eko test ti nije nikakvo mjerilo jer se to lako sredi ako poznaš nekog na tehničkom.
ne znam zašto se kajla mijenja, nova kajla je duža i ulazi u nekakav utor na pogonu uljne pumpe
kako si utvrdio da je jedan zub ispred? na slici se vide blokade bregaste i pumpe, jesil ti našao rupu za blokadu zamašnjaka? kad staviš novi remen moraju se poklopiti sve tri blokade, ali postoji i mogućnost da je tu neko nešto kemijao, možda je pumpa sa drugog motora ili tako nešto. taj motor mora vući odlično od niskih obrtaja pa nadalje, ako je išao dobro prije onda je zatečeno uzubljenje remena možda ispravno iako se blokade ne podudaraju.
Kako znati jel auto vukao dobro, tj. bolje, kada ga nisam vozio nakon prve promjene remena. Onaj tko je bio vlasnik, mogao je skužiti razliku, a meni je sve OK dok ne vidim da može bolje ili, gore :-/ Doduše, meni se i nije činio baš nešto super poletnim, ali opet, nisam ga nešto ni forsao...
Fulanje?
Kad je klin za blokadu radilice, ondje gdje si spominjao, tada je nemoguće staviti klinove i blokirati pumpu i bregastu. Dakle,
nemoguće je svo troje blokirati istovremeno. Ili su blokirane bregasta i pumpa ili samo radilica. Odstupanje uranjuje radilicu za 1 zub.
To će reći: ventili kasne, a kasni i ubacivanje diesela u cilindar (za 1zub kasni paljenje).
Što su izvodili majstori prije nemoguće je doznati, sada ima smisla samo otkriti način kako sve postaviti baš u idealni takt. Ne vjerujem da je netko lažirao eko test jer je motor stvarno dobar i NE DIMI.
ps CX prestige prazan teži 1440kg