Mislim da bih mogao da kažem nešto na tu temu, generalno.
Kada se promene ležaji, i/ili kaiševi - ko ima istančan sluh uvek će primetiti da je nešto različito.
Jednostavan test za kais je da se poprska vodom dok motor radi - ako menja zvuk onda se menja. Ipak, mnogi voze desetine hiljada km sa takvim kaisevima.
U vezi ležaja, kod C3 postoji varijanta sa automatskim španerom PK kaiša, kao i varijanta bez takvog španera sa običnim rolerom (u zavisnosti od godista i varijante motora) - u kom potonjem slučaju je kaiš elastičan (pa je potreban poseban jednostavan alat za montiranje, ili malo veća gimnastika od strane servisera).
Dizeli obično imaju alternator sa posebnom remenicom koju neki nazivaju plivajuća remenica, ili remenica-kvačilo. Za razliku od klasičnog ležaja koji može da košta oko 10-15 evra, ova košta oko 50-80 evra (jer u sebi sadrži nekoliko ležaja specificne konstrukcije).
Na svojoj 1.4 HDi C3ojci - kada sam čuo nepravilno krckanje kod alternatora, uspostavilo se da je problem ta remenica-kvačilo. Rezultat je bio da sam za 50evra nabavio ceo polovni alternator, a originalni sam poslao na remont (sada mi je taj u rezervi jer postojeći radi korektno).
Šta će se uspostaviti kod tebe je zaista pitanje, ali jeste zgodno to što predlaže majstor. Sad, to da kaiševe radi mala privreda je malo uprošćeno - jer se kaisevi najcesce ugrađuju od proizviđača tri velika koncerna Contitech, Dayco ili Gates (i gotovo sigurno su tvoji kaisevi jednog od ta tri).
Zujanje bi pre moglo da se vezuje za neki ležaj, i to se relativno lako konstatuje stetoskopom
https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1nWnTKFXXXXb5XVXXq6xXFXXXD/Car-Diagnostic-Tools-Car-Engine-Block-font-b-Stethoscope-b-font-font-b-Automotive-b-font.jpg
Doduše, najveći broj majstora za ovu svrhu upotrebi dug šrafciger koji takođe odradi posao.
Tvoj majstor ide na to da prvo promeni šta je lakše (što je sasvim korektno) - pa će ako se nastavi zujanje verovatno menjati neki od ležaja koje je stavio.
Ako ti nije problem, daj detalje svoje C3ojke (godište, motor, kubikaža), a ako daš VIN (ili možeš da mi posaljes na privatnu poruku) provericu na servisnom sajtu tacne kataloske brojeve rezervnih delova koji se ugrađuju u tvoj auto. To naravno nije nuzno, jer ako imas poverenje u majstora onda ces ionako sve prepustiti njemu.
Sustina price je da se takve stvari desavaju, a bitno je da tvoj majstor to hoce da resi.
P.S.
Ako nije indiskretno - koliko si platio majstoru da uradi veliki servis, da li je on nabvljao delove, da li je promenjena rashladna tečnost/antifriz?
U slučaju da ti pre radova nije napomenuo da bi antifriz trebalo promeniti (jer je to lako kada se menja pumpa za vodu, a vrlo uputno) - trebalo bi vrlo razmisliti o tome da se sledeći put izbegne taj majstor.