjenjao ili pokušao reparirati. Da li je tko kupio zamjenske ili originalne s obzirom da mi je rečeno da je cijena jedne od 2-4000 kuna odnosno ,koliko košta reparacija. Marušić je u nekom tekstu spominjao da je bio problem s Simensovim diznama što je kao Citroen rješio 2012 god. Ciganskom Citroenu nije palo na pamet opozvati aute na svoj trošak .
 

ivanzg

milo mi je hrniæ
Sva ta trzanja od 1800-2000 obrtaja na konstantnom gasu su dizne.Serija dizni u 1.6hdi 112ks ja bila loša i svi prije ili kasnije ispolje iste simptome.Dizne su Simensove i ne valjaju.Jedini lijek su nove ili reparirane(Pinjušić).Problem je bio sa dizajnom piezo tijela i preljevnih ventila koji je otklonjen sa modelom 115ks.Repar setovi imaju drugačiji dizajn tako da nema više tih problema.Citroen je izdao update software-a samo da prikrije simptome i izdrži garanciju,umjesto opoziva jer bi ih "krvavo" koštalo.Toliko o Citroenu 😠

Ovo što ti se javlja svakih 10-15 dana je kad uđe u mod regeneracije fap-a pa dizne pojačaju pilotno ubrizgavanje da povećaju temperaturu u fap-u radi boljeg sagorjevanja.Pošto pilotno ne radi dobro(dizna ostaje predugo otvorena) auto počne cukat.
 

visaluteju

Well-known member
1.6hdi 112ks je bila loša
Ja sam cuo istu pricu ni manje ni ni vise od momka iz ovlastenog servisa kojeg poznaje moj poznanik :) kada sam trazio da kupim auto on mi je rekao da bjezim od motora sa 112 ks jer nije pouzdan ( baš mi je spominjao problem sa diznama), radije da idem sa 92KS ili taj jači a čak mi je više savjetovao 92 jer je još pouzdaniji i jeftiniji za održavanje od ova dva.
 

ivanzg

milo mi je hrniæ
Motor je ok,92 ks je meni kilavo ne zbog trke već zbog sigurnosti i momenta.Jbg složio dizne i stvarno nemam problema od tada sve radi za 5.
 

visaluteju

Well-known member
92 ks je meni kilavo ne zbog trke već zbog sigurnosti i momenta
Ja da sjednem u ovaj od 112 ili 115 vjerovatno bi se osjecao kao u ferariju jer je meni moj sa 92 bas onako OK(znam da je sve stvar navike), fino ubrzava, fino preticem sa njim, jos me nije izdao, postrosnja smijesna :)
 

meshgrid

New member
vozim 92ks verziju (2013.), i imam neke slične simptome ali samo zimi, i to dok se auto ne zgrije. (ne mora se čak ni u potpunosti ugrijat; generalno to trzanje se može primijetit 1-2 min.)
jel se vidi to na dijagnostici? npr da faktori korekcije budu preveliki ili tako nešto

koliko je reparacija kod pinjušića?
 

ivanzg

milo mi je hrniæ
Zaštekaj dijagnostiku i ako ima grešaka tipa p0263 ili 0266 0269 0272 očekuj veselje al naravno treba poć od osnovnih stvari tipa filteri,zrak,začađenost egr i fap jer i oni mogu uzrokovat takav rad,pa čak i loš akumulator.Zvekni mu aditiva i izganjaj po autocesti možda se zdođe.Grad i kratke relacije pogotovo zimi nisu baš hdi motorima po volji točnije nisu ni jednom dizelu sa eko čudima našarafljenim.
 

DadoTZ

New member
Hvala vam svima na informacijama, jucer mi se desilo opet "stekanje" na nekih 2.000 O/m, mislim da je u pitanju dizna kao i kod ostalih koji su komentarisali, tako da nadam se da cu moci jos jednom otici u Bosnu s njim :D , tamo mi je mnogo jeftinije i jednostavnije uraditi nego u Njemackoj, inace autom sam prezadovoljan, i godisnje prelazi 35.000 km , nemam velikih problema s njim, samo potrosni dijelovi i tjt :) , nadam se da cu uskoro dizne srediti onda mozda i neki chip legne :p :D , pozdrav


P.S.

je li neko dobio 100% informaciju da je navedeni problem - dizne?
 

