Pozdrav,
xsara 1999 1.4i 199710km
Prosli tjedan mi je na putu s posla puklo crijevo kaj ide iz motora prema nutarnjem kileru, puklo je drito na onom zglobu tj pukla je plastika od tog zgloba na kaj su francuzi nabili crijevo zalili to plastikom, kad mi je puko to crijevo temp je ošla na 120 i na prvi moguci parking sam sparko i ugasio auto i kad sam to premostio da voda i dalje struji kroz to crijevo auto se počeo fest grijat. Nalijem vode kolko max smijem i upalim auto i kroz par min je voda na 90 ali raste i dalje i oko 95 počne puhat vent oko 100 otvori termostat ali temp i dalje raste, upali se i druga brzina ventilatora al tad je voda vec pred crvenim i tu gasim motor. Probam rukom kiler i tam gore di voda ude u kiler vruc je al je razlika tamo di ude voda i na dnu di bi trebala "izac". kad se ohladio pogledam vodu i fali jedno litra i ulijem vode. Nakon kaj sam par puta tak palio gasio motor i nadoljevo vode sam maknuo termostat da vidim kak voda opce struji i primjetio da baca dost vodu na onu crijevcicu kaj je ispod čepa a kad bi ju digo iznad razine čepa baco bi vodu na čepu. Kad ga odem ozračit kad je topli dosta zraka baca.
Èito sam tu na forumu o majonezi u vodi. Meni na površini vode koje vidim u kileru ima ko tanki sloj ulja gore, bar tak nekak zgleda, neznam jel je pjenica ili sta kad ima ulja, na čepu od motora je sve normano nema pjene il nečeg.
Prilikom puhanja vent na 1. i 2. brzini dost se osjeti se protok zraka tak da mislim da nije izvana poštopan.
Danas idem po crijeva i taj zglob al neznam da će se uključivanjem nuratnjeg kilera u krug rjesit problem.
Dal je tu rijec o losoj pumpi ili je glava naje....kolko imamo auto pumpa vode nije mjenjana a neznam dal ju je mijenjo pijasnji vlasnik ( mi smo napravili oko 60k kilometara)
Ako treba slikam vodu u kileru, kroz cep motora i kaj god ce trebat.
Hvala
xsara 1999 1.4i 199710km
Prosli tjedan mi je na putu s posla puklo crijevo kaj ide iz motora prema nutarnjem kileru, puklo je drito na onom zglobu tj pukla je plastika od tog zgloba na kaj su francuzi nabili crijevo zalili to plastikom, kad mi je puko to crijevo temp je ošla na 120 i na prvi moguci parking sam sparko i ugasio auto i kad sam to premostio da voda i dalje struji kroz to crijevo auto se počeo fest grijat. Nalijem vode kolko max smijem i upalim auto i kroz par min je voda na 90 ali raste i dalje i oko 95 počne puhat vent oko 100 otvori termostat ali temp i dalje raste, upali se i druga brzina ventilatora al tad je voda vec pred crvenim i tu gasim motor. Probam rukom kiler i tam gore di voda ude u kiler vruc je al je razlika tamo di ude voda i na dnu di bi trebala "izac". kad se ohladio pogledam vodu i fali jedno litra i ulijem vode. Nakon kaj sam par puta tak palio gasio motor i nadoljevo vode sam maknuo termostat da vidim kak voda opce struji i primjetio da baca dost vodu na onu crijevcicu kaj je ispod čepa a kad bi ju digo iznad razine čepa baco bi vodu na čepu. Kad ga odem ozračit kad je topli dosta zraka baca.
Èito sam tu na forumu o majonezi u vodi. Meni na površini vode koje vidim u kileru ima ko tanki sloj ulja gore, bar tak nekak zgleda, neznam jel je pjenica ili sta kad ima ulja, na čepu od motora je sve normano nema pjene il nečeg.
Prilikom puhanja vent na 1. i 2. brzini dost se osjeti se protok zraka tak da mislim da nije izvana poštopan.
Danas idem po crijeva i taj zglob al neznam da će se uključivanjem nuratnjeg kilera u krug rjesit problem.
Dal je tu rijec o losoj pumpi ili je glava naje....kolko imamo auto pumpa vode nije mjenjana a neznam dal ju je mijenjo pijasnji vlasnik ( mi smo napravili oko 60k kilometara)
Ako treba slikam vodu u kileru, kroz cep motora i kaj god ce trebat.
Hvala