Ukošen stražnji lijevi kotač

Profiler07

Well-known member
da ne otvaram sad novu temu naime primjetio sam da mi je zadnji tocak na vozacevoj strani malo kriv i onda sam uzeo wasservagu(valjda znate sta je to :) ) i naslionio sam na svku felgu i na pomenutoj je bilo bas krivo dok je na ostalim normalno...sad bih vas zamolio ako je neko imao slican problem da li je to do lezajeva ili nesto drugo!znam da inace kada stradaju lezajevi cuje se buka na oko 70-80 km/h ali ja nemam tog problema ali osjetim da je tvrd nekako i pomalo lupka na neravninama...
 

Mrèela

New member
da ne otvaram sad novu temu naime primjetio sam da mi je zadnji tocak na vozacevoj strani malo kriv i onda sam uzeo wasservagu(valjda znate sta je to :) ) i naslionio sam na svku felgu i na pomenutoj je bilo bas krivo dok je na ostalim normalno...sad bih vas zamolio ako je neko imao slican problem da li je to do lezajeva ili nesto drugo!znam da inace kada stradaju lezajevi cuje se buka na oko 70-80 km/h ali ja nemam tog problema ali osjetim da je tvrd nekako i pomalo lupka na neravninama...
Nisam siguran,ja mislim da može biti do ovog



Ima ovde nekoliko majstora,a i mnogo većiih poznavalaca te problematike. Ja sam tu na forumu čitao o tome,e sada ,možda je do ovog dela. Èini mi se da je pominjan ležaj.:cool:
 

Automatic

Well-known member
Pozdrav.Prvo treba auto biti na ravnom i bez opterečenja da bi mogli procijenit.Ako je kotač zakošen treba provjerit da zadnji ovijes nema previše lufta na ležajevima,te šta se događa na samoj hidraulici.Auto trba provjerit u svakom položaju dok su kotači na zemlji.te ga dignut na dvostupnoj dizalici i opet provjeriti ,da li ima razlike ako nema provjeriti ležaje ovjesa te hidraulički sklop.Podloga na kojoj se auto nalazi je jako bitna za provjeru ovjesa kad se radi o nagibu.
 

AX-ja

èudo jedno
da ne otvaram sad novu temu naime primjetio sam da mi je zadnji tocak na vozacevoj strani malo kriv i onda sam uzeo wasservagu(valjda znate sta je to :) ) i naslionio sam na svku felgu i na pomenutoj je bilo bas krivo dok je na ostalim normalno...sad bih vas zamolio ako je neko imao slican problem da li je to do lezajeva ili nesto drugo!znam da inace kada stradaju lezajevi cuje se buka na oko 70-80 km/h ali ja nemam tog problema ali osjetim da je tvrd nekako i pomalo lupka na neravninama...
prvo spusti auto u najnizi polozaj,da nije napet.zatim dizalicu i digni tu stranu koja ti je sumnjiva
zatim ulovi za kotac i probaj jel ima ikakvog lufta ako ima lufta onda znas sta je (ima tu na forumu vec sam nekome to objasnjavao)

ako slucajno ne dolazi jako do izrazaja onda otpusti i stangu(br.4 dole na slici) koja povezuje obadvije strane na koju je spojen senzor visine,pa ce se kotac jos malo oslobodit i bit ce ti lakse vidjet.

eto imas slike mrcela se potrudio.
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh