Za HDi motore - PSA je svojim kataloškim oznakama predvidela preventivni i ****tivni aditiv, odnosno 9736.95 i 9736.94, tj. Unik i Unik+, respektivno.
Kako sam svojevremeno proverio MSDS-ove ova dva aditiva, radi se o tome da je aktivna supstanca kod Unik+ ista kao i kod Unik, ali je koncentracija višestruko veća, pa pošto Unik+ košta nešto skuplje od Unik - onda je on (dakle Unik+) bitno isplativiji (a može se koristiti i preventivno)
Dakle radi se o ovome
i o ovome
a postoji i varijanta za benzince (ne znam koji je njihov kataloski broj)
Btw, mislim da bih se zakleo da te proizvode za PSA radi Bardahl - jer sam pre dve godine video u hrvatskom bardahl katalogu identične namenske proizvode koji su imali isti sastav. Oni su bili na sledećem linku koji je sada nepostojeci
http://www.bardahl.hr/katalozi/finish/1-katalozi/15-peugeot-i-citroen-katalog.html
Uopšteni bardahl-ov aditiv za ciscenje dizni (i ostalih delova sistema ubrizgacanja) - ima razlicit sastav od onih koje je Bardahl namenio za Citroene i Pgt. (a za koje sam svojevremeno nasao da su odentičnog sastava kao Unik i Unik+).
Na ovoj dole slici koja je na francuskom Bardahl domenu vide se Unik aditivi (što potvrdjuje da je proizvođač Bardahl)
***
Kao što reče Ivan222 - proizvođači svašta pišu.