VTS EGR

Cutac

Prèkaroš
Pozdrav!
Prvo, jel VTS ima EGR, a drugo, ako ima, di da nabavim plocicu za blindiranje? Na ebayu nista, sve za HDI daje.
 

Cutac

Prèkaroš
Ima EGR, ali ne mogu naći pločicu. Èini mi se da bi pasala sa HDi, ali ne bih htio probavati.
Daj ti kad već zahebavaš kad budeš pitao za nosače motora, pitaj jel ima pločicu ili EGR pa da ga izmjerim :D
 

toma

Active member
Daj ti kad već zahebavaš kad budeš pitao za nosače motora, pitaj jel ima pločicu ili EGR pa da ga izmjerim
Pitam ga sutra, nosač te čeka :p
znaš ono kada kasniš pa lupaju ti penale, tebi će tako postotak ić dole ako ne dođeš po njega :D:D:D:D:D
 

Cutac

Prèkaroš
Budem skinuo EGR i napravio nacrt za CMC, ne moram baš sve naručivati :D
Nego, gdje da nabavim brtvu? Gdje god sam gledao, prodaju samo EGR.
 

Milosh

Test
Ja sam za Focus naručio pločicu od TafMet-a sa ebay-a (oni su koliko sam vidio najbolji) i nije uz nju došla brtva. A nije je ni bilo na motoru, koliko se sjećam. Sve funkcionise odlično već 3-4 godine. Ali nije naodmet da staviš tu diht masu ako je nabaviš.
 

Cutac

Prèkaroš
nije uz nju došla brtva. A nije je ni bilo na motoru, koliko se sjećam.
Možda ni ovdje nema, ne znam, nisam još raskapao.

Èisto znatiželje radi, kad blokiraš EGR, što još moraš napravit kako ne bi prijavljivao grešku...?
Ili ništa ili nešto u dijagnostici, ali ja ne znam šta, niti imam dijagnostiku :D
 

Milosh

Test
Èisto znatiželje radi, kad blokiraš EGR, što još moraš napravit kako ne bi prijavljivao grešku...?

:thinking:
Zavisi od motora do motora. Zapravo zavisi od broja senzora povezanih sa EGR-om.

U svakom EGR-u se nalazi senzor položaja EGR-a, njime ECU kontrolise rad ventila i na osnovu njega javlja grešku kad EGR ostane zaglavljen zbog čađi. Ako je to jedini senzor na EGR-u, onda nije potrebno ništa raditi nakon blokiranja, jer EGR i dalje nastavlja da radi, samo mu je izlaz zatvoren. Tako je npr. kod 1.6 HDI od 66 kW.

Ukoliko na EGR-u postoji i senzor protoka vazduha, onda će ECU primijetiti nepravilnost jer je protok nakon blokade onemogućen. Tu postoje dva rješenja, remap kojim se trajno zavara ECU, ili elektronska varalica koja je stalno prikacena na konektor od EGR-a i daje ECU-u lažnu informaciju da EGR normalno radi.

Kad se pločica za blokiranje kupuje od onih koji se samo time bave i znaju šta rade, odmah se uz nju dobije i varalica, ako je potrebna za taj motor.

Ja sam kupovao od TafMet-a na ebay-u i oni su mi stvarno super. Sama pločica je bila jako kvalitetna (laserski izrezana po mjeri i od 2mm debelog inoxa).

http://stores.ebay.com/TAFMET

Njihova prodavnica se može koristiti i da se vidi šta je potrebno za određeni motor (tj. da li je potrebna varalica ili ne).
 

Cutac

Prèkaroš
Ee, našao sam kod njih za 2.0, ali od 100kW.
Moram usporediti EGR šifre za 130 i 100 kW.
A daj molim te reci di nađeš podatke za tu varalicu, ja ne nalazim.:oops:
 

Cutac

Prèkaroš
Èek, ček, nije mi ništa jasno.
Jel može netko pogledati za 138 konja i za 180 sekciju emission control i onda gas recycling circuit i nešto odgovoriti? :D
Koliko ja vidim, na 180 je stavljen blanking plate umjesto EGR-a, ali i dalje ima nešto što se, po kodu, naziva EGR-om.
Šta?:confused:
 

Ruske

Active member
puno toga je razlicito za 100 i 130kw, pazi sta kupujes. nasi ducani cesto prodaju dijelove za 100kw pod dijelove za nas...izmjeri, usporedi. cesto ces nac te potrebne dijelove medu skroz drugim motorima (npr. EW12J4)
 
Na vrh