C2 VTR
New member
Re: C2 VTR iskustva
lp
Here we go again ... konstrukcija mjenjaca je ista kao i rucni .... ovaj opisani problem tice se tzv. gornjeg izvrsnog clana iliti shift actuatora. Stvar je u tome da zbog "dotrajele" osovine u navedenom i "oslabljenih" optocouplera, ECU mjenjaca povremeno "ne vidi" u kojem je polozaju birac brzina. Problem ce se pojavljivati s vremena na vrijeme, sa dovoljno predjenih kilometara, problemi mogu postati sve cesci i izrazeniji. Stvar se jednostavno moze rijesiti reparaturom shift actuatora, a po potrebi i reparaturom clucth actuatora (donjeg izvrsnog clana). Ne znam koliko km ima auto, ali na primjer kod promjene seta spojke (koji nije skup), je idealna situacija za reparaturu. Oba ta komada se inace u ovl. servisima mogu zamijeniti po dosta visokim cijena (gornji kosta 5.500-6.000 kuna, donji kosta 2.500-3.000 kuna), dok je reparatura red velicine 2.000-2.500 kuna i nakon iste oba actuatora rade bolje, preciznije, brze i trajnije nego originalni tvornicki.Inace evo imam c2 1,6 vtr sada oko 2mj i sve je OK, no prvi dan što mi se dogodilo?
Najednom na parkingu prebacim auto u laganoj parking voznji (valjda 7 na sat pred parkiranje, znači najsitnije moguće kretanje) neće da krene ni naprijed ni natrag...
Motor radi i sve OK, dodajem mu gas, radi ko avion, ali ni naprijed ni natrag da krene...
Prebacim u R i opet isto - nikako da se pomakne.
Palim i gasim auto nekoliko puta - nema promjene...
Èak je bilo signaliziralo nakratko onaj mode za snijeg na kontrolnoj ploči...
Kad sam popizdio jer nije kretao i već sam sebi nalikovao na luđaka na parkingu nabijem mu gas onako zivotinjski pa makar se raspuknuo nasred parkinga i samo onako snazno trzne i kao da odskoči, ali nikako da krene....
Onda tako malo stao i krenuo je nakon sto sam ga drzao ugašenog par minuta...
Poslije se hvala Bogu nije javljalo više.
Jel netko imas takvih iskustava?
lp