Problem je da kada vidiš žapca,pamet zakaže i šljaka samo herc,a kao što sam rekao taj auto je nevjerojatan,sve će šljakati bez obzira u kakvom je stanju i kolko je dugo stajao,ali kada se poćne intezivno voziti nastaju problemi do neba.
A dijelovi su za nju astronomski skupi,jer starih više nema,a puno stvari se nemože stavljati starih jer nikada neznaš kako će dugo i jel će uopće raditi,a sve je jako puno posla i teško napraviti na njoj,a i treba dosta specifićnog znanja inaće nećeš ništa napraviti,a plaćati šljaku je financijski ponor.
99% nas koji smo se prije palili na taj auto,odustali smo od njega,sada kolko je ko tu školu platio,ovisi o njemu samom.Ako neznaš sam gotovo sve napraviti i nemaš ćime i gdje ni ne pokušavaj,razočarat ćeš se,a treba dosta specifićnog alata i ima bezbroj caka bez kojih nećeš ništa napraviti nego samo sfušati,a taj auto fuš ne prašta.Ne možeš ni dati nekome tko ne pozna taj auto jako dobro da ti radi,pa taman da je neznam kako odlićan majstor,jer će usrati stvari,bez obzira jel to mehaničar,limar,električar ili lakirer.A onda je razočaranje ogromno.Eto samo sam htio skrenuti pažnju, na sve to prije nego se neko odlući na taj auto,jer oni koji to znaju i to su prošli ne odlućuju se za njega baš lako.I na kraju kada odustaneš, nećeš moći vratiti ni približnu lovu kada ga hoćeš prodati.