Lakii
Well-known member
Najjednostavnije stvari - ocistiti filtere i zamjeniti LHM!
Ali to ni bas nije tako jednostavno!
Treba 5 litara LHM-a. I malo benzina. I puno krpa!
I komplet selni, nije obavezno, jer ako su jos stavljene originalne, mozda nece dobro drzati kad ih budes vracao.
Prvo se mora skinuti pritisak iz sustava hidraulike!
Znaci, auto spustiti na najnizu visinu i ugasi motor. Na regulatoru pritiska odvidati vijak 12 mm, s prednje strane za pola kruga, cut ces kako se pritisak odpusta. Kad skines pritisak, stisni natrag vijak. Onda sjedni za vozacevo sjedalo i pocni jako stiskati kocnicu, 10-ak puta, tj. dok god ne primjetis da je pedala omeksala. Sada okreni volan ful lijevo i ful desno 1-2 puta. ici ce tesko ali nema veze. Sad smo spremni za rad!
Za doci do filtera moras izvuci onaj poklopac na rezervaru. A za to ce ti smetati sve one cijevi hidraulike koje su spojene. Nebi ti preporucao da ih ostavis spojene jer su vec stare i mogle bi ti puknuti ako ih budes krivio da izvuces poklopac.
Skini selne i odspoji cijevi, opet treba biti pazljiv i njezan!
Kad izvuces poklopac, jedan filter ima metalnu kvacicu, drugi je na bajunet-sistem uhvacen, izvuces ih i ocistis u benzinu, s nekakvim kistom ili njezno cetkicom za zube.
Dalje ti samo preostaje zamjena ulja! Znaci maknes van rezervar, (drze ga 2 matice u gorljem djelu). Izlijes van staro ulje i isperes malo rezervar s benzinom. I to je to!
Sad sve moras vratiti natrag na mjesto. Uliti novog ulja, 4 litre i upaliti auto!
Stavi ga na najvisu visinu, okreci malo volan, probaj auto dignuti gore-dole par puta.
Jedina stvar koja ti preostaje za napraviti je odzraciti kocnice! morat ces skinuti kotace. Kad odzracujes kocnice, spoji prozitnu cjevcicu na odzracnik da vidis sto izlazi!
Ides jednu po jednu kocnicu. Motor mora biti upaljen i pedala kocnice jako stisnuta stalno. Odvrnes maticu, cekaj da ti kroz nju pocne teci cisti zeleni LHM i zatvori. Sve skupa iz sve 4 kocnice bi trebalo izaci 1-2 deci ulja.
Na kraju digni auto na najvisu visinu i kontroliraj razinu ulja, nadolij koliko treba da oznaka bude izmedu one dvije crtice.
Eto, to je sve!
Evo ti slike, da malo vidis o cemu se radi:
Al me uhvatila inspiracija danas!!! :grin:
Ali to ni bas nije tako jednostavno!
Treba 5 litara LHM-a. I malo benzina. I puno krpa!
I komplet selni, nije obavezno, jer ako su jos stavljene originalne, mozda nece dobro drzati kad ih budes vracao.
Prvo se mora skinuti pritisak iz sustava hidraulike!
Znaci, auto spustiti na najnizu visinu i ugasi motor. Na regulatoru pritiska odvidati vijak 12 mm, s prednje strane za pola kruga, cut ces kako se pritisak odpusta. Kad skines pritisak, stisni natrag vijak. Onda sjedni za vozacevo sjedalo i pocni jako stiskati kocnicu, 10-ak puta, tj. dok god ne primjetis da je pedala omeksala. Sada okreni volan ful lijevo i ful desno 1-2 puta. ici ce tesko ali nema veze. Sad smo spremni za rad!
Za doci do filtera moras izvuci onaj poklopac na rezervaru. A za to ce ti smetati sve one cijevi hidraulike koje su spojene. Nebi ti preporucao da ih ostavis spojene jer su vec stare i mogle bi ti puknuti ako ih budes krivio da izvuces poklopac.
Skini selne i odspoji cijevi, opet treba biti pazljiv i njezan!
Kad izvuces poklopac, jedan filter ima metalnu kvacicu, drugi je na bajunet-sistem uhvacen, izvuces ih i ocistis u benzinu, s nekakvim kistom ili njezno cetkicom za zube.
Dalje ti samo preostaje zamjena ulja! Znaci maknes van rezervar, (drze ga 2 matice u gorljem djelu). Izlijes van staro ulje i isperes malo rezervar s benzinom. I to je to!
Sad sve moras vratiti natrag na mjesto. Uliti novog ulja, 4 litre i upaliti auto!
Stavi ga na najvisu visinu, okreci malo volan, probaj auto dignuti gore-dole par puta.
Jedina stvar koja ti preostaje za napraviti je odzraciti kocnice! morat ces skinuti kotace. Kad odzracujes kocnice, spoji prozitnu cjevcicu na odzracnik da vidis sto izlazi!
Ides jednu po jednu kocnicu. Motor mora biti upaljen i pedala kocnice jako stisnuta stalno. Odvrnes maticu, cekaj da ti kroz nju pocne teci cisti zeleni LHM i zatvori. Sve skupa iz sve 4 kocnice bi trebalo izaci 1-2 deci ulja.
Na kraju digni auto na najvisu visinu i kontroliraj razinu ulja, nadolij koliko treba da oznaka bude izmedu one dvije crtice.
Eto, to je sve!
Evo ti slike, da malo vidis o cemu se radi:
Al me uhvatila inspiracija danas!!! :grin: