Velike razlike u temperaturi rashladne tekućine

viktorpetr

New member
U optimalnim uslovima gdje temperatura vani ne prelazi 25, nema neke guzve ili vozim na relativno ravnom putu, temperatura mi je oko 87...

na pola izmedju 90 i 120 imam bijelu crtu ona je oko 105 stepeni, crvena pocinje oko 115...

Na vecim uzbrdicama se dize oko 105 stepeni, i ventilatori veoma tesko uspjevaju da spuste temperaturu dok ne krenem nizbrdo ili po malo ravnijem...

Po gradu isto prilicno poraste!

Juce sam imao situaciju da vozim autoputem 140 kmh sa ukljucenom klimom i temperatura stoji na 102-103 stepena i ne ide dole(bilo je poprilicno vruce vani)...

Glava je prosle godine poravnata i zamjenjena je brtva, remenje itd... Jer je mjesao ulje i vodu...

Zanima me da li je normalno da toliko oscilira temperatura i da se dize do 105 stepeni...
 

Dalibor

Dado Tornado
možda da pokušaš oprati sače kilera i odzračiti, ali najprije neka u sistemu bude antifriz a ne obična voda
 

Leo

Member
Nastavak na ovo pitanje.
Pred cca 2 tjedna sam mjenjao brtvu glave na 230tkm.
Majstor mi se žalio da je imao velikih problema kod odzraćivanja rashladnog sustava.
I sam sam pokušao isto i to ovim redosljedom: prvo na cijevi kod firewalla - pregrade prema kabini, pa na termostatu sa imbusom i na gornjem čepu hladnjaka vode, sve na hladan motor i sa grijanjem uključenim do kraja. Prije promjene brtve glave je taj način davao rezultata, a skužio sam da je brtva jer je motor hladan ujutro uvjek radio na 3 cilindra.

Ono što me muči je to što nisam bio uspješan po pitanju izbacivanja viška zraka, iako neznam zašto.
To se najbolje vidi ujutro kada palim hladan motor, pa kazaljka temperature skoči do 90 stupnjeva, a u kabini grijanje ne radi i nakon kratkog vremena se spusti za cca pola od toga što je pokazivala (posljedica je da se ni plin ne uključi).
Večeras mi se desilo da se vozim po Zg i penjem po Jordanovcu i motor mi skoro zakuha, čulo se pištanje iz motornog prostora, došlo je negdje na oko 100-105 stunjeva - stao sam i na kratko ugasio motor, a poslje je sve bilo ok, iako se nisam vozio po tolikoj uzbrdici.

Molim savjet, kako da najefikasnje odzračim motor, možda da Xsaru sa prednjim djelom ili guzicom sparkiram na neku kosinu, pa probam onda ?
 

Leo

Member
Na kraju sam problem danas silom prilika sam riješio.
Išao sam iz Zg za Poreč i na Bregani mi je motor počeo kuhati, ali sam se nekako doveo do prve Petrolove benzinske koja je odmah iza granice na Slovenskoj strani.

Kupio sam 5l destilirane vode i na polutopao motor sam odzračio sustav.
Poanta je da na hladno to nije uspjevalo, ali kada je kazaljka bila na crti koja je točno polovica između 60 i 90 stupnjeva, to je onda uspjelo.
Najviše zraka je bilo na najvišoj točki kod firewalla tj. pregrade između kabine i motornog prostora i na gornjem čepu hladnjaka.

Nakon toga sam je uredno ganjao po autoputu do Kopera. :twisted::angel:
 
Na vrh