Ugradnja modula za daljinsko centralno zaključavanje

darko

Member
Ima ko iskustva sa ugradnjom jeftinih kineskih modula za daljinsko centralno zaključavanje? Zanima me jel to laiku poput mene moguće da sam napravim?
Ostao sam bez daljinskog na oba ključa, a jedan je cca 120€ dok je cijena tih modula sa dva daljinca 15-20$.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Šta su samo crkli daljinci ili?

Možda da probaš kod ovih firmi što to ugrađuje pitat, možda bi mogli na postojeću instalaciju dodat drugi daljenski.
A i imam ti preporuku za popravak ključa u ZG ako misliš da bi se mogli popravit.
 

darko

Member
Samo daljinci su u banani, centralno na bravu radi ok.
Jedan ključ ne radi uopče, a kod drugog su popucali limići kod baterije i tu nema kontakta. Pokušao sam nešto improvizirati ali bez uspjeha.
Svaka preporuka popravka koja može uštediti novac je dobrodošla.
 

tacumi

New member
Ima ko iskustva sa ugradnjom jeftinih kineskih modula za daljinsko centralno zaključavanje? Zanima me jel to laiku poput mene moguće da sam napravim?
Ako je auto Xsara Picasso 2.0 HDI ne bi trebalo da bude problema jer se signal za komandovanje centralnom bravom preko diode 1N400x povezuje na prekidač za otključavanje/zaključavanje u kabini. Nadam se da nisi baš toliki laik :D .

Izvini ali da pitam: da li si probao da sinhronizuješ ključeve? Tast je nedavno imao isti problem na svom C5ph1 i rešio ga resinhronizacijom uz moju malu pomoć. Neki klipan mu tražio 100EUR za drugi ključ, kao fora "crkla elektronika u ključu" :wtf:
 

darko

Member
Najveći problem je zapravo u onim limićima koji su popucali i baterija ne radi ono što treba.
Sad bi ako i nabavim te limiće sigurno trebalo sinkronizirati ključeve.
Auto je Picasso 2.0HDI, a ovo s diodom ne kužim...laik sam :whistling:
 

tacumi

New member
Pokušaću da ti objasnim jer mi elektronika nije struka: dioda je poluprovodnički element koji propušta struju samo u jednom smeru a u drugom ne. Ima ih mnogo vrsta a predložena 1N400x (x=1 do 7 ) je univerzalna ispravljačka dioda za male snage i niske napone. U zavisnosti od strujnog kola gde se koriste služe da usmere tok elektrona, odnosno spreče neželjeno "kretanje" elektrona ukoliko postoji neki drugi izvor. Ovo sam samo jednom video i tako mi je objasnio čovek koji mi je ugrađivao alarm na Renault Scenic. Stavljao je diode da ne bi bilo smetnji kada se koristi daljinac i kada se na primer auto otključa originalnim daljinskim ili ključem. Ako nisi siguran u to što misliš da napraviš možda je najbolje da se obratiš nekome ko se u to vise razume.

Ako će ti biti od pomoći, evo postaviću ti pdf električne arhitekture za tvoj auto, nadam se da će ti koristiti.

https://drive.google.com/file/d/0B00JasXH5SqmMmFuZGFEdFRiRlE/view?usp=sharing
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh