C4, 1.4 VTi, by Cutac

Cutac

Prèkaroš
Sve je već rečeno, al kolega dragi... za njušku daj kakvu urednu sliku unutrašnjosti.
Čišći ti je motorni prostor od kabine 😁
A jbg, ko će to čistit stalno, triput uđem i izgleda ko da živim u štali :ROFLMAO:

Ali iskreno, sve svoje aute usisavam rijetko. Redovno brišem sve površine i nanosim zaštitu, ali da ću usisati pod? Da ne bi :D

šta nisi vidio naljepnicu na gepeku što ima
Kakvu naljepnicu?
 

dinko1981

Well-known member
A jebiga, ovo je definitivno sitacija gdje se auto ne isplati prodavat. Imaš ga od prvog dana, redovno si ga servisirao i promjenio hrpu stvari i služi te dobro, ali opet ostaje stigma vti motora koji ima 200 tisuća na leđima...
 

Phantom

Drajver
Koliko znam, ti nisi prvi vlasnik.

Da se razumijemo, nisam 1 vlasnik ali je od bivse firme tako kao da sam, imam takodjer manje km 20 000, pa i disela koji je realno vise traze od bencinera( citaj sam svoje postove i mane sa uljem itn) i da nisam poredio sa tvojim jer mi nije bio cilj, nego sam reci činjenice.

p.s .ja vec imam ponude od 5500 ali svoga jos nisam prodao jer jos nisam kupio novi auto koji planiram.

p.s. 2 Stvarni mi se ne da pisat replike na sve stvari samo svako ko se imalo razumije u auta ce potvrdit sto sam rekao prije, pa volio ti i polirao svoj auto i zamijenio komplet i dalje je to stari auto. Ako ga kupi neko sa foruma ili rodbina mozda cak i dobije trazene pare ali na netu nema sanse.

Sretno sa prodajom 🙂
 

toma

Active member
Realno ne možeš baš usporediti auto koji ima 200k kojem se zna povijest od prvog dana i onaj sa 200k koji je uvežen od 17. vlasnika iz pripizdine donje preko 2 šoderaša. Znači niti možeš biti siguran u kilometre, niti povijest, niti održavanje
ma da si nutli vlasnik đaba ti je..prvo citroen je, drugo citroen je, treće citoren je, četvrto citroen je, peto nije vw golf 2 pa da dobiješ te pare :D :D :D :D a šesto, dabog da ga prodao kao što si i pivu platio :D
 

diegos

Well-known member
Nažalost većina gleda samo to - godine i km, pa bace sve aute u isti koš prilikom kupovine. Idealno bi bilo ako kupac traži baš C4 benzinca i zna njegove mane, pa će takav i platiti nešto više, ali koliko je takvih kupaca? :) U svakom slučaju, nadam se da ćeš ga prodati po većoj cijeni od ostalih sličnih god i km!
 

NightSTALKER93

Well-known member
Donator foruma
p.s. 2 Stvarni mi se ne da pisat replike na sve stvari samo svako ko se imalo razumije u auta ce potvrdit sto sam rekao prije, pa volio ti i polirao svoj auto i zamijenio komplet i dalje je to stari auto. Ako ga kupi neko sa foruma ili rodbina mozda cak i dobije trazene pare ali na netu nema sanse.
Evo jedne pričice:
A Story of Value. A father said to his daughter “You… | by Abdullah Bashar Sarker | Medium
Znam da je malo 'napumpano', preuveličano, kako god, ali bitna je poanta, poruka koju nosi, barem meni.
Mislim da se ova priča može minimizirati na hrvatskom, u jednoj rečenici kao: svaka roba ima svoga kupca.
 

Cutac

Prèkaroš
ali opet ostaje stigma vti motora koji ima 200 tisuća na leđima
E baš to.
Da nije VTi, ne bi nikud išao jer je jednostavan za popravit i udoban, a automatik mi nije dovoljan razlog da idem u trošak.
Svaki potencijalni problem je i dalje jeftiniji nego novi auto, ali mi se ne da iskreno. Da mu nešto bude sa motorom, mislim da bih ga samo ostavio negdje.

Zafrkavam se znaju ljudi imat takvu naljepnicu.


Kakvu naljepnicu?
[/QUOTE]
Aha, nisam to nikad vidio :D

ma da si nutli vlasnik đaba ti je..prvo citroen je, drugo citroen je, treće citoren je, četvrto citroen je, peto nije vw golf 2 pa da dobiješ te pare :D :D :D :D a šesto, dabog da ga prodao kao što si i pivu platio :D
hahahaha sjetim te se svako malo, ali nikad ne stignem. U 4 s posla, triput tjedno trening, ovo ostalo što imam vremena budem s curom i jbg. Nisam na krštenoj pivi bio već mjesecima.

Jedino sam te u njemu viđao
Pa normalno kad je VTS blindiran u garaži :D

Nebih nikad rekao da ćeš tim putem. Jer bar gledaš da je 8mm lanac?
Ni ja matere mi. Jedino od benzinaca što je ok u ovoj klasi je Mazda (nema ih ili koštaju 30k eura) ili ajde Reno. Ovo ostalo je više manje ****c.
Gledam, gledam, znam već gdje se na glavi šta brusilo i uštampavalo kod revizije :D
Ali svakako mislim da bih mijenjao lanac.

Nažalost većina gleda samo to - godine i km, pa bace sve aute u isti koš prilikom kupovine. Idealno bi bilo ako kupac traži baš C4 benzinca i zna njegove mane, pa će takav i platiti nešto više, ali koliko je takvih kupaca? :) U svakom slučaju, nadam se da ćeš ga prodati po većoj cijeni od ostalih sličnih god i km!
Jep, tu si u pravu...
Ali jbg, očekujem da ode kao prvi auto nekome.

Evo jedne pričice:
A Story of Value. A father said to his daughter “You… | by Abdullah Bashar Sarker | Medium
Znam da je malo 'napumpano', preuveličano, kako god, ali bitna je poanta, poruka koju nosi, barem meni.
Mislim da se ova priča može minimizirati na hrvatskom, u jednoj rečenici kao: svaka roba ima svoga kupca.
Jedino što je ova roba generični C4 benzinac.
Da mi je ubaciti 2.0 EW u njega, to bi već bio posao!
 

toma

Active member
hahahaha sjetim te se svako malo, ali nikad ne stignem. U 4 s posla, triput tjedno trening, ovo ostalo što imam vremena budem s curom i jbg. Nisam na krštenoj pivi bio već mjesecima.
tako ćeš ga i prodati, sjetit će te se ljudi često nazvati..ali te neće nazavati :D :D :D :D :D
 

Cutac

Prèkaroš
Bio danas na testnoj vožnji novog c4, 1.2 benzinac, automatik.

Nije loš. Unutra nije ništa bolji od trenutnog c4. Drugačije je dizajniran, vizualno ostavlja dojam manje kabine nego C4 II, iako mi se čini da je prostranija. Hauba je jako visoka, ali ulazak u auto je kao u c4, nije da se ulazi "visoko". Volan je jako lagan i dobar u rukama, manji nego na dvojci. Sjedala su tvrđa nego na dvojci, ali u ovih pola sata vožnje se činilo udobno. Središnji ekran je super. Dobar položaj, brz jako, iako ne baš previše intuitivan, kao što nisu ni tipke na volanu. Npr. nije baš jasno kako se koristi i namješta radar i tempomat. Stišćeš tipke, nešto se pokazuje na heads up displeju (koji po meni ima prevelik font), ali nije baš jasno što se događa. Na drugim autima je puno jednostavnije. Ekran ispred volana je dobar. Mali je, ali ima sve potrebno.
Navigacija ima neugodan muški glas.
Klima ima fizičke kontrole, ali automatski mod nema više razina, samo jednu (downgrade u odnosu na dvojku) i sve informacije su prikazane na središnjem ekranu, bar da je brzina ventilatora dolje kod kotačića, kad već nije temperatura. Dolje gledaš i tražiš kotačić (na tabli koja je previše uvučena, po meni) i onda opet miči pogled na ekran i gledaj informacije.
Naslon za ruku je ok, selektor brzina je odličan, jako jako jednostavan za korištenje. Polugice za brzine na volanu su previše uvučene, tj. teško ih je dohvatiti.
Tkanina krova je socijalna, tvrda i hrapava, ko Panda.
Retrovizori su ok, središnji je tako tako je je prozor malen i visoko.

Ovjes je super, udoban je ful, iako dosta ljulja i po ravnoj cesti. U zavojima ne naginje previše, ali jako je mekan, baš pliva po cesti.
Skretanje i kočnice su klasično Citroenski, jako lagano, ali jako precizno.

Na autocesti je motor tih, ali buka vjetra je jako visoka.
Motor ima snage, lijepo povuče (iako sam ja navikao na 200 i 280 konja, pa mi je ovo sporo...), mjenjač se ne osjeti da radi, odličan je.

Preglednost je ok, ništa posebno, prosjek klase.

Ne znam šta sam još primjetio.


Generalno udoban, lijep, ali ne previše logičan auto.
Mazda 3 ima bolji interijer i bolji motor, Citroen ima bolji mjenjač i puno je udobniji. U odnosu na Megana i Focusa je, po meni, bolji u svemu, osim u kontrolama tempomata.
Nisam glup čovjek, inženjer sam, ali tempomat je težak za koristiti bez da sam čitao upute. A da, bez lažne skromnosti, jedan inženjer koji je vozio dobar broj raznih auta, ne zna upaliti tempomat, to je malo žalosno za Citroen. Tako nešto ne pamtim kad sam doživio.

Ostaje isprobati Civic, pa ćemo znati, iako se za sada C4 čini favorit.



Veći je problem što sam nakon C4 sjeo u C6 :D Izvožen i umoran, ali kakav je to auto. Iako, interijer me razočarao, i to jako. Jeftina plastika, ko da sam sjeo u VTS koji ima drugačiji izgled. Iste plastike svuda, isti valoviti dezen na kokpitu, stvarno ništa posebno.

Kad sam nakon novog C4 sjeo u svoj, da nije bilo automatika i 35 konja više, ne bih baš neku razliku primjetio. Novi nije ništa puno udobniji od dvojke, niti je nešto pretjerano tiši.
Ali, kao što sam rekao, mijenjam ga radi godina i kilometara...
 
Na vrh