Ima i onih koji mijenjaju na 10tkm, no ja to smatram pretjeranim, po mom prva izmjena na 15tkm, ostale na 20tkm.12.000km, servo ne gubi ulje i radi odlično
Da li ima smisla promijeniti ulje motora već sada ili da čekam prvi servis?
Samo ti to teraj!14.000 sve 5!
Žao mi je.Danas je skliznuo s krova na haubu i pri tome je strgao antenu
trebalo bi od kvačila i serva biti ulje isto, brenze su nešto drugo.Ne kuzim zar servo ipak nije elektricni?Pitam zar sistem ulja u kocnicama i za servo nije isti.Moj je C3 picasso.
Dobro si mi rekao , provjeriti cu . Zato kad vozim na u i iz garaze (preusko-polagano na kumplugu !) , cuje se cesto "skrip, skrip".U servisu se nista nije culo jer ipak brze pustam kumplug.U Trogiru kad sam bio kod prijatelja(koji mi odrzava sve aute-inace opelov serviser i vlasnik c3) culo se isto "skrip". Kaze da moze bit nesto sa kumplugom ili getribom i da bi trebalo prestati s vvremenom.Di ce nalazi ulje za kumplug i servo?trebalo bi od kvačila i serva biti ulje isto, brenze su nešto drugo.
Auto na toplo (nekam u gražu ili sl.) i sanirati to da se lijepo primi - servis ti bi napravil isto ili bu te kak sam veliš rebnul za novi komad. Mada 2-3 mm nije puno ali pusti vraga...možda da staviš malo silikona da ti ne ulazi voda i vlaga, bar za prvu ruku
Meni na Berlingu je ljevo dolje ispod posude za tekucinu za stakla, imas nacrtan volan na čepu od posude, mislim da je posuda crne boje.Di ce nalazi ulje za kumplug i servo?