Da, još uvek nisu temperature toliko niske da bi bila lako uočljiva oznka na displeju za predgrevanje dizela. Inače 1,4 i 1,6 HDi imaju grejač u filteru dizela (njegovo uključivanje ne konstatuje ECU, osim posredno kao temperaturu goriva). Dakle, ako pali bez problema - može se otvoriti šampanjac. Nije baš tako kod svih, mnogima koji imaju veliku kilometražu iza sebe bar po neki grejač ne radi kako treba ili uopšte ne radi, a onda je paljenje ispod -10 C avantuara, posebno i kada je akumulator u tim uslovima na izdisaju. Dijagnostika vozila beleži grešku - ali se vozač ne obaveštava o tome (dakle konstatuje se samo ako se vozilo priključi na leksiju i pregledaju greške).
Zamena grejača uglavnom jeste vrlo uputna kod večine vozila koja imaju više od npr. 10ak godina i to po pravilu svih grejača kada se već rastura. Grejači nisu preterano skupi, uglavnom 15-20 evra po komadu odnosno do 100 evra ukupno - ali je problem što se i vrlo revnosnom majstoru može desiti da se donji tj. najtanji deo grejača odlomi prilikom vađenja ukoliko je ekstremno zapekao (neki zbog toga takve zapekle grejače tretiraju više dana sa carb cleaner-ima). U takvom slučaju po pravilu mora da se skida glava motora a to je ozbiljan posao koji zahteva dodatne troškove, a i vozilo je za to vreme nekretnina.
Ako nisam bio jasan, kod novijih citroen modela - nema lampice/žaruljice, nego se simbol solenoida/izuvijane_žice pokazuje na displeju. Njegovo pojavljivanje (tj uključivanje grejača i dužinu trajanja uključenosti diktira ecu, a na osnovu podataka koje dobija od nekoliko senzora (ambijentalna temperatura, temperatura godiva itd.)