Èisto znatiželje radi, kad blokiraš EGR, što još moraš napravit kako ne bi prijavljivao grešku...?
:thinking:
Zavisi od motora do motora. Zapravo zavisi od broja senzora povezanih sa EGR-om.
U svakom EGR-u se nalazi senzor položaja EGR-a, njime ECU kontrolise rad ventila i na osnovu njega javlja grešku kad EGR ostane zaglavljen zbog čađi. Ako je to jedini senzor na EGR-u, onda nije potrebno ništa raditi nakon blokiranja, jer EGR i dalje nastavlja da radi, samo mu je izlaz zatvoren. Tako je npr. kod 1.6 HDI od 66 kW.
Ukoliko na EGR-u postoji i senzor protoka vazduha, onda će ECU primijetiti nepravilnost jer je protok nakon blokade onemogućen. Tu postoje dva rješenja, remap kojim se trajno zavara ECU, ili elektronska varalica koja je stalno prikacena na konektor od EGR-a i daje ECU-u lažnu informaciju da EGR normalno radi.
Kad se pločica za blokiranje kupuje od onih koji se samo time bave i znaju šta rade, odmah se uz nju dobije i varalica, ako je potrebna za taj motor.
Ja sam kupovao od TafMet-a na ebay-u i oni su mi stvarno super. Sama pločica je bila jako kvalitetna (laserski izrezana po mjeri i od 2mm debelog inoxa).
http://stores.ebay.com/TAFMET
Njihova prodavnica se može koristiti i da se vidi šta je potrebno za određeni motor (tj. da li je potrebna varalica ili ne).