Ne radim ja u citroen ovlastenom servisu vec u obicnom auto servisu,gde se rade sve marke vozila,a radno mesto mi je elektronicar.Za zamajac pitam jer po OEM broju nasao sam da je to dvomaseni.Zasto bih njega menjao ako je u redu.Dvomaseni zamajac kada ode,on stvara vibracije prilikom kretanja ili zaustavljanja motora,sto kod mene nije slucaj.Kod mene je sa kvacilom sve u redu,osim tog zvizdanja za koje ja mislim da je ili druk lezaj ili je lamela skroz potrosena pa pocinju one nitne na lameli da se taru o nalezucu povrsinu korpe ili zamajca.Sve to pitam jer zelim da narucim delove i kada se menjac skine da se to sve odmah odradi.Ne mogu ga drzati na dizalici rastavljenog dok ja porucim delove,jer ipak ce to biti privatan posao ,u mojoj reziji a zauzimanje dizalice zbog privatnog posla ovde u Nemackoj ,to ne ide.Auto je presao 112000 km,vozi se po gradu ,e sad kako je vozen pre mene,to ne znam ali mislim da je isto na kratkim relacijama vozen..Zbog zamajca pitam jer ga niko ne nudi u setu kvacila a na ebayu sam nasao samo polovne.Nisam ja laik,znam ja sta je i kako funkcionise kvacilo samo sam hteo danas da porucim delove da to do sledeceg vikenda stigne pa da to odradim.Mozda na autu sada i nije dvomaseni zamajac,to ne mogu znati dok ga ne skinem ali mi po broju sasije nudi zamajac pod oem brojem 0532.S0 , koji je dvomaseni.
Zbog svega toga pitam ako je neko menjao kvacilo pa mozda zna sta je sve u kompletu menjao.
PS.
Znaci nema sanse da nadjem komplet set kvacila sa zamajcem,samo korpa,lamela i lezaj.Cak ni zamajca posebno novog nisam uspeo pronaci.
Na nekim ruskim sajtovima sam nasao slike i oznake polovnih zamajaca sa oznakom V7552305 koji nisu dvomaseni i pise da su sa c4 B7 1.4 vti 95 skinuti.
Ali kako da budem siguran da li je to to?
Da li je moguce da niko nije gledao da li je u kompletu kvacila dobio i zamajac ili je samo zamenjena korpa,lamela i druk lezaj?
Nista,sutra cu sa kolegama mehanicarima da vidim sta i kako dalje,pa javim.