yo!
opet se radilo neš, ugl stvari koje ne zahtjevaju veće količine šoldi.
ajmo redom..
- skinuta, rastavljena i očišćena je klapnica, MAP senzor, ICV, senzor radilice, Regulator polozaja leptira gasa. motor radi predivno u leru 8)
-vezni lim sam zadnji put dosta zafušario tako da je izbila ruzina ponovno, pa sam ponovio postupak, ovoga puta sam izbio ruzinu sa antikorozirom, bacio temeljnu i ponovno prefarbao u mat crnu.
-izvečena je ona rupa na bunkeru iznad znakića citroen, također i mjesto tablice di je sikom bila zaljepljena, sve pokitano i sad pomalo šlajfanjem do savršenstva (još uvijek u procesu)
-skinut je krovni tapecirung i čeka bolje dane i ponovno tapeciranje
- opran akumulator i kutija, montiran je onaj gornji natezač
- ofarbani su poklopci ECU-a i osigurača, okviri krovnog osvjetljenja kabine, primer + mat crna
- za probu sam ofarbao desni "nosac" motora u sjajnu crvenu, neznam točan naziv tog dreka, skužit ćete po slikama, lijevi je malo nedostupan pa mi se nije dalo za:cenzura::cenzura::cenzura:avat...
- vidit ćete sliku usporedne motornog prostora nekada i sada, naravno nije još ni blizu gotovoga ali polako idemo k tome!
- na poklon dobio crvene omp blatarice, hvala ženi <3
ajmo malo sa slikicama :twisted:
eh da, veliko hvala gospodinu lix-u na pomoći oko radova!:wub:
i da pao je probni đir
, auto leti
, jako sam zadovoljan
plan za dalje:
-skinuti poluosovine i promjenitit sve 4 manžete
-nastavak kitanja i brušenja
-haranje po otpadima, traženje maske, vrata suvozaca, plastika interijera i ostalih gluparija koje mi fale ili ne igraju ulogu.
cheers!
cijeli projekt na jednom mjestu! -
https://www.facebook.com/758241694244515/photos/?tab=album&album_id=938036332931716