VTi vs Puretech 1.2 motori

Gulaga

Member
Koje su razlike, koje su prednosti odnosno mane, kako razlikovati jednu od druge mašine? Da li je Puretech ugrađivan u C3_II ili su ga počeli stavljati tek u C3_3_box?
 

Colnago

Active member
Donator foruma
Koje su razlike, koje su prednosti odnosno mane, kako razlikovati jednu od druge mašine? Da li je Puretech ugrađivan u C3_II ili su ga počeli stavljati tek u C3_3_box?
Glavna razlika je što su VTI bili PSA + BMW VALVETRONIC 4 cilindra (motori imaju n varijanti od EP3 do EP6 , + slijedeća 4 slova su modifikacije unutar varijante), imaju lanac
Puretech imaju zupčasti remen u ulju 3 cilindra
Zajedničko im je da su svi su poznati po manama :)
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Razlikovati ih možeš po kubikaži, VTi (Prince) ne postoji u 1.2 kubikaži, samo 1.4 i 1.6.

Citroen je zadnje poštene benzince konstruirao u prošlom tisućljeću… Ove obje familije motora su falične i rađene za testne uvjete EU idiota, a ne za realne uvjete.
Prednosti nemaju.
 

Cutac

Prèkaroš
VTS je u cca. 4000 kilometara popio deci, deci i pol ulja. A znamo da to nisu laki kilometri.
Prince VTi je u cca. 8000 popio litru i pol? Dvije? Ne znam više, ne pratim, samo lijevam kad pofali.

Teško mi je usporediti potrošnju jer nije isti stil vožnje, ali kada je, VTS troši otprilike litru više na 100 kilometara i to isključivo zato jer je teško ne stisnuti gas kod preticanja, ubacivanja i slično.

Tako da, Prince je malo za ****c. Što svaki put kažem, ako ga ti ne održavaš, motor je stvarno izvrstan. Tih, puca od snage za tu potrošnju i kubikažu, responzivan. Ali ako ti lijevaš ulje i mijenjaš katalizatore, e bome nije tako izvrstan :)


E sad, ima Prince VTi, ali ima i Puretech VTi koji se VTi zove valjda radi marketinga, iako to nema smisla.
To su EB trocilindraši bez turba. Oni imaju remen u ulju i popratne probleme.

Prince ima problem sa uljnim karikama čija je zračnost do cilindra prevelika i ne "obrišu" dovoljno ulja koje potom izgara. Dodatno, kompresijske karike u ranijim modelima pojedu cilindar, učine ga ovalnim i zato dolazi do blow-by i trošenja ulja preko PCV sustava. Motori iza 2010. imaju čelične pikse u cilindrima(tj. čelične cilindre, jel) i problem je znatno smanjen.
Prince čak i nema tolike probleme sa lancem kakve bi mogao imati, ali lanac nije doživotan, nego je 120-140 tisuća kilometara preporučeni interval izmjene.

Puretech ima problem sa balans vratilom koja pukne i uglavnom izbaci motor iz faze, a rezultat toga je honanje cilindara slomljenim ventilima.
Također nema snage uopće i ima problema sa zamašnjakom pa trese na kretanju.
 

Gulaga

Member
Moja susjeda je imala taj Prince motor (to su 4 cilindra) u Peugeotu 307 i jedva ga se rješila, to ja trošilo litru ulja na jedan tank goriva! Auto ko nov a zadnje sranje! Mislim da su ovi 3 cilindra motori ipak bolji od tih starih Prinčeva.
Puretech ima problem sa balans vratilom koja pukne i uglavnom izbaci motor iz faze, a rezultat toga je honanje cilindara slomljenim ventilima.
Također nema snage uopće i ima problema sa zamašnjakom pa trese na kretanju.
Oh super... krasne stvari sam naučio o svojem novom autu u zadnjih par dana :eek::cautious::unsure:
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Nada umire zadnja :D
Tankaj najbolje gorivo i mjenjaj ulje dva puta godišnje… možda i poživi
 

Mirage

Well-known member
Ja sam vozio ove Pure Tech 120 ks mislim da je 2017 godina ili noviji motor pršti od snage. Samo sam vozio nisam ga održavao.
 

Gulaga

Member
Nemoguće :D
Nije se ugrađivao u 307.


Ne bih rekao. Prinčevi troše ulje i posljedično jedu lambda sonde i katalizatore, ali ne samoubijaju se.
Možda 308, svi su mi slični, ne kontam koji je koji. Bio je 1.4 to se sjećam, i uvjek je imala litru ulja u prtljažniku, zlu ne trebalo o_O
 

Milosh

Test
ali lanac nije doživotan, nego je 120-140 tisuća kilometara preporučeni interval izmjene
Meni je na 1.6 THP lanac lupao na 70 hiljada km. Sad da li je to do istezanja lanca ili pohabanih vodilica, ko će znati. A trošio je litru na 10 hiljada km kad sam ga prodao, a ubrzo je počeo trošiti puno više.
 

VedranTHP

New member
Meni je na 1.6 THP lanac lupao na 70 hiljada km. Sad da li je to do istezanja lanca ili pohabanih vodilica, ko će znati. A trošio je litru na 10 hiljada km kad sam ga prodao, a ubrzo je počeo trošiti puno više.
Moj 1.6 THP na 10 000 km popije 3.5 litre ulja, pa mi je lakše dosuti svako malo nego ga prodavati i tražiti alternativu. A lanac otkako je kod mene (više od 40 000 km) zvuči kao pravi simfonijski orkestar na hladno, ali to je feature i što bi se time opterećivao. :)
 

Ax boy

Well-known member
Sretno svima sa Thp, mislim da oni imaju dosta KS pa ajde de, može proć. Međutim nema do hdi pogotovo 68kw euro 5. Imamo u obitelji jedan sa 280,000 i nikad nije imao ozbiljan kvar a ide ko blesav. Moj 308 68kw ide odlično a ne troši ništa...
Preporuka : samo HDI... 😀
 

Gulaga

Member
Radim tolko malo kilometara da se nisam više htio za*e*avat sa dizelom...a benzinci su dosta jeftiniji...izbor se sam nameće 🤷‍♂️
 

Gulaga

Member
Čini se da si fulao marku onda 😂 😂 :p
Ja mislim da ti je to sve kak ti "grah padne"... netko ima više problema sa autom, netko manje... meni se Renault DCI raspao na 97 000km u toj mjeri da me popravak koštao blizu 10 000kn. Prvi vlasnik, auto sam uredno servisiran jednom godišnje, mjenjan čak i filter goriva na svakom servisu... i crko... a ljudi se kunu da su nepoderivi... my ass...
 

Ax boy

Well-known member
Radim tolko malo kilometara da se nisam više htio za*e*avat sa dizelom...a benzinci su dosta jeftiniji...izbor se sam nameće 🤷‍♂️
Opet je tu ušteda na gorivu iako je definitivno preskupooo. Manje troši kako god okreneš. Koliko je jeftiniji benzin za održavanje dugoročno skuplje prođeš... Sve se samo nameće ali opet kako ko voli.
Nismo svi isti... 😀
Ja mislim da ti je to sve kak ti "grah padne"... netko ima više problema sa autom, netko manje... meni se Renault DCI raspao na 97 000km u toj mjeri da me popravak koštao blizu 10 000kn. Prvi vlasnik, auto sam uredno servisiran jednom godišnje, mjenjan čak i filter goriva na svakom servisu... i crko... a ljudi se kunu da su nepoderivi... my ass...
Nikad dci neće biti kao hdi. Renault je sramota za francusku proizvodnju pogotovo nakon 2000te,...
Nisu neka sreća, slažem se s tobom.
 

VedranTHP

New member
feature = katastrofa u najavi

Želim ti da pored toga nemaš problema sa usisnim ventilima, PCV-em i turbinom.
Katastrofa u najavi? Kupljen je s pet godina starosti i 60 000 km. Sada će zakoračiti u osmu s oko 102 000 km. Taj 'feature' ima iste simptome kao i kada je kupljen. A vrlo vjerojatno kao i kada je nov izašao iz tvornice. Dok dođe do najave, lanac će već biti promijenjen jer to po uputstvu dolazi na 10 godina ili 160 000 km, a ja neću sigurno čekati 10. godinu. Tako da se za to ne bojim. Poznajem dečka koji radi u ovlaštenom Peugeotovom sevisu i suprotno mišljenjima, tvrdi da u 7-8 godina koliko radi, imali su samo tri slučaja da je nekoga zezao lanac. Od ta tri, dva su bila kombiji. Dakle samo jedno putničko vozilo. Puno veći problem je HPFP. :)

Nikad dci neće biti kao hdi. Renault je sramota za francusku proizvodnju pogotovo nakon 2000te,...
Nisu neka sreća, slažem se s tobom.
Je, sigurno su toliko loši da ih je Mercedes odlučio stavljati u svoje modele, a Japanci u Nissan i Infiniti. :)
 
Na vrh