Milosh
Test
Krenuo sam slučajno čitati o nekim sistemima u C5 i tako naletim na Battery Charge Status Control Unit, elektronski modul koji se nalazi pored akumulatora i mjeri zdravlje i stanje akumulatora. Mjeri napon, struju, temperaturu i to očitava svakih sat vremena te ako je nešto od toga ispod određenih granica on to prijavi BSI-u (BSI doušnik ).
Za stanje baterije ima 3 nivoa:
Napunjenost iznad 65%: Ispravno stanje akua
Napunjenost između 35% i 65%: Aku treba punjenje
Napunjenost ispod 35%: Aku treba zamijeniti
Takođe sam mjeri tj. procjenjuje svoju tačnost mjerenja, i to isto prijavljuje BSI-u. Za tačnost mjerenja ima 4 nivoa:
''Nominal'' označava netačnost mjerenja od ±5%
''Down-Grade'' označava netačnost mjerenja između ±5% i ±10%
''Not valid'' označava netačnost mjerenja veću od ±10%
''Fault'' ukazuje da je modul u kvaru i da se mora zamijeniti.
Takođe piše da u slučaju otpajanja te ponovnog spajanja akumulatora ovom modulu trebaju 4 sata da bi se njegova mjerenja vratila na normalni nivo.
Takođe piše da akumulator treba zamijeniti akumulatorom istih specifikacija kao što je bio originalni (vjerovatno samo zbog ovog modula, možda se zna zbuniti).
Za stanje baterije ima 3 nivoa:
Napunjenost iznad 65%: Ispravno stanje akua
Napunjenost između 35% i 65%: Aku treba punjenje
Napunjenost ispod 35%: Aku treba zamijeniti
Takođe sam mjeri tj. procjenjuje svoju tačnost mjerenja, i to isto prijavljuje BSI-u. Za tačnost mjerenja ima 4 nivoa:
''Nominal'' označava netačnost mjerenja od ±5%
''Down-Grade'' označava netačnost mjerenja između ±5% i ±10%
''Not valid'' označava netačnost mjerenja veću od ±10%
''Fault'' ukazuje da je modul u kvaru i da se mora zamijeniti.
Takođe piše da u slučaju otpajanja te ponovnog spajanja akumulatora ovom modulu trebaju 4 sata da bi se njegova mjerenja vratila na normalni nivo.
Takođe piše da akumulator treba zamijeniti akumulatorom istih specifikacija kao što je bio originalni (vjerovatno samo zbog ovog modula, možda se zna zbuniti).