Pa, u pravu si, ali konkretan menjač je takav - skup, komplikovan i osetljiv (jer je komplikovan).
https://www.youtube.com/watch?v=HSxg97m8lLA
Nissan (čiji je Jatco deo) je za svoja vozila sa istim tipom menjača u servisnoj knjižici (za američko tržište) propisao relativno čestu izmenu.
https://www.suzuki-forums.com/suzuki-sx4-forum/225673-cvt-fluid-replacement.html
Btw, nisam siguran da je identičan menjač u tom C-crossu, ali je verovatno po istom tipu kao i dole opisano.
http://aamcoftp.com/sites/aamcotech/assets/cvt-manual_cvt-manual.pdf
Takođe, fabrička preporuka relativno česte izmene transmisionog ulja nije prevelika retkost. Na primer, BMW za neke svoje menjače takođe navodi redovnu izmenu na nekih oko 50,000 km (ili 30000 km, ne sećam se više).
Problematičnija je stvar kada proizvođač (to je takođe slučaj sa pomenutim BMW) navodi da je ulje Fill for life - iako bi realno ulje za takav menjač bilo korisno promeniti npr. posle 150-200k km. Naravno ukoliko neko želi maksimalno da produži život tom menjaču.
Za nekog ko menja auto na par godina i želi da ima što manje troškove održavanja - sasvim je druga priča.
***
U vezi citroenovog kombija iz polovine prošlog veka verovatno misliš na HY, ili tzv. buldoga
https://www.citroenforum.hr/oldtimeri-172/citroen-hy-2824/
Taj nam je model gotovo nezvanična maskota na CFS-u sa obzirom da ga jedan od osnivača i administratora Gorča bukvalno u najsitnije detalje sređuje/restaurira celu deceniju. Koga na ovim prostorima zanima restauracija (i poboljšanje) oltajmera teško će naći bolje i detaljnije opise na više stotina forumskih stranica u njegovoj temi, sa nekoliko hiljada slika detalja radova. U svakom slučaju divno vozilo.