Zadnja kočiona čeljust struže o felgu.

gagoxx

New member
pozz svima!

molio bih pomoć,savjet,unaprijed svima hvala.imam citroen c5 2.0 hdi,iz 2001 godine.na njemu standardna dimenzija guma i aluminijski naplaci,195x65x15.na zadnjem desnom točku kočiona čeljust struže o felgu.i to ne uvijek,nekad da,nekad ne.sto učiniti,neki mi predlazu da stavim felge na zadnje točkove od 16 cola.jel to rješenje.prilikom servisa majsor u auto kreši,mi brusilicom,malkoc skinuo rub čeljusti,jedno vrijeme nije strugalo,sad opet,i to sve češće.što učiniti?

lp svima!
 

vborovic

C5 modifikator
Re: Pozdrav!

Da li su standardne alu felge u pitanju, ili neke aftermarket? Sa standardnima ne bi smjelo biti problema, osim ako se nešto sa čeljusti nije dsogodilo, al to bi osjetio u vožnji, tj. vrlo vjerojatno auto ne bi bio u voznom stanju ... ako su neke "plitke" aftermarket felge, nije nemoguće da su preblizu čeljusti, ali onda bi to morao osjetiti stalno, a ne tu i tamo (auto kotač ne može dobiti "osmicu" kao bicikl kotač, pa da se osjeti tu i tamo) ... ali, ne znam koliko je pametno išta brusiti po samoj čeljusti, to je opasno maskiranje problema, a ne njegovo rješavanje
 

Krky

Lakerski profesionalac
pozz svima!

molio bih pomoć,savjet,unaprijed svima hvala.imam citroen c5 2.0 hdi,iz 2001 godine.na njemu standardna dimenzija guma i aluminijski naplaci,195x65x15.na zadnjem desnom točku kočiona čeljust struže o felgu.i to ne uvijek,nekad da,nekad ne.sto učiniti,neki mi predlazu da stavim felge na zadnje točkove od 16 cola.jel to rješenje.prilikom servisa majsor u auto kreši,mi brusilicom,malkoc skinuo rub čeljusti,jedno vrijeme nije strugalo,sad opet,i to sve češće.što učiniti?

lp svima!

ET oznaku pročitaj otraga na felgi..
Vijerojatno je ET veći od 30, felge su od Forda ili Audia..
Ovo sa brušenjem čeljusti je čista neprofesionalnost i fušarski posel..
Distance od bar 1cm bi ti puno pomogle..
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
Mislite da je do felgi ?:hmmm:
A zake mu onda ne stružu obadva kotača nego samo desni :confused:
Prije bi rekel da je do čeljusti...da se je spigala..kaj nije već bilo rasprave o tome na forumu :whistling:
 

gagoxx

New member
hvala svima,
a nemam pojma,imaju oznaku na sebi citroen, a i nemaju rupu onu na sredini, tak da i kad sam stavljao zimske gume tesko bilo naći vulkanizera koji ih moze balansirati..a ti distanceri, bi pomogli ? i ,gdje ih naći u Osijeku, a i koliko bi cca kostali ?
Jos jednom, hvala svima, na mozganju i pomoći..valjda će pomoći da riješim problem..jos jednom hvala svima.
 

vborovic

C5 modifikator
Nisam rekao da je 100% do felgi, ali da se čeljust spigala, pa to bi bio auto za gotovo ne-vozno stanje ... ili bi cijelo vrijeme kočilo, ili bi slabije kočilo, ali sigurno bi auto zanosilo u jednu stranu cijelo vrijeme, a čovjek nije naveo da to osjeća (što je po meni veći problem, nego samo udaranje fegle po čeljusti ... :D ) ...

A ako bi išao na distancere, onda moraju ići u paru oba kotača, ne možeš samo jednoga pomaknuti prema van, treba biti simetrično
 

gagoxx

New member
uhh,opet ja...
ne,ne vuče ni u jednu stranu,vozim ga već cca osam godina, i samo je problem u zadnjem desnom točku..
te felge su na autu koliko ga imam, prije se to nije desavalo i nije karamboliran...i nemaju onu klasičnu rupu, na sredini felge, da ona nasjeda na glavčinu, već je zatvorena..tak da mislim da jedino se drži na vijcima za glavčinu...nemam pojma..i to,eto,traje,cca,godinu i po dana, a auto se vozi konstantno..al mi već pomalo ide na živce,pa odlučio riješiti to..ako uspijem.
 

fullcool

New member
Poznati problem na peticama o kojem se više puta pisalo, bolje pretražujte forum pa ćete naći. Radi se o koroziji koja bubrenjem pogura i iskrivi čeljusti, proces je spor pa se pločice prilagođavaju zakrivljenim čeljustima, rješanje je čišćenje korozije i stavljanje novih pločica i diskova po potrebi. Ozbiljnom majstoru to nije nikakav problem srediti i ne košta puno, ovi drugi ne zaslužuju da ih se naziva majstorima.
Brušenje, distanceri... OMG :grin:
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Nači skidao si kotače gore dole, i svejedno sturuže?


........

nebitno, reko fulkul :D
 

Hrvoje Marin

Active member
Poznati problem na peticama o kojem se više puta pisalo, bolje pretražujte forum pa ćete naći. Radi se o koroziji koja bubrenjem pogura i iskrivi čeljusti, proce je spor pa se pločice prilagođavaju zakrivljenim čeljustima, rješanje je čišćenje korozije i stavljanje novih pločica i diskova po potrebi. Ozbiljnom majstoru to nije nikakav problem srediti i ne košta puno, ovi drugi ne zaslužuju da ih se naziva majstorima.
Brušenje, distanceri... OMG :grin:
novi vijci koje treba kupiti kod ovlaštenog i iskustvo i nešto alata, pneumatskog.
 

konaroast

Citroenist
Donator foruma
Ajme meni, ovo je katastrofa.
Takvo stanje dođe tek nakon godina i godina nebrige.
Poznat je taj dio sa kontaktnom korozijom, ali ova klješta su doslovce pojedena!

Ja sam to nedavno imao na bijelom. Na sivom sam već radio pred par godina.
Moj majstor to rješava sa tekućim aluminijem.
Pobrusi rame i klješta do zdravoga i na klještima tekućim aluminijem nadomjesti dio što je pojela korozija.







A ovako je izgledala pakna...

 

AnteH

New member
Jel netko probao poslusati Haynesov savjet da se spoj namaze sa Loctite 510 brtvilom?

Nedavno mi je mehanicar namazao taj spoj sa bakrenom masti ali kaze da jos nije naisao na metodu koja sprijecava nakupljanje korizije. Iskreno ovo sa 510 brtvilom mi se cini bolje rjesenje ali eto nisam to znao prije da mu kazem.
 

Dalibor

Dado Tornado
Jel netko probao poslusati Haynesov savjet da se spoj namaze sa Loctite 510 brtvilom?

Nedavno mi je mehanicar namazao taj spoj sa bakrenom masti ali kaze da jos nije naisao na metodu koja sprijecava nakupljanje korizije.
ono što piše u haynesu je i planiran način kako nešto treba raditi. 510 je brtvilo i vjerojatno se s njim neki od dijelova zabrtvi da se izolira od okoline i uspori korozija. bakrena mast u svakom slučaju pomaže kod zaštite od korozije, ali ako je u otvorenom prostoru s vremenom se izgubi.
ako je problem u vijcima kao na videu, najbolje je te vijke i možda još ponešto vezano na problem, zamjeniti kod svake i najmanje intervencije u kočnice
 
Na vrh