Glavna razlika je što su VTI bili PSA + BMW VALVETRONIC 4 cilindra (motori imaju n varijanti od EP3 do EP6 , + slijedeća 4 slova su modifikacije unutar varijante), imaju lanacKoje su razlike, koje su prednosti odnosno mane, kako razlikovati jednu od druge mašine? Da li je Puretech ugrađivan u C3_II ili su ga počeli stavljati tek u C3_3_box?
Oh super... krasne stvari sam naučio o svojem novom autu u zadnjih par danaPuretech ima problem sa balans vratilom koja pukne i uglavnom izbaci motor iz faze, a rezultat toga je honanje cilindara slomljenim ventilima.
Također nema snage uopće i ima problema sa zamašnjakom pa trese na kretanju.
NemogućeMoja susjeda je imala taj Prince motor (to su 4 cilindra) u Peugeotu 307
Ne bih rekao. Prinčevi troše ulje i posljedično jedu lambda sonde i katalizatore, ali ne samoubijaju se.Mislim da su ovi 3 cilindra motori ipak bolji od tih starih Prinčeva.
Možda 308, svi su mi slični, ne kontam koji je koji. Bio je 1.4 to se sjećam, i uvjek je imala litru ulja u prtljažniku, zlu ne trebaloNemoguće
Nije se ugrađivao u 307.
Ne bih rekao. Prinčevi troše ulje i posljedično jedu lambda sonde i katalizatore, ali ne samoubijaju se.
Meni je na 1.6 THP lanac lupao na 70 hiljada km. Sad da li je to do istezanja lanca ili pohabanih vodilica, ko će znati. A trošio je litru na 10 hiljada km kad sam ga prodao, a ubrzo je počeo trošiti puno više.ali lanac nije doživotan, nego je 120-140 tisuća kilometara preporučeni interval izmjene
To mi nikad neće biti jasnoA trošio je litru na 10 hiljada km kad sam ga prodao
Moj 1.6 THP na 10 000 km popije 3.5 litre ulja, pa mi je lakše dosuti svako malo nego ga prodavati i tražiti alternativu. A lanac otkako je kod mene (više od 40 000 km) zvuči kao pravi simfonijski orkestar na hladno, ali to je feature i što bi se time opterećivao.Meni je na 1.6 THP lanac lupao na 70 hiljada km. Sad da li je to do istezanja lanca ili pohabanih vodilica, ko će znati. A trošio je litru na 10 hiljada km kad sam ga prodao, a ubrzo je počeo trošiti puno više.
Ja mislim da ti je to sve kak ti "grah padne"... netko ima više problema sa autom, netko manje... meni se Renault DCI raspao na 97 000km u toj mjeri da me popravak koštao blizu 10 000kn. Prvi vlasnik, auto sam uredno servisiran jednom godišnje, mjenjan čak i filter goriva na svakom servisu... i crko... a ljudi se kunu da su nepoderivi... my ass...Čini se da si fulao marku onda
Generalno jeste tako, naročito sa polovnim autima. Ali ovo za PSA benzince je nažalost tačno, čim ga kupiš odredio si kako će ti grah pasti.Ja mislim da ti je to sve kak ti "grah padne"
Opet je tu ušteda na gorivu iako je definitivno preskupooo. Manje troši kako god okreneš. Koliko je jeftiniji benzin za održavanje dugoročno skuplje prođeš... Sve se samo nameće ali opet kako ko voli.Radim tolko malo kilometara da se nisam više htio za*e*avat sa dizelom...a benzinci su dosta jeftiniji...izbor se sam nameće
Nikad dci neće biti kao hdi. Renault je sramota za francusku proizvodnju pogotovo nakon 2000te,...Ja mislim da ti je to sve kak ti "grah padne"... netko ima više problema sa autom, netko manje... meni se Renault DCI raspao na 97 000km u toj mjeri da me popravak koštao blizu 10 000kn. Prvi vlasnik, auto sam uredno servisiran jednom godišnje, mjenjan čak i filter goriva na svakom servisu... i crko... a ljudi se kunu da su nepoderivi... my ass...
Katastrofa u najavi? Kupljen je s pet godina starosti i 60 000 km. Sada će zakoračiti u osmu s oko 102 000 km. Taj 'feature' ima iste simptome kao i kada je kupljen. A vrlo vjerojatno kao i kada je nov izašao iz tvornice. Dok dođe do najave, lanac će već biti promijenjen jer to po uputstvu dolazi na 10 godina ili 160 000 km, a ja neću sigurno čekati 10. godinu. Tako da se za to ne bojim. Poznajem dečka koji radi u ovlaštenom Peugeotovom sevisu i suprotno mišljenjima, tvrdi da u 7-8 godina koliko radi, imali su samo tri slučaja da je nekoga zezao lanac. Od ta tri, dva su bila kombiji. Dakle samo jedno putničko vozilo. Puno veći problem je HPFP.feature = katastrofa u najavi
Želim ti da pored toga nemaš problema sa usisnim ventilima, PCV-em i turbinom.
Je, sigurno su toliko loši da ih je Mercedes odlučio stavljati u svoje modele, a Japanci u Nissan i Infiniti.Nikad dci neće biti kao hdi. Renault je sramota za francusku proizvodnju pogotovo nakon 2000te,...
Nisu neka sreća, slažem se s tobom.