Vibracija / cvrčak iza ventilacije / ekrana

visaluteju

Well-known member
Ubjeđen sam da sam prije godinu dvije čitao o ovome, tj da je cutac pisao ali ne mogu naći...

Naime povremeno mi se javi i nekad bude izraženije, a nekad rijetko i neprimjetno ( možda i vanjska temperatura ima uticaja, ne znam...) vibracije, zujanje (cvrčak) kada vozim po lošijem putu sporije, ili kada motor radi na manjim obrtajima pa ono auto nakratko zavibrira, kada auto kreće i slično...

Zvuk osluškivajući dopire iz sredisnje ventilacije i malog ekrana sa onim malim pretincem. Pokušao sam ga lupkati, stiskati, vaditi, čak sam malo nasumično spricao i silikonkog spreja po onim spojevima kada sam ga izvadio i kao situacija se nakratko popravila ali opet je počelo...kad ne svira radio baš me živcira :)

Ima li ko rješenje, iskustva sa ovim ? Cutac :) ?
 

Cutac

Prèkaroš
Meni je znalo zujati u tom podrucju kod nizih okretaja sto kazes i sve sam rastavio, dotegnuo sve vijke i prestalo je.
 

visaluteju

Well-known member
Nisam vidjao neke vijke osim u donjem dijelu kod radija, da li na to mislis ? ili malo dublje da trazim iza ventilacije i pretinca i ekrana ?
 

Cutac

Prèkaroš
Iza ekrana su dva vijka koja su kod mene bila dosta labava.
Trebaš skinuti ventilaciju da možeš skinuti ekran.
 

Cutac

Prèkaroš
Oduzmi patuljku čekić:angel:

Poslije svakog leta piloti avio-prijevoznika Qantas ostave biljesku mehanicarima sa opisom problema, a pred slijedeci let mehanicari ostave odgovor sto su uradili. Inace, Qantas je jedina svjetska avio-kompanija kojoj nikada nije pao avion.

Zahtjev: Lijeva guma skoro treba biti zamjenjena.
Izvjestaj: Lijeva guma skoro zamjenjena.

Zahtjev: Nesto se otkvacilo u kabini.
Izvjestaj: Nesto smo zakvacili u kabini.

Zahtjev: Autopilot sam gubi visinu za po 200 stopa u minuti.
Izvjestaj: Nismo uspjeli ponoviti problem na zemlji.

Zahtjev: Tragovi curenja na lijevom stajnom trapu.
Izvjestaj: Tragovi obrisani.

Zahtjev: Zvuk iz DME instrumenta glasan da ne povjerujes.
Izvjestaj: Zvuk iz DME podesen na nivo u koji mozes povjerovati!

Zahtjev: IFF instrument neoperativan.
Izvjestaj: IFF instrument je uvijek neoperativan kad je iskljucen.

Zahtjev: Sumnjamo na pukotinu u staklu vjetrobrana.
Izvjestaj: Sumnjamo da ste u pravu.

Zahtjev: Nema motora broj 3
Izvjestaj: Vizualnim pregledom letjelice pronaden motor na lijevom krilu.

Zahtjev: Avion smijesno reagira na komande.
Izvjestaj: Avion upozoren da se uozbilji.

Zahtjev: Cudan zvuk iz instrument ploce, kao da neki patuljak udara cekicem.
Izvjestaj : Patuljku oduzet cekic.
 

marko1103

Member
Ja imao/imam isti problem od pocetka. Auto 2015. godiste. Izvor zvuka nisam uspio dokuciti :)
Javlja se najcesce kad je temperatura ispod cca 7 stupnjeva, a pogotovo ako su na autu ljetne gume, na zimskima se to malo rijedje dogadja jer su mnogo mekse.
Naucio zivjeti s time :)
Kad se auto zagrije ugravnom prestane sto treba nekad i do 20 minuta, dakle u kracim voznjama oce me sludit nekad.
Uglavnom se pocene pojavljivati kad i grijanje pocne raditi i plastika se siri zbog podizanja temperature.
 

zdraja

Active member
Citat:
Cutac:
Oduzmi patuljku čekić


Citat:
Milosh:
našpricaj insekticida


Ne znam kako nisam vidio te vijke a bar 3-4 puta sam do sad skidao i ventilaciju i ekran...

Nista onda bacam se na pritezanje i to pa javim ishod
Jel možda netko fotkao te vijke, tj. postupak :eek:
 
Posljednje uređivanje:

visaluteju

Well-known member
1. Iscupas ventilaciju, jako povuces sa obe ruke sa strana prema sebi, ja uhvatim sa donje strane pa kad krene i sa gornje

2. Isto tako mali ekran/pretinac jako prema sebi

3. Stegni 6 sarafa
Slika:
https://imgur.com/a/1PFBEr4

Kod mene su svih 6 bili malo otpusteni, problem rijesen stezanjem
 

visaluteju

Well-known member
E moji vi...
Slusajte ovo:
Prosle godine sam pisao, a inace vec 3 godine - kako je auto kod mene, javi mi se to famozno zujanje oko sredisnje kozole - radia i toga, obicno kad krene toplo vrijeme. Prosle godine dotezao sarafe, kao malo pomoglo ali ne skroz...
Evo vec mjesec dana ove godine kako je otoplilo, pocelo je opet. Znaci ako se vozi ispod 1900 obrtaja - ubi zujanje. Najizrazenije kad tek iz druge presaltam u 3 pa dok se ne zaleti.
Ja popizdim i odlucim da cupam jedan po jedan onaj dio dok ne skontam sta zuji, doslo mi da natucem punu tubu pur pjene u njega :)

-Iscupam prvo one resetke ventilacije za koju sam bio ubjedjen da zuji, provozam se, opet zuji, nije ventilacija.
-iscupam mali ekran i onaj pretinac i to sve izmedju ventilacije i radija, provozam, se opet zuji.... niji ne to.
-Ala popizdim, izvrnem sav radio i dole ona vratasca od dzeka za dijagnostoku, provozam se...... opet zuji :)
-Vozam se i dalje i turam ruke u one otvore, pipkam sve moguce plastike, dijelove i sarafe koje mogu dohvatiti, opet zuji...
Kako god oslusnem dolazi tako tu iz centralnog dijela ali ne mogu nikako tacno odrediti... Opet pomisljam o onoj pur pjeni...
Nakon dobrih pola sata vozikanja i pipkanja slucajno dodirnem dash-kameru koja mi je zaljepljena iza retrovizora za nosac senzora za kisu kad se ono ispostavi da cijelo vrijeme ona zuji, tj njen nosac, stavio sam je ubrzo kada sam kupio auto... :mad::censored:o_O:eek::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Na vrh