Re: Kojeg bi citroena još voljeli posjedovati ili voziti?
i meni je bio tvđi od očekivanog.
vozio sam se u njemu prije 10tak godina, pamtim kako sam iznenađen bio sa vožnjom. možeš osjetiti kako se radi o hidrauličkom ljuljuškanju, ali preko rupa sam ipak očekivao mekše upijanje...
recimo kada sam prvi put vozio zx, učinio mi se mekšim autom od bx. jedino ako sa bxom nešto nije štimalo ili je netko prenapumpao gume...
sa tim bx definitivno nešto nije bilo u redu a to nisu bile gume.
bx sa ispravnim ovjesom je nemoguće uspoređivati sa bilo kojim klasičnim autom.
čak i najtvrđe podešeni bx-ovi su još uvijek puno udobniji od bilo kojeg običnog auta. bx je imao puno različitih podešenja u ovisnosti od ugrađivanog motora, tako su najslabiji motori išli sa mekanim ogibljenjem, a jači i teži modeli sa tvrđim.
moj bx je bio turbo diesel pa je prema tome bio sa tvrdim ogibljenjem(samo gti 16v je bio tvrđi), i opet je bio neusporedivo mekši po rupama neg bilo koji drugi auto, rupe se zapravo ni ne osjete. taj bx, u kojem si se vozio, vjerojatno je imao poluprazne kugle, pa je na malim neravninama bio mekan a veće neravnine nije mogao upijati jer se skrati hod amortizera kad je manjak plina u kuglama.
i ako ikad poželiš nabaviti bx onda nek bude serije II, puno je bolji po svemu.
kao auto bx neće nikad biti prevaziđen, na xantiji su uklonjeni neki nedostaci koje je imao bx, ali sve ostalo je rađeno samo da prati modu.
o bx-u bi se moglo još puno pričati kao i o ostalim hidrauličarima
@deda
ja bi ipak cx stavio ispred bx po pitanju hidraulike, zbog volana, drukčijeg prednjeg ovjesa, regulatora protoka, glavnog kočionog:hm: