kiFla
Member
Pozdrav, citroenaši!
Eto imam taj moj nesretni C5 2001. g, 2.0 HDi 2,5 godine. Mislim da imam problem s hidraulikom.
Naime, kupio sam polovan auto, i nakon godinu dana vožnje slučajnim pregledom mi je majstor vidio da je u sustavu LHM (zeleno) ulje umjesto LDS-a. Dakle neki moron koji je "održavao auto" prije mene nije bio bas znalac . Ulje je ispušteno i zamijenjeno LDS-om. E sad ako mogu povezati, nakon toga mi se čini da auto dosta leluja, i da mu je visina u normalnom položaju previsoka. U položaju do 40km/h ide jako visoko, a u najvišem položaju pumpa stenje i stalno ga pokušava podići i recimo da uspije, ali se cesto pali da održi visinu.
I tako jedno vrijeme i ode i pumpa.... Počela izbacivati osigurače tako da uopće ne smijem pipnuti one tipke za podizanje. To nisam ni radio, ali dođes kod vulkanizera promijeniti zimski set guma, ovaj veli stavite auto u najgornji položaj. Naravno on obavi posao, spusti dizalicu, a auto pljas dole i ne može se dignut. Onda ja iz vrećice vadim novi osigurač i tamo na dizalici mijenjam osigurač dok stranke iza mene veselo čavrljaju
Bio kod Dugog koji veli: moraš mijenjat pumpu. Zamijenio pumpu i sad ne izbacuje osigurače.
Lexia veli da je sve OK i ne javlja nikakvu grešku sa senzorima.
Da rezimiram: najdonji položaj je OK. Normalni po meni previsok, jedan iznad puno previsok, a najviši je vrlo mala razlika i pumpa stalno radi. Kao da su se promijenili odnosi između visina.
Auto je u vožnji recimo udoban, ali dosta ljulja lijevo desno.
Model je Hydractive 3, dakle 4 sfere.
Znaju mi C5-aši na cesti pokazivati da spustim auto.
Svaki c5 mi izgleda niži u normalnom položaju.
Majstor koji mi je pregledao sa Lexiom veli da tu ništa ne može napraviti jer je sve OK? bio pod zadnjim dijelom auta pa je vrtio po šarafima, ode malo gore dole, pa se opet vrati. On veli ne može ništa jer senzor stalno drži istu visinu.
LDS ulje je novo i ne fali ga.
Prijedlozi?
Eto imam taj moj nesretni C5 2001. g, 2.0 HDi 2,5 godine. Mislim da imam problem s hidraulikom.
Naime, kupio sam polovan auto, i nakon godinu dana vožnje slučajnim pregledom mi je majstor vidio da je u sustavu LHM (zeleno) ulje umjesto LDS-a. Dakle neki moron koji je "održavao auto" prije mene nije bio bas znalac . Ulje je ispušteno i zamijenjeno LDS-om. E sad ako mogu povezati, nakon toga mi se čini da auto dosta leluja, i da mu je visina u normalnom položaju previsoka. U položaju do 40km/h ide jako visoko, a u najvišem položaju pumpa stenje i stalno ga pokušava podići i recimo da uspije, ali se cesto pali da održi visinu.
I tako jedno vrijeme i ode i pumpa.... Počela izbacivati osigurače tako da uopće ne smijem pipnuti one tipke za podizanje. To nisam ni radio, ali dođes kod vulkanizera promijeniti zimski set guma, ovaj veli stavite auto u najgornji položaj. Naravno on obavi posao, spusti dizalicu, a auto pljas dole i ne može se dignut. Onda ja iz vrećice vadim novi osigurač i tamo na dizalici mijenjam osigurač dok stranke iza mene veselo čavrljaju
Bio kod Dugog koji veli: moraš mijenjat pumpu. Zamijenio pumpu i sad ne izbacuje osigurače.
Lexia veli da je sve OK i ne javlja nikakvu grešku sa senzorima.
Da rezimiram: najdonji položaj je OK. Normalni po meni previsok, jedan iznad puno previsok, a najviši je vrlo mala razlika i pumpa stalno radi. Kao da su se promijenili odnosi između visina.
Auto je u vožnji recimo udoban, ali dosta ljulja lijevo desno.
Model je Hydractive 3, dakle 4 sfere.
Znaju mi C5-aši na cesti pokazivati da spustim auto.
Svaki c5 mi izgleda niži u normalnom položaju.
Majstor koji mi je pregledao sa Lexiom veli da tu ništa ne može napraviti jer je sve OK? bio pod zadnjim dijelom auta pa je vrtio po šarafima, ode malo gore dole, pa se opet vrati. On veli ne može ništa jer senzor stalno drži istu visinu.
LDS ulje je novo i ne fali ga.
Prijedlozi?