Kako sam godinama vozio aute sa ručnim mjenjačem, navika mi je bila na semaforu mjenjač izbaciti iz brzine. Isto sam nastavio raditi i kada sam prije par mjeseci kupio C4 Picasso sa automatskim mjenjačem - čim stanem prebacim ga iz Drive u Neutral.
Za to imam par razloga: (1) ne da mi se stalno držati pedalu kočnice (2) bojim se da bih mogao slučajno pustiti pedalu i zabiti se u auto ispred sebe (3) auto kao da se cijelo vrijeme trudi krenuti, pa se bojim da to ne troši neke lamele u mjenjaču.
Znam da je svaki mjenjač priča za sebe - ovdje se konkretno radi o robotiziranom ETG6 mjenjaču.
Da li još netko to tako radi?
Kakve konkretne efekte (pozitivne i negativne) to ima na mjenjač?
Hvala!
Za to imam par razloga: (1) ne da mi se stalno držati pedalu kočnice (2) bojim se da bih mogao slučajno pustiti pedalu i zabiti se u auto ispred sebe (3) auto kao da se cijelo vrijeme trudi krenuti, pa se bojim da to ne troši neke lamele u mjenjaču.
Znam da je svaki mjenjač priča za sebe - ovdje se konkretno radi o robotiziranom ETG6 mjenjaču.
Da li još netko to tako radi?
Kakve konkretne efekte (pozitivne i negativne) to ima na mjenjač?
Hvala!