C2 VTR - kupovina i iskustva

C2 VTR

New member
Re: C2 VTR iskustva

Inace evo imam c2 1,6 vtr sada oko 2mj i sve je OK, no prvi dan što mi se dogodilo?

Najednom na parkingu prebacim auto u laganoj parking voznji (valjda 7 na sat pred parkiranje, znači najsitnije moguće kretanje) neće da krene ni naprijed ni natrag...
Motor radi i sve OK, dodajem mu gas, radi ko avion, ali ni naprijed ni natrag da krene...
Prebacim u R i opet isto - nikako da se pomakne.
Palim i gasim auto nekoliko puta - nema promjene...

Èak je bilo signaliziralo nakratko onaj mode za snijeg na kontrolnoj ploči...

Kad sam popizdio jer nije kretao i već sam sebi nalikovao na luđaka na parkingu nabijem mu gas onako zivotinjski pa makar se raspuknuo nasred parkinga i samo onako snazno trzne i kao da odskoči, ali nikako da krene....

Onda tako malo stao i krenuo je nakon sto sam ga drzao ugašenog par minuta...

Poslije se hvala Bogu nije javljalo više.


Jel netko imas takvih iskustava?
Here we go again ... konstrukcija mjenjaca je ista kao i rucni .... ovaj opisani problem tice se tzv. gornjeg izvrsnog clana iliti shift actuatora. Stvar je u tome da zbog "dotrajele" osovine u navedenom i "oslabljenih" optocouplera, ECU mjenjaca povremeno "ne vidi" u kojem je polozaju birac brzina. Problem ce se pojavljivati s vremena na vrijeme, sa dovoljno predjenih kilometara, problemi mogu postati sve cesci i izrazeniji. Stvar se jednostavno moze rijesiti reparaturom shift actuatora, a po potrebi i reparaturom clucth actuatora (donjeg izvrsnog clana). Ne znam koliko km ima auto, ali na primjer kod promjene seta spojke (koji nije skup), je idealna situacija za reparaturu. Oba ta komada se inace u ovl. servisima mogu zamijeniti po dosta visokim cijena (gornji kosta 5.500-6.000 kuna, donji kosta 2.500-3.000 kuna), dok je reparatura red velicine 2.000-2.500 kuna i nakon iste oba actuatora rade bolje, preciznije, brze i trajnije nego originalni tvornicki.
lp
 

veteer

New member
Re: C2 VTR iskustva

Javilo se samo jednom hvala Bogu.....
Samo taj prvi dan....

Rabljeni je auto, u stvarno izvrsnom stanju....

88000km (2003.godište).


Sad se nadam samo da se neće javljati, ali cini mi se da mi ne gine 1500e sve to ispopravljati sada....
Ili mozda da još čekam pa ako se opet javi....

No, vrlo je nezgodno kad se javi....
Bolje da ne upali nego da se to javi....

Stvarno odvratan osjećaj, ko da sjedis u tempiranoj bombi...
 

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
Re: C2 VTR iskustva

dok je reparatura red velicine 2.000-2.500 kuna i nakon iste oba actuatora rade bolje, preciznije, brze i trajnije nego originalni tvornicki.
Dal imaš podatak kolika je dugotrajnost nakon reparacije?
 

veteer

New member
Re: C2 VTR iskustva

Jedno pitanje kad smo kod ovog modela.
Imam trenutno na njemu aluminijske felge i niskoprofilne gume 195/45/16 (ljetne naravno).

Koje dimenzije preporučate za zimske sada uskoro?

Trebala bi biti manje dimenzije felga i guma?
Èisto da znam gdje kupiti felge za zimu i gume...
Neki prijedlog?
 

La Marche

Iskreni optimist
Re: C2 VTR iskustva

Mom bratu je bila ista stvar s mjenjačem, nakon oko 100.000 km je počelo. Stručnjaci po ovlaštenim servisima se bez gledanja auta razbacivali dijagnozama i ciframa za popravak, na kraju je "polustručnjak" otrkio da se kuplung lamela istrošila, promijenio kuplung i auto ide dalje k'o nov.
 

