Troši ulje ili se pokvario senzor

ZlatkoC4

Well-known member
I ja ne znam zašto šipka mora biti ovako mutava? Što fali tri kobasice koje su bile na Escortu? Lijepo vidiš koja je masna koja nije. Ovdje su minimum i maksimum masni, a između ništa...
najbolje su bile one limene šipke! ova moja je slična tvojoj samo između ova dva zadebljanja ima i crtice :grin:

važno da ti imaš ulja u motoru i smo teraj. :grin:
 

Cutac

Prèkaroš
Èini se da će senzor krepati. :(
Danas je opet pištao, a ulja ima na šipki.
Jednom pišti da nema, a drugi put nema pištanja.
Nek pišti, a slijedeći tjedan ide u ovlašteni na konkretnu dijagnozu.
 

Damaroty

New member
Izvinjavam se na blagom skretanju sa teme, rekoh samo da priupitam kad se već o ulju priča, jel ok staviti Quartz 9000 5w-40 u 1.6 dizela sa 68 kw, ili je ulje namjenjeno sam jačim mašinama?
 

Cutac

Prèkaroš
Riješeno, curilo je na poklopcu ventila. Onda su otkrili da je pumpa vode na izdahu i zamijenili. To me došlo 5 i nešto tisuća.

I onda su rekli da curi ulje mjenjača na spoju motora i mjenjača.

Par excellence što bi rekli Francuzi.

A CiB commerceu u Buzinu svaka pohvala na radu i na uljudnosti.
 

Cutac

Prèkaroš
Ma jesu, al dok nadjem koji valja, jer nije nemoguce da naprave jos kvara.
Nesto radim sam, a sto mi je van dohvata, dajem ovlastenom.
 

Damaj

Active member
Riješeno, curilo je na poklopcu ventila
Pretpostavljam da je to poklopac elektro ventila uljne pumpe. Žalosno je što su to većini kod C4 II mijenjali u jamstvenom roku i to da vlasnici nisu niti znali, jedino nama koji nismo bili te sreće nisu promijenili niti nas je tko upozorio na to, pa sada sami snosimo trošak. Inače el. vent. uljne pumpe košta oko 1800 kn, ja sam se čak žalio u CH zbog čega mi to nije promijenjeno u jamstvenom roku. Tražili su da im skeniram servisnu knjižicu i naravno našli grešku što nije udaren pečat u drugoj godini (zar sam ja tome kriv ili da li sam ja trebao lupiti svoj pečat?!) te zbog toga ne žele sudjelovati u troškovima zamijene toga dijela. Inače nakon zamijene el. ventila ulj. pumpe auto mi je počeo više trošiti ulja (svakih 20tkm 1-2 l ulja), pa ti sada budi pametan.
 

Cutac

Prèkaroš
Ma jok, nije poklopac toga nego baš ventila. Ona plastična "kapa" na vrhu motora.
Brtva je pustila i onda sam zamijenio brtvu, ali opet je pustilo nakon par tisuća, a na servisu kažu da se u pravilu mijenja poklopac zajedno sa brtvom, da od zamijene same brtve nema ničega.

Ma, sranje je to. 4 godine i 60 tisuća, a nikada mira s njim. Dam tolike pare za auto i onda moram zračnicom od bicikla krpati prostor oko motora da mi voda ne curi i gurati zračnicu pod treće štop svjetlo da mi ne tandrče na neravninama. Pa gdje to ima?!?
 

Cutac

Prèkaroš
A ono, li-la. Svakakvih problema imaju ljudi s c4, a da kucnem u drvo, ja nemam.
Nije strano da pusti brtva, da je pumpa vode na izdisaju, pa cak ni da curi ulje mjenjaca. To su zapravo jedini problemi. Mozda su se malo prerano javili, ali sto ces.
No, ono sto me zivcira i zbog cega ce mi ovo vjerovatno biti zadnji Francuz su gluposti kojih ne bi bilo da se samo malo vise potrudilo. Guma grebe lak, voda unistava izolaciju, stop svjetlo nije ucvrsceno kako spada, gepek treba zalupiti jer je guma kruta(makar ne kod mene), ona mutava mutava mutava sipka za ulje..
Sve to u stvari ne smeta u svakodnevici, ali taman se vidi da se nisu potrudili koliko su trebali, a onda tinpadne na pamet - gdje su jos sfusarili?
 
Na vrh