Xsara 1.4 1999. god. by "Unforgiven"

Unforgiven

New member
Dakle, s obzirom da imam poveci broj pitanja, otvorio sam posebnu temu, nadam se da je tako u redu, rijec je o Xsari 1.4 99god. sa plinom.

Pa krenimo:

1. Zadnji most je kritican, skripi i cvili za nevjerovati.
Bio sam kod mehanicara i naravno da ga treba mjenjati, samo sto je problem sto mehanicar me ne moze primiti prije kraja slijedeceg tjedna, a ja se moram voziti svaki dan, pa me zanima sto je najgora opcija koja mi se moze desiti ako se tako vozim jos neko vrijeme.

Isto tako ako imate kakvu preporuku gdje ga kupiti, ili da to prepustim mehanicaru? Kako se cijene krecu inace?

2. Prednje vilice su isto u losem stanju.
Isto tako, kako i koliko je kriticno se voziti sa takvim vilicama, jako se cuju preko neravnina i lezecih.
Koje su best buy s obzirom na cijenu?

3. Diskovi i plocice, opet isto pitanje, sto uzeti?

4. Ulje i filteri? Koja gradacija? 10w40?

5. S obzirom da ima plin, a ja dugo nisam vozio auto na plin, da li je normalno da se malo osjeti miris po plinu u kabini?

6. Ne radi mi brojac okretaja, odnosno radi ali krivo pokazuje okretaje, do cega bi to moglo biti i kako popraviti?

7. Papucica gasa je tako tvrda da se jedva stisce.
Ne znam da li ima itko slican problem i da li je to samo do sajle ili je nesto drugo u pitanju?

Za sada toliko, da ne pretjeram za pocetak.;)
Puno hvala unaprijed na pomoci svima
 

Krky

Lakerski profesionalac
re: Xsara 1.4 1999. god. by "Unforgiven"

Koliko sam upučen, zadnji most se reperira i kod mene u KC je komplet reparatura 2000kn
Po mojem sa lošim mostom se možeš voziti dotle dok ne stružu gume po muldi :D
I prednje vilice se repariraju tak da na njima zamjeniš selen blokove i kuglu.. jedino ako sama vilica nije zvijana.. kugla oko 130kn seleni oko 100kn komad..
Diskovi i pločice TRW.. komplet oko 800kn..
Te cijene mogu biti puno niže ako kupuješ kod našeg Anđelka.. :D
 

Unforgiven

New member
Tako sam i ja dobijao cijene 1500kn za reparirani most plus ruke 300-400kn, znaci to je ok cijena.

Samo ne znam da li su svi reparirani isti ili ima boljih i losijih, i ako ima, onda bi molio neku preporuku gdje ga uzeti u Zagrebu.

Pa sad, meni kad se vozim polako jako struze, a cim predem cca 70km/h struganje prestane. Znaci sada samo po gasu.:cool:
Ma neki su me prestrasili da ce mi kotaci otpast pa sad stalno gledam u retrovizore, vise nego naprijed.:)

Vilice mislim da su spigane jer su zvukovi od naprijed jednako neugodni kao i odozada. I to ima raznih zvukova, krckanje, struganje, lupanje, grebanje, itd. Tesko je reci sto je u losijem stanju.:grin:

Diskovi cak mislim da su mozda i dobri(na oko ne vidim da su potroseni), ali plocice su gotove sigurno.

Dakle, za dijelove se javim Andelku.

Ovo sa sajlom gasa je normalno da tako otvrde ili bi mogao biti neki drugi problem?

Za ovaj okretomjer jel to mozda netko imao problema s tim?

Jos jedna stvar koja me zivcira je to sto upadaju unutra stalno gumbici od podizaca stakla, kako to rijesiti, ili gdje nabaviti zamjenske i koliko to moze kostati.
 

Randy5

Active member
re: Xsara 1.4 1999. god. by "Unforgiven"

Hej, pa Ti si valjda dobio taj auto s obzirom na probleme koje imaš. Xsara je rel. mali potrošač, čim je plin unutra znači da ima puuno kilometara za sobom.
 

Unforgiven

New member
re: Xsara 1.4 1999. god. by "Unforgiven"

Cekaj, jos nisam ni poceo pisati zapravo, ovo je cisto za zagrijavanje.:whistling:

Pa nisi daleko od istine sto se tice nabavne cijene, ali ostalo nisi bas u pravu.

Auto je uzet od poznate osobe, on je bio drugi vlasnik (vise od 10godina), nikad nije auto bio razbijan, do prije 2godine je bio redovito odrzavan, i unazad te 2 godine je nazalost zapusten, kako je sto odlazilo nije se popravljalo i stanje je takvo kakvo je.

Limarijski je u super stanju (garantirano nikad udaren), iznutra je ocuvan, masina i getriba su besprijekorni(ima 180t km original milijun posto) a plin je ugraden tek prije 2 godine, tako da je to sve u redu.

Ima svu mogucu opremu ukljucujuci i klimu i steta bi bila ne sloziti takav auto kako spada.

Da ulozim i 1000eura u njega, a to bi onda stvarno sve bilo novo, i ovo sto sam dao za njega, bas nista nisam mogao dobiti bolje, pogotovo ne sa plinom.;)
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
re: Xsara 1.4 1999. god. by "Unforgiven"

Prodaj auto. U dijelove. Prema opisanom stanju ne isplati se ništa ulagati u njega. :meh:
 

Unforgiven

New member
Ne shvacam, ti bi auto na kojem realno jedino treba promjeniti prednje vilice i zadnji most sto je ulaganje od maksimalno 3000kn odmah bacio?

Ovo sve drugo su sitnice s kojima se treba malo poigrati i to realno zahtjeva vremena ali ne i novaca.

Pa znam hrpu frendova koji su kupili puunoo novije auto i skuplje(govorim o 30-40-50tisuca kn) i ulozili u njih po 10-15-20 t kn cim su auti kupljeni i njima je to normalno.

Dapace, auto u slicnom stanju ovome sam kupio i uredio prije vise od 3 godine, isto nabavljen za sicu, utroseno je u uredenje bilo cca 1000eura i od onda sam tocio i vozio, i to jos uvijek radim s tim autom, ovaj sam uzeo samo zbog plina jer mi je bilo isplativije uzeti drugi nego ulagati u onaj prvi, nakon 3 godine je logicno da bi opet trebao uloziti nesto.

Moram priznati da me ovakve stvari uvijek u zivotu iznenade kad netko napise.
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Gotovo 17 godina star auto, te klase... Ne znam. Mislim da se u to ne isplati dati ništa, osim ako ne misliš eventaulno čuvati idućih 20 godina, pa ga voziti kao oldtimera po sajmovima. Moja računica je da već u startu moraš dati 3000 za auto koji na tešku silu jedva vrijedi 6000. Pri tom ne znaš što te s njim čeka iza ugla od kvarova. :(
To je samo moje mišljenje, a ono ne mora biti mjera za druge. :cool: NHF
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Aj malo optimizma :D Što se Zga tiče, nedavno sam čuo pohvale za ovaj servis što se reparacije tiče, nije rađeno na Citroenu, al nije niti bitno... Također je oko 200€ bilo, a ja bih zajedno njima dao i da prednji ovjes pogledaju.
Diskove i pločice bi ja ATE komplet, najpametnije istu marku oboje po meni... onda se najbolje slažu. Pričekaj djelove pa nek ovi gore (ako se odlučiš) sve slože.
Ulje total 7000, 10w40... to ja stavljam u isti motor i sve ok. Oko 30 kuna bude, ima ga i po Metrou, u Zgu 100% znam da ima i u Ferofriku za tu lovu... Dal je radi plina pametnije drugo neko stavljat, neznam, nisam s plinom na ti :grin:

Za obrtomjer... možda je prčkano po uricama pa je kazaljka samo krivo stavljena? Možda bi ju bilo dovoljno pomaknut da pokazuje točno. Ima tih tabli i po otpadima, ebay... Na istom mjestu bi pogledao i za ostale djelove, tipkice i gluposti, ima toga. Možda čak i na Hrelić bacit oko ;)

A sajlu pregleda da ne zapinje negdje...možda bi se što dalo popravit/podrmazat bez zamjene. Al ako je stara i istagnuta bolje novu
 

Unforgiven

New member
Opet kazem, auto je pregledan do zadnjeg sarafa kod dobrog majstora, spajan na dijagnostiku, mjerena kompresija, ma sve zivo i ne zivo sto se inace nikad ni ne radi na tako starim autima i za tako male novce kad se kupuje, a jos k tome je i kupljen od poznate osobe koja je vlasnik skoro od dana kupovine, a takvi su primjerci rijetki.

S autom nikad nije bilo problema, sve radi savrseno sto je bitno, motor, mjenjac, struja, nema ni trunke hrde, nigdje ni jedan znak istrosenosti iznutra ili izvana.

Otisli su dijelovi podvozja zato sto se prestalo ulagati u auto unazad dvije godine, i to vrijedi samo za ovaj dio oko podvozja, veliki servis na motoru i je napravljen prije 2 godine, mali servis i svijecice i jos neke sitnice prosle godine.

Ima dosta bezveznih sitnica koje treba napraviti ali nista kapitalnoga.

Auto koji je sada kod mene je isto kupljen kao 16godisnjak, ureden, i evo napravio sam u 3godine s njim skoro 50000km bez i jednog kvara, redoviti servisi svakih 8000km ili 6mjeseci i preventivni pregled ali nije bilo potrebe za nikakvim popravcima od pocetka kako je slozen do danas, a jos bi godinu sigurno izdurao, a onda bi ga opet trebalo sloziti cijeloga i po meni bi opet mogao tako izdrzati jos 3-4 godine, znam neke aute koji s pocetka 90-tih i idu bez greske.;)

Bitno je samo dobar mehanicar i redoviti servisi, te da se odmah na pocetku auto dovede u dobro stanje.

Aj malo optimizma :D Što se Zga tiče, nedavno sam čuo pohvale za ovaj servis što se reparacije tiče, nije rađeno na Citroenu, al nije niti bitno... Također je oko 200€ bilo, a ja bih zajedno njima dao i da prednji ovjes pogledaju.
Diskove i pločice bi ja ATE komplet, najpametnije istu marku oboje po meni... onda se najbolje slažu. Pričekaj djelove pa nek ovi gore (ako se odlučiš) sve slože.
Ulje total 7000, 10w40... to ja stavljam u isti motor i sve ok. Oko 30 kuna bude, ima ga i po Metrou, u Zgu 100% znam da ima i u Ferofriku za tu lovu... Dal je radi plina pametnije drugo neko stavljat, neznam, nisam s plinom na ti :grin:

Za obrtomjer... možda je prčkano po uricama pa je kazaljka samo krivo stavljena? Možda bi ju bilo dovoljno pomaknut da pokazuje točno. Ima tih tabli i po otpadima, ebay... Na istom mjestu bi pogledao i za ostale djelove, tipkice i gluposti, ima toga. Možda čak i na Hrelić bacit oko ;)

A sajlu pregleda da ne zapinje negdje...možda bi se što dalo popravit/podrmazat bez zamjene. Al ako je stara i istagnuta bolje novu
Hvala na dozi optimizma:)

Za njih sam već dobio preporuke, čekam dalje ako se još netko javi sa preporukom, super.

Diskove i pločice sam i mislio staviti nešto kvalitetnije, pa mi Ate definitivno zvuci ok.

Total sam i ja mislio staviti posto je Citroen ili InuDeltu ako je uspijem nabaviti ispod cijene.

Za obrtomjer ne znam stvarno, bivšem vlasniku to nije smetalo i to tako stoji jako dugo.
On radi ali laže za 800-100 okretaja.

Kad smo kod ebay-a ima li tko preporuku za središnji naslon za ruku?
 
Posljednje uređivanje:

Randy5

Active member
Linija Xsare mi se još uvijek više dopada od hrpe novijih automobila, udoban auto male potrošnje. Klima je dodatni plus. Meni mehaničar slaže većinu stvari, ali ako znam pomoći ću. Sretno sa slaganjem.
 

