Varijabilna remenica ili varijator faze

Nesomix

New member
Znam da je ova tema vec mahom istrosena na forumu. Ali me zanima sledece:
Znaci imam C4 1.4 16v 2013god. Motor je poceo da se cuje kao dizel. Majstor je rekao da je to varijabilna remenica. To mi je jasno i izgleda da je upravu. Medjutim, dali ovi motori imaju 1 ili 2 varijabilne remenice? I dali je tocno da ako je otisla varijabilna remenica i motor se cuje kao dizel, i ako izvucem utikac iz varijabilne remenice, da bi motor trebao da prestane da se cuje kao dizel, i da je to ustvari znak da je otisla varijabilna remenica?
 

Cutac

Prèkaroš
Amy Schumer...


Èekam da mi objasni na koji način se točno remenica bregaste ištekava.
A drugo, ako je zupčanik u VANOSU dobio, baš me zanima na što liči ostatak motora.
Može biti lanac, može biti aktuator VANOS-a, može biti aktuator ValveTronica, ali ne može biti remenica bregaste. Mislim, može, ali u tom slučaju bi motor već bio za otpis, ako gledamo statistički.
Plus što bi vrlo vjerojatno bacalo CE da je solenoida/aktuator u takvom stanju da auto stalno ronda. I osjetilo bi se na gasu. Ja pretpostavljam da remen luparda.
 

Nesomix

New member
Evo upravo sad idem kod majstora. Znaci motor odlicno vuce. Ulja ni malo ne trosi. Cuje se kao dizel kad je u leru, na manjem broju obrtaja. Kad vozim nista se ne cuje. Varijabilna remenica ili varijTor faze, na sebi ima "dzek" i on se samo isteka. S tim da to jos nisam uradio.
 

Dalibor

Dado Tornado
Cuje se kao dizel kad je u leru, na manjem broju obrtaja. Kad vozim nista se ne cuje.
to može biti i normalno. poslušaj na youtubu videje tih motora, ali i od drugih marki, svi sa direktnim ubrizgavanjem na leru rade slično dizelu
 

Nesomix

New member
Vidio sam na yt zvuk motora prije reparacije varijatora i posle reparacije varijatora. Isto Vti motor samo sto je 1.6 Pezo. Zvuk mu je, prije reparacije varijatora, nesto kao i kod mene s tim da je glasnije.

A mozda si u pravu da tako treba da se cuje kod ovih motora
 

Dalibor

Dado Tornado
u VTI i THP motore treba stavljati ulje 0W30 i 5W30, a poželjno je i da na kantici pod specifikacijom piše PSA. ako je stavljano neko treće ulje može biti da je načet varijator faze i klizač lanca. ne znam točno kakav je sistem na VTI motoru.

ovisno o tome koliko se jako čuje, to možda ne bi niti popravljao dok neće trebati nešto drugo raditi na motoru. lanac na tim motorima običan je simpleks, košta kao zupčasti remen, i sigurno će u jednom trenu prorondati, a onda možeš srediti sve ostalo.

osim ako taj trenutak nije došao.
 

Milosh

Test
svi sa direktnim ubrizgavanjem na leru rade slično dizelu
Ajde to malo pojasni, ja nisam ni jednog benzinca sa direktnim ubrizgavanjem čuo da radi kao dizel na leru. Jedini koji je lupao je bio moj slavni THP kad je lanac počeo lupati, ali to je bilo puno glasnije od dizela.
 

Cutac

Prèkaroš
Dve stvari, nadji drugog majstora i ne slusaj Dalibora. Kakav 0W30? Ispod 5W40 ni slucajno, i to pogotovo ne C# ulja u taj motor. Neko full saps ulje i dobro. Ne znam koji Castrol kolega toči, ali ako je neki full saos Edge, neka ostane na njemu.
Ni slucajno da se toci preporuceni Ineo ECS.
 

Nesomix

New member
Majstor nije mogao nista danas da radi, imao je neki problem u porodici. Ali evo sta mi je rekao: posto je slican problem bio kod nekog lika sto vozi Mini One, sa istim motorom, (vti, samo 1.6, cuje se kao dizel)i evo kako mu je to rijesio: promjenice mi ulje, umjesto 5w40, nasuce 5w30. Onda ce da mi naspe neki aditiv za ciscenje hidro podizaca ili tako nesto. Samo neznam dali taj aditiv ide u motor ili rezervoar goriva. I ako to ne utisa rad motora onda ce da uradi sledece: "skinut ce varijatore i odkuhat ce ih u nekoj tecnosti(zaboravio sam kojoj), pomjesanoj sa deterdzentom". Kaze da je tako rijesio taj problem zvuka motora na tom Mini One. S tim da se kod njega motor cuo dosta glasnije nego kod mene

Ja ne mogu da vjerujem da takav uticaj moze da ima razlika ulja 5w30 i 5w40, nije mi jasno uopste.
 

Dalibor

Dado Tornado
jde to malo pojasni, ja nisam ni jednog benzinca sa direktnim ubrizgavanjem čuo da radi kao dizel na leru. Jedini koji je lupao je bio moj slavni THP kad je lanac počeo lupati, ali to je bilo puno glasnije od dizela.
štivo u kojem je pojašnjeno. doduše na engleskom, ali na njemački možeš prebaciti s google translaterom

https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042812030261

Dve stvari, nadji drugog majstora i ne slusaj Dalibora. Kakav 0W30? Ispod 5W40 ni slucajno
evo što sam za 1,4 VTI 2013. brzopotezno našao od motula i mobila, za shell i fuchs ne može se kopirati ispravan link ali pokažu isto 5w30 i 0w30

https://www.motul.com/rs/en/lubricants/recommendations/4652158148736b204bb9ebddf798e881?type_name=C4+1.4i+VTi+95,+8FP+(2012-2015)

https://www.mobil.co.uk/en-GB/recommendations?query=api/v1/en-GB/khws/equipment/c4_1_4_vti_95_ii_FawEcWdWI/1/b2c

https://www.shell.com/motorist/find-the-right-oil.html#iframe=L21vdG9yaXN0L2ZpbmQtdGhlLXJpZ2h0LW9pbC9famNyX2NvbnRlbnQvcGFyL2lmcmFtZWRhcHAuc3RhdGljL2lmcmFtZS0wNTEyMTkuaHRtbCMvZ2IvZW4tZ2IvZXF1aXBtZW50L2M0XzFfNF92dGlfOTVfaWlfRmF3RWNXZFdJ
 

Milosh

Test
Hvala za link ali ne mogu čitati cijeli rad. Htio sam reći da ja nisam čuo nijednog koji zvuči kao dizel, a slušao sam THP, više TSI i TFSI-a i par EcoBoost-a. Možda sam bio takve sreće da nisam to čuo.
 

Cutac

Prèkaroš
Naravno da ti konfiguratori izbacuju takva ulja jer oni prate sto je proizvodjac propsao. Problem je sto je takvo ulje propisano radi smanjenja potrosnje, emisija, bla bla. To je propisano ulje, to stoji, ali to ulje nije dobro za taj motor. Pregledao sam racune i u moj je tocen Quartz 9000 prvih par godina, kasnije SHU(oba su 5w40 i nisu low saps) i na 140k km nema problema ni sa lancem ni varijatorima, a nije da se ne vozi po gradu ili da se ne ganja autocestom.
A to sto pise u knjizici, pise i na tarabi...

A ovo sto ovaj majstor prica o kuhanju remenice necu niti komentirati. Remenice NE ODLAZE na tim motorima, odlaze VARIJATORI ILI SOLENOIDE i one KAD ODU auto stuca, gubi snagu, ljigav je na gasu, baca check engine.
Bude ti taj "majstor" raskopao auto, zamijenio remenicu koja nije jeftina, uz to rijesi lanac i hop, ne lupa vise. Naravno, jer je rijesio pohabanu vodilicu spanera lanca. Kazem ti, odi nekome tko zna nesto o tom motoru, remenice bregastih su se jele na renoima ne na bmwima i prinčevima.
 

Nesomix

New member
Hvala cutac, dalibore, miloshe... Aj tek za 10 dana treba da idem kod majstora...pa cu odluciti u tom intervalu dali cu uopste ici evo kako se cuje motor jos jednom

[ame]https://youtu.be/Y8WJ-D92k04[/ame]
 
Posljednje uređivanje:

Dalibor

Dado Tornado
Htio sam reći da ja nisam čuo nijednog koji zvuči kao dizel, a slušao sam THP, više TSI i TFSI-a i par EcoBoost-a
naravno da među njima nisi zamjetio razliku kada svi zvuče kao benzinac s direktnim ubrizgavanjem. trebaš uspoređivati novi 1,4 VTI sa novim 1,4i TU3 motorom u npr. saxa iz 1997., sad je gotovo jer na svakom tom starom 1,4i ventili rondaju i jače nego dizeli.
ali ne znam zašto me uvjeravaš, nisam napisao da rade isto kao dizeli, bilo je navedeno da mogu raditi slično dizelu u kontekstu problema kojeg ima Neosmixa sa svojim VTI

Naravno da ti konfiguratori izbacuju takva ulja jer oni prate sto je proizvodjac propsao.
ne znam što bi se drugo trebalo pratiti. u svoj možeš točiti što god želiš

Samo sto mislite za ovo sto hoce da sipa aditiv za hidropodizace?
nisam upoznat sa tim aditivom, ali siguran sam da on ne bi popravio nešto što je mehanički neispravno.
kad već pišem ovo zbog ranijih citiranja, već sam napisao, ako možeš živjeti sa tim zvukom ja ništa ne bi dirao.
ne radi onaj link što si ga stavio
 

Nesomix

New member
Idite ponovo na moj post u 15.47. Ispravio sam link. To sam ja snimao rad motora. Prvosam snimao iznutra pa sam izasao cucete zvuk motora spolja sa otvorenom haubom.
 

Cutac

Prèkaroš
:cenzura::cenzura::cenzura:ala ga remenica gluhog.
To su ti dizne, ovo sto cvili je kanalni remen, uzmi contitech sa tkaninom. Mozda lanac malo ronda(makar ne bih rekao).

Dalibore, ja ti nemam namjeru objasnjavati nista za ulja jer vjerojatno da znas o cemu pričam.

[ame]https://youtu.be/oMiXlVo5mcA[/ame]

Eto ti moj, zvuce isto.
 
Na vrh