Machi89bg

Member
i ja imam slican problem, samo je 92KS motor, malo trza na nizim obrtajima, samo se nadam da nisu dizne da ce biti dovoljno ciscenje EGR, jer posao oko dizna, ma kakva god da je, nije jeftin...
 

DadoTZ

New member
haaj,

kako sam gore vec i pisao , problem se ponavljao ali sam uspio stici kuci u Tuzlu, tu sam uradio 4 nove (reparirane) dizne, sve komplet sa novom cijevi za preliv nafte iz dizne, kostalo me 450€ , dizne sam radio u Bosch servis u Tuzli (Jasmin) u Bukinju, kome je Tuzla malo poznatija, znaci 350€dizne+50€ cijev (malo su me okupali sa tom cijenom ali mi se zurilo :D znam da je oko 30eura nova) + 50 eura za ruke da sve to ustimaju, ali u glavnom problem je def. bio sa diznama, i nakon toga poslije 50 km mi se javila greska da fali DPF Aditiva :D sto me kostalo oko 150 eura da sam sebi uradim sa dijagnostikom koju sam morao platiti da se greska izbrise :D , tako da me taj mjesec Francuz kostao oko 600 eura za servis :D, ali ok je, od tada sam presao vec oko 4.000km :D,

pozdrav drustvo
 

Mesar

New member
haaj,

kako sam gore vec i pisao , problem se ponavljao ali sam uspio stici kuci u Tuzlu, tu sam uradio 4 nove (reparirane) dizne, sve komplet sa novom cijevi za preliv nafte iz dizne, kostalo me 450€ , dizne sam radio u Bosch servis u Tuzli (Jasmin) u Bukinju, kome je Tuzla malo poznatija, znaci 350€dizne+50€ cijev (malo su me okupali sa tom cijenom ali mi se zurilo :D znam da je oko 30eura nova) + 50 eura za ruke da sve to ustimaju, ali u glavnom problem je def. bio sa diznama, i nakon toga poslije 50 km mi se javila greska da fali DPF Aditiva :D sto me kostalo oko 150 eura da sam sebi uradim sa dijagnostikom koju sam morao platiti da se greska izbrise :D , tako da me taj mjesec Francuz kostao oko 600 eura za servis :D, ali ok je, od tada sam presao vec oko 4.000km :D,

pozdrav drustvo
Pozdrav . Dal jos vozis tog c4? Imas li opet problema sa diznama?
 

dabdejan

New member
Hvala vam svima na informacijama, jucer mi se desilo opet "stekanje" na nekih 2.000 O/m, mislim da je u pitanju dizna kao i kod ostalih koji su komentarisali, tako da nadam se da cu moci jos jednom otici u Bosnu s njim :D , tamo mi je mnogo jeftinije i jednostavnije uraditi nego u Njemackoj, inace autom sam prezadovoljan, i godisnje prelazi 35.000 km , nemam velikih problema s njim, samo potrosni dijelovi i tjt :) , nadam se da cu uskoro dizne srediti onda mozda i neki chip legne :p :D , pozdrav


P.S.

je li neko dobio 100% informaciju da je navedeni problem - dizne?
Pozdrav svima,
Evo da se i ja uključim pošto osjećam potrebu jer su mi komentari na forumu pomogli da prepoznam i riješim problem sa mojim citroenom C4, 73 kw, 1.6 hdi, 2016 god.
Problem su bile dizne.
Simptomi:
- kod prvog paljenja pri hladnom motoru poprilično bijelog dima iz auspuha uz miris goriva
- upali bez problema, ali se motor sav trese i potrebno je bilo 5-10 sekundi da stabilizuje rad, a gas ne prima uopšte (doduše, ovako nije bilo u početku već tek kad se stanje pogoršalo, nakon 2-3 mjeseca)
- pri hladnom motoru auto trza (cima) u 1, 2 i 3. brzini što prestane raditi čim se zagrije ili ako mu dodaš gaščinu
- pri nižim obrtajima u početku, naročito u 2. i 3. brzini se čulo klepetanje (čekičanje) u motoru, kao traktor, što se nakon nekog vremena počelo čuti konstantno i na većim
obrtajima.

Urađena reparacija dvije dizne i doštelovane druge dvije. Auto sada radi jako dobro.
Nadam se da će ovaj post biti nekome od koristi.

Pozdrav
Dejan
 
Na vrh