Zadnje kočnice i pločice

Vaha

New member
Pozdrav,

moram da mijenjam zadnje kočnice, potrošile su se i strašno škripe.

Dobio sam ponudu od 300KM (diskovi sa ležajevima, pločice i usluga).

Kočnice su marke Brembo. Šta mislite o toj marki?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Marka OK, kočnice su im ipak glavna djelatnost... rade sve od jeftilena do teških perverzija. Nedavno uzeo Brembova dvoklipna kliješta za Alfu i njihov set diskova i pločica. Budemo vidili kako će to disati.
Inače sam pobornik ATE/ATE kombinacije, ali mislim da nema razloga za strah od Bremba. Samo da je origigi ;)
 

Milosh

Test
Brembo glasi za proizvođača kočionih sistema visokih (ili barem viših performansi). Dobar dio sportskih auta suludih snaga ima Brembo kočnice.

Što se tiče ugradnje u obična auta, mislim da nisu toliko česti. Jedan od boljih brendova je ATE.

Dobio sam ponudu od 300KM (diskovi sa ležajevima, pločice i usluga).
Što se tiče te ponude, ne znam kakvi su tačno ležajevi kod C4, ali meni to zvuči jeftino, pa sam odmah sumnjičav. Neka drugi koji imaju više znanja o C4 kažu nešto pametnije.

Npr. za Focusa MK2 2007. ili za Golfa 6, samo jedan zadnji ležaj (koji ide zajedno sa glavčinom) je 200+ KM.
 

Cutac

Prèkaroš
Jedan SNR disk sa ležajem je 2200 kuna bez popusta.
SNR je najjeftiniji od boljih proizvođača. Ja imam SNR diskove i TRW pakne i zadovoljan sam.
 

Vaha

New member
Cutac to te izadje oko 300eura 1 disk? To je bas velika cifra, u odnosu na moju cifru, gdje mi se nudi disk od 130KM (oba 260KM).
Sad sam skeptican oko ugradnje. Odoh se jos malo raspitati kod nekih servisa.
 

Vaha

New member
Moraju se mijenjati, oni su u disku valjda, ide sve u kompletu.

Dobio sam drugu ponudu 335KM - TRW diskovi? Misljenje?
 

Cutac

Prèkaroš
Cutac to te izadje oko 300eura 1 disk?
Tako je bilo. Dobio sam dobar popust, ali da, ta je cijena bila. Ili(ILI) je TRW bio 2200, a SNR 1600-1800, ali znam da su me zadnje kočnice izašle blizu 4000 kuna bez ruku.

Visaluteju, ležaj se ne mora mijenjati, ali je jednostavnije. Ovako dok uzmeš disk bez ležaja, pa skidaš stari ležaj, pa ga oštetiš, pa vamo tamo, jednostavno je "pametnije" zamijeniti sa ležajem.

Je, TRW je tvornički. Diskovi, pločice i zadnje čeljusti su TRW, prednje čeljusti ATE ili TRW, zavisi. Dok je na VTS-u sve ATE(čisto za info).
 

Mihailoviæ

New member
I TRW i ATE su odličan izbor.
Ljudi često greše, tražeći za svoj običan, serijski auto (jeftin) brendove koji su se proslavili na F1, WRC i silično. A pri tome zaboravljaju (ili ne znaju) da kočione pločice na tim automobilima traju jednu vožnju!
Višeklipna klješta, veći diskovi, specijalne pločice ... I? Ništa. Bačen novac. Ako prejako koči, aktivira se ABS.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
A šta kada preslabo koči? Kad pregrijava na svakom iole jačem spustu? Šta je sa kočenjem sa viših brzina, gdje abs nema toliku ulogu?
Kočnice nisu nikada bačen novac.
 

Spawn

Well-known member
Ja znam da ce sljedeci set biti TRW. Prednji komplet ATE mi je poceo skripat nakon 20k km. Mozda i TRW skripi ali cu platit manje :D

Poslano sa mog MI 8 koristeći Tapatalk
 
Na vrh