Nikada cijenu vozila nije i neće određivati porezna uprava. Njihove tablice su ništa drugo do nekakvog imaginarnog prosjeka. Naime, teorija vrijednosti kaže da nov auto vrijedi 10k novaca, nakon prve godine vrijednost se smanjuje za 30%, pa slijedeće za još 15% i tako dalje. U praksi je situacija malo drugačija. Ako se radi o autu sa imageom, njega stvara tvornica i u to se ulaže brdo para, onda je cijena u startu veće i razlike su s godinama manje. Xsara karavan nema karizme, nema ni vrijednosti. To što je jeftina nipošto ne znači da je to loš auto, jednostavno na našem tržištu nije više zanimljiv i eto još jednog razloga za nižu cijenu. Bitna stvar kod kupnje rabljenog, osim općeg dojma kad se auto pregledava, su i kilometri. Naime, nije toliko bitna kilometraža za zemlje u kojima se auti propisno održavaju, ali za ovaj naš, balkanski, mentalni sklop treba je uzeti u obzir. Što se tiće motora, Deda ti je već rekao da oni mogu prevalit put do mjeseca, u teoriji, u praksi se to rijetko dešava upravo zbog pomankanja odgovornosti vlasnika što rezultira lošim održavanjem a onda slijede problemi. Pomiri se s linjenivom da ćeš na bilo kojem autu sa 200k km morati sređivati brdo stvari, da ne treba ne bi bio na prodaju. Doista, kod kupnje rabljenog stvarno treba otvoriti dobro oči, znam da nije neka lova ali bolje je da pare ostanu u đepu nego da ti stoje na parkiralištu u autu koji traži preskupe popravke.