Unforgiven

New member
Linija Xsare mi se još uvijek više dopada od hrpe novijih automobila, udoban auto male potrošnje. Klima je dodatni plus. Meni mehaničar slaže većinu stvari, ali ako znam pomoći ću. Sretno sa slaganjem.
Dizajn je simpatičan, što bi se reklo sve vremenski. Nikad to nije bio specijalno lijep auto ali ništa mu ni ne fali po tom pitanju.

Bez klime vise ne bi ni uzimao auto, naučiš se ne nju i onda ti fali.

I meni će mehanicar raditi većinu ozbiljnih stvari ali ovu hrpu sitnica moram sam jer neće on imati ni volje ni živaca odnosno čitaj između redaka neću ja imati toliko novaca:D

Hvala!:)
 
Posljednje uređivanje:

Krky

Lakerski profesionalac
Je, i ja bi bil za popravak..
nisi ga puno platil, onu razliku do realne cijene uloži u njega i barem znaš kaj imaš, sve novi dijelovi, kaj da velim, bit će to nova kola.. :cool::D
Daj već jedanput te fotke :D
 

Unforgiven

New member
Pa plaćen je manje nego što je placena instalacija plina prije 2 godine.;)

Istina je da postoje groblja iz uvoza upitne prošlosti i ti auti zbilja jesu za Cios, ali ovakvih primjeraka bas i nema u ponudi, kupljenih ovdje, od takoreci prvog vlasnika, i da se može znati sve o autu i da je u još ovako relativno dobrom stanju.

Napisao sam da računam potrošiti još cca1000 eura i da vjerujem da ću za to auto dovesti u besprijekorno stanje, a za te novce ne mogu kupiti ništa što je bar približno u tako dobrom stanju.

Slike će dok ga operem jer čovjek ga nije ni oprao ni pocistio od stvari još jer nije mislio zbilja prodati auto sada.:D
 

Unforgiven

New member
Nisam nista pisao ni stavljao slike jer je auto trenutno kod majstora i ceka na raskapanje.

Trenutno mi je najveca nedoumica zadnji most pa molim pomoc.

Gdje dati most na reparaciju, koje su vase preporuke?

Cijene su od 1500 do 4000kn, pa stvarno ne znam koje su razlike i da li ih ima(vjerojatno ima ali koje?).

Isto tako neki mi kazu da bolje uzmem drugi mosta rabljeni a da ne repariram ovaj jer da je to kratkog vijeka, pa sad ne znam kako znati da li taj rabljeni zbilja dobar i kako ga sloziti da se ne raspadne ubrzo.

Svako iskustvo, preporuka i bilo sto je dobro doslo.
 

AX-ja

èudo jedno
ne moze rabljeni bit bolji od repariranog,ako je reparacija napravljena kako treba.
koliko ce trajati,ovisi o tome kako je napravljen.
za zagreb ne znam koga preporucit,al ima tu vec ce ti rec kome da se obratis.<

da se mene pita ja bi prvo rastavio taj most koji je na autu i vidio kakvo je stanje i sta treba,kakve su osovine,kakva je tuba.
pa od toga krenuti.
 

Unforgiven

New member
Ok, ovo za rabljeni sam i sam predpostavio, e sad jos me muci ovaj dio oko reparacije.

Cijene su stvarno sarene i svi daju nekakvu garanciju, najjeftiniji su Belmar u Sesvetama po 1500kn pa sve do 4000kn iako mi se cini da je to cijena sa drugim mostom a ove cijene do 2500kn koliko se uglavnom krecu su reparacija mojeg postojeceg mosta.

S obzirom da je sigurno da je to svatko ovdje na forumu radio bar jedanput:) siguran sam da postoje nekakva pozitivna i negativna iskustva pa bi volio da netko napise iz prve ruke, pogotovo za Belmar koji su najpovoljniji.
 
Posljednje uređivanje:

Krky

Lakerski profesionalac
Ovaj moj kolega računa 2000kn bez obzira kaj treba raditi..
I samo riječi hvale čujem za posel koji napravi.. važno da stavi mazalice di treba..
 
Na vrh