Zamjena filtera čađe sa nekog drugog C5 modela

Nikola85

New member
Pozdrav ekipa! Muci me jedno pitanje...kupio bih c5 2.2hdi sa neispravnim partikelfilterom, pa me sad zanima dal pase na taj auto isti filter od 2,0hdi i dal je bitno kakav je mjenjac, automatski ili rucni. Hvala Vam unaprijed
 

vborovic

C5 modifikator
Mjenjač ne bi trebao igrati ulogu, ali motor bi mogao. Koje konkretno godište razmatraš, nije isto do 2004. ili 2004. - 2008.
 

Wuki

Novi èlan
Èak nije ni bino godište 2.2hdi bilo da kupuje od 04- ili X7 od 08- .Filter za 2.0hdi je drukčiji od 2.2hdi.
 

vborovic

C5 modifikator
Je, skoro da nije bitno ... što ako je auto 01-04 a razmatra filter za 04-08 ili obrnuto ... ne pitam bezveze, čim spominje različite mjenjače, tko zna na koju kobinaciju se čovjek namjerio
 

Nikola85

New member
Hvala vam svima. Znaci nisu isti filteri za ta dva motora? A naravno da sam gledal da donor bude isti model. Ima tko od vas za prodat taj filter za 2,2 motor?

Prvi model c5 iz 2003.godine
 

vborovic

C5 modifikator
@ charlie - Bila je verzija 2.0 HDi motora sa i bez DPF-a

@ Nikola - Nisu isti. Na njemačkom ebay-u ih ima samo 2-3 komada, novih naravno ... cijena od 160 € na više, bez dostave do HR. Kod nas novo, ne znam dal bi netko uopće prodavao za to godište, eventualno neki prastari lager. Ovlašteni bi naravno mogao naručiti, samo pitanje koja je cijena.
 

c 8kzd

New member
Prije kupnje spojiti na dijagnostiku i provjeriti ima li drugih grešaka na sustavu (razina aditiva-za ovo je najbolja fizička provjera jer softwer ne mora nužno biti u pravu, pumpa u spremniku aditiva, senzor parcijalnog tlaka, kompjuter sustava). Ako je sve OK i stvarno je samo do filtera odnosno ako je začepljen možda ga probati očistiti prije kupnje drugog, a pogotovo polovnog za koji je upitno koliko će trajati. Ima za kupiti tekućina za čišćenje filtera ili platiti bilo kojem servisu da ga očisti. Nakon dobrog čišćenja ne bi trebalo biti problema, ako je sve ostalo gore nabrojano OK.
 

putnik

New member
Pozdrav.
Dali se kao tekućina za uklanjanje čađi može koristiti ATF ulje koje se povremeno sipa u rezervoar za gorivo i koji je omjer u odnosu na količinu goriva i orjentaciono na koliko prređenih kilometara raditi ovu seansu?
 

vborovic

C5 modifikator
Dali se kao tekućina za uklanjanje čađi može koristiti ATF ulje koje se povremeno sipa u rezervoar za gorivo i koji je omjer u odnosu na količinu goriva
Ne, ne i ne ... :shock: ... ATF izbjegavati, eventualno kao nužno zlo 2T ulje u rezervoar, a u DPF filter isključivo Eolys, odnosno, namjenska DPF tekućina ... što sve ljudima pada na pamet ... :confused:
 

konaroast

Citroenist
Donator foruma
Ovo sa 2t uljem... Dugo sam proučavao strane forume i premišljao i pitao mehaničara i nabavim pravo ulje i odlučim se ipak za to jer me jako smeta buka injektora na 2.2 i ni tri dana. I napravim 300km i super mi je. Stvarno radi tiše i mekše. I odlučim to napraviti i u sivom.
I onda naletim na jedinu znanstvenu studiju na tu temu: http://www.fuelexpert.co.za/2-stroke-oil-in-diesel-technical-study.php. :-(
Tekst je duži, ali vrijedi čitanja.
Ukratko, 2t ulje ne donosi nikakve prednosti, čak negativno utječe na injektore jer su ta ulja puna cinka.
Cink začepljuje dizne i negativno utječe na premaze po katalizatoru i fep filteru.

Odustao sam od stavljanja 2t ulja u diesel u periodu od samo jednog spremnika.
 
Posljednje uređivanje:

vborovic

C5 modifikator
A gle ... :D ... ima ljudi koji ce te uvjeravati da u hdi mozes tociti loz ulje bez problema ... :D ... Euro 3, 4, 5, 6 ... to je sve "isti" motor ... LOL
 
Na vrh