Srki90

New member
Re: C2 VTR iskustva

znači VTR je u pitanju

40 tisuca smo prosli i mjenjac je poceo zezat, mehaničar je reko da je ležaj. Koliko me taj sport dodje? Što bi jos moglo bit?
Hvala
 

Srki90

New member
Re: C2 VTR iskustva

" reparacija shift i clutch aktuatora prilikom promjene kuplung seta na 90.000km (2000 kuna, iako to smatram redovnim odrzavanjem, a ne kvarom ...)" ajde nek mi neka dobra dusa prevede ovo na seljacki nacin....:)
 

C2 VTR

New member
Re: C2 VTR iskustva

" reparacija shift i clutch aktuatora prilikom promjene kuplung seta na 90.000km (2000 kuna, iako to smatram redovnim odrzavanjem, a ne kvarom ...)" ajde nek mi neka dobra dusa prevede ovo na seljacki nacin....:)
Pozdrav, sto ti nije jasno? Shift actuator je birac brzina, ono sto inace radis rucicom mjenjaca na automobilu sa rucnim mjenjacem, a clutch actuator odvaja kuplung od motora, kao kad stisnes kuplung pedalu nogom.
Oba dijela imaju mehanicke i elektricke komponente koje se trose i vremenom i kilometrazom. Tako postoji mogucnost da se oba dijela repariraju i dalje uspjesno koriste nakon toga. LP.
 

vtrrijek

New member
Re: C2 VTR iskustva

Evo i ja sam više manje ponosni vlasnik VTR-a, donedavno nikakvih problema (150000 km)
a sad mi se u tjedan dana dva put zablesirao :hm: u vožnji se upali na displeju iznad brzine zvjezdica i više ne brebacuje brzine (automatski niti ručno) i jedino riješenje je ugasit auto u brzini (silom:mad:) opet upalim i sve ok. Otišao sam u servis i kažu možda je pokretač kvačila (3700 kn) ili prekidač (nekih 200kn).
Ima netko nekakav savjet?
 

C2 VTR

New member
Re: C2 VTR iskustva

Evo i ja sam više manje ponosni vlasnik VTR-a, donedavno nikakvih problema (150000 km)
a sad mi se u tjedan dana dva put zablesirao :hm: u vožnji se upali na displeju iznad brzine zvjezdica i više ne brebacuje brzine (automatski niti ručno) i jedino riješenje je ugasit auto u brzini (silom:mad:) opet upalim i sve ok. Otišao sam u servis i kažu možda je pokretač kvačila (3700 kn) ili prekidač (nekih 200kn).
Ima netko nekakav savjet?
Savjet je vrlo logican : posjeti citroen servis, ako vec nisi. Opisao sam negdje mogucnost reparature izvrsnih clanova mjenjaca. Nije problem.
 

vtrrijek

New member
Re: C2 VTR iskustva

Savjet je vrlo logican : posjeti citroen servis, ako vec nisi. Opisao sam negdje mogucnost reparature izvrsnih clanova mjenjaca. Nije problem.
Ma bio sam na servisu ali nisu imali djelove (prekidač ili pokretač), bio je to ponedjeljak 12.11 i kao djelovi stižu do kraj tjedna javit če oni meni (Ark Mihelić - Rijeka) ali do danas ništa nejavljaju :confused:.
Rekli su da taj pokretač kvačila košta 3670,00 kn a mislim prekidač nekih 200-300 kn. A di se može reparirat taj pokretač, ako je u njemu prob.?
 

morbo

New member
Re: C2 VTR iskustva

evo nakon 134tkm treba mjenjati set kvacila. Moram priznati da sam ocekivao puuuuno prije tu izmjenu.
Kad vec skidam mjenjac... kako prepoznati da mi treba reparacija shift & klutch aktuatora? radi netko to u zg?
Inace nikakvih znacajnijih problema u mjenjaju brzina za razliku od prvog dana.
Beskrajno spor :grin::(
 

morbo

New member
Re: C2 VTR iskustva

na rucnom nesto brzi, ali definitivno nije kao rucno mjenjanje s klasicnim rucnim mjenjacem na koje sam navikao prije VTR-a. Doduse ovo je jedini vtr koji sam vozio pa nemam materijala za usporedbu. Kako sam kupio auto mladzi od godinu dana i sa malo kilometara uzeo sam zdravo za gotovo da je taj mjenjac takav. Tjekom godina se nije apsolutno nista promjenilo da bi mogao zakljuciti da se nesto 'potrosilo'.

update:

evo zvao doktor kaze da je donji izvrsni clan za zamjeniti. tja...
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh