@ deda - djelomično se slažem, ali ono na što svi zaboravljaju, pa čak i oni najiskusniji jest to da postoji zamor materijala općenito, a to je osnova svega pa i izdržljivosti, kao i kasnije duljine rada novog rezervnog dijela, a pak da ne spominjem o lošim majstorima koji kažu da su ugradili neki dobar i poznati brand, a zapravo ugradili neki no name ili čak rabljeni ili da uopće nešto nisu mijenjali i slično. Dakle možemo o tome stalno u krug, ali činjenica jest da automobil nakon 200tkm više nije isti onaj iz tvornice i odgovorno tvrdim da se napravi kompletan servis svih popratnih elemenata uz dobrog majstora sa adekvatnim alatom, onda možemo govoriti o kvalitetno obavljenom poslu, jer činjenica je da niti onaj proizvod iz originala za kojeg radi isti onaj koji je i u aftermarket kutiji neće raditi kao i onaj koji je izašao iz tvornice (i da, nije to neka slabija kontrola kvalitete, provjereno, a to što postoje plagijati i naše "kvalitetno" tržište na koje dolazi svakakva roba jer oni koji nabavljaju tu istu robu traže što jeftinije da što bolje zarade itd..itd to je "vrh").
No, svima nama je to skup i neisplativ sport.
Dakle, ako ćemo govoriti o tome kao originalnom proizvodu, onda moramo uzeti u obzir i sve ostale čimbenike, jer osovina za ležajeve se nakon nekog vremena "pojede", kao i kućište ležaja isto tako, i što se više u njega uprešava/isprešava, to se oštećuje i tolerancije više nisu kakve trebaju biti, odnosno postaju sve veće i dolazi do "lufta" koji, htjeli mi to priznati ili ne, rade probleme pa i sa onim "svetim gralom" zvanim "original".
Puno je čimbenika koji su potrebni za nešto da bude dugoročno, ali ljudi moji, pa nemojmo se mazati da ne vidimo da sve ionako ide na kraće trajanje ili da se rade komponente koje se moraju mijenjati, a nekada to nije trebalo (npr jednomaseni i dvomaseni zamašnjak koji ima trajnost od 200-250tkm deklarirano od proizvođača istih).
Na kraju svega, kvalitetni proizvođači prvih ugradnji imaju visoku cijenu uglavnom i najviše iz razloga da bi se više prodavala jeftinija roba na kojoj se zarađuje mnogostruko više i u konačnici više puta mora kupovati jedan te isti dio.
Da nemam auto od prvog dana (kao novi, a sada već preko 320tkm ima) i da ne koristim svoje dijelove koje i drugima prodajem, te da nemam prodajnog iskustva sa skrajnjim strankama, a koja su i više nego pozitivna, onda bih mogao reći nešto o nekvaliteti proizvoda iz prodajnog asortimana, ali isto tako ne bježim od toga da je nemoguće da su nepogrešivi... dapače, jesu, ali ako izdvojim 5 (doslovno 5, slovima pet) reklamacija na zadnje dvije godine i to su 4 bile loše rukovanje, a samo jedna je bila problem u proizvodu, onda mislim da sam time sve rekao.
Pa čak i sa nekim jeftinijim brandovima nemam loših povratnih informacija, ali toga ionako ne volim prodavati i uglavnom to izbjegavam, pa makar ne prodam.
Sve u svemu, treba uvijek gledati širu sliku svega, pa čak i od ovog mog prosto-proširenog elaboriranja
jer autodijelovi i detekcija istih nije "plug&play" sistem i to ipak treba znati i prodati i ugraditi.