Leo
Member
Ispunio sam "garažu" unutar profila, ali da napišem par riječi...
Kupio sam Xsaru 1.4i MkI iz '98 od kolege iz firme, savršeno očuvana sa jedva vidljivim tragovima korištenja.
Trenutna kilometraža je cca 152tkm, a od toga sam ja nappravio 27tkm u godinu dana.
prvi vlasnik je radio sljedeće na Xsari:
- potenciometar ventilatora kabine ili modul (nisam točno siguran)
- dva puta mjenjan zadnji lonac
- zamjenjena brtva glave na oko 90000 km
- promjenjeni prednji amortizeri na oko 100000 + optika
sa 125600 km Xsara je prodana meni
- na cca 144000 zamjenjno kompletno kvačilo (Valeo) sa korpom i potisnim ležajem jer više nisam mogao šaltati brzine, pojeli su se zubci na korpi
- na 150000 km ugrađen Lovato plin kod Boyskog, sve radi uredno, očekujem da se investicija isplati negdje sredinom ljeta 2014. do kada bi ovim tempom trebao preći 35000km, onda počinje ušteda
- nabavljen set čeličnih felgi na kojima imam ljetne gume
Primjetio sam neke sitnice koje me očekuju u budućnosti:
- zadnji lijevi kotač ima blagi negativni nagib, mala razlika u odnosu na desni, reparacija mosta nije nikada rađena, a trebao bi izdržati do 200tkm po mojoj procjeni
- lampica airbaga mi se pali kada na suvozačevo sjedalo sjedne osoba od cca 100kg, inače ne
- motor je od ugradnje plina nakon 2000 km potrošio cca 5 dcl ulja (Total 7000)
- motor malo slini ulja ispod poklopca ventila, ali to je onako lagano masno, nije da se cjedi.
- kada je vani vlažno, pada kiša a auto se jedan dan ne vozi, ujutro zna motor trokirati dok vlaga ne ispari (pretpostavljam da je izolacija na bobini), ali to me previše ne smeta - ne gazim auto pa ne trokira. Kada se zagrije i vlaga ispari, sve 5 !
Generalno se čini kao solidan auto sa sitnim nedostacima, mislim da će meni uz pažljivo održavanje trajati još godinama
Kupio sam Xsaru 1.4i MkI iz '98 od kolege iz firme, savršeno očuvana sa jedva vidljivim tragovima korištenja.
Trenutna kilometraža je cca 152tkm, a od toga sam ja nappravio 27tkm u godinu dana.
prvi vlasnik je radio sljedeće na Xsari:
- potenciometar ventilatora kabine ili modul (nisam točno siguran)
- dva puta mjenjan zadnji lonac
- zamjenjena brtva glave na oko 90000 km
- promjenjeni prednji amortizeri na oko 100000 + optika
sa 125600 km Xsara je prodana meni
- na cca 144000 zamjenjno kompletno kvačilo (Valeo) sa korpom i potisnim ležajem jer više nisam mogao šaltati brzine, pojeli su se zubci na korpi
- na 150000 km ugrađen Lovato plin kod Boyskog, sve radi uredno, očekujem da se investicija isplati negdje sredinom ljeta 2014. do kada bi ovim tempom trebao preći 35000km, onda počinje ušteda
- nabavljen set čeličnih felgi na kojima imam ljetne gume
Primjetio sam neke sitnice koje me očekuju u budućnosti:
- zadnji lijevi kotač ima blagi negativni nagib, mala razlika u odnosu na desni, reparacija mosta nije nikada rađena, a trebao bi izdržati do 200tkm po mojoj procjeni
- lampica airbaga mi se pali kada na suvozačevo sjedalo sjedne osoba od cca 100kg, inače ne
- motor je od ugradnje plina nakon 2000 km potrošio cca 5 dcl ulja (Total 7000)
- motor malo slini ulja ispod poklopca ventila, ali to je onako lagano masno, nije da se cjedi.
- kada je vani vlažno, pada kiša a auto se jedan dan ne vozi, ujutro zna motor trokirati dok vlaga ne ispari (pretpostavljam da je izolacija na bobini), ali to me previše ne smeta - ne gazim auto pa ne trokira. Kada se zagrije i vlaga ispari, sve 5 !
Generalno se čini kao solidan auto sa sitnim nedostacima, mislim da će meni uz pažljivo održavanje trajati još godinama
Posljednje uređivanje: