Moj Citroen C5 1.6 eHDI

Micija

Diagbox 7,57 Modrièa.Free
Da upravo tako. Kad budes narucivao imas da biras bijelu svjetlost ili normalnu,ja sam uzeo bijelu i ne da dobro izgleda nego razbija.
 

vborovic

C5 modifikator
ja sam uzeo bijelu i ne da dobro izgleda nego razbija
Sa onog linka: Luminous Flux: 200-240LM

To ne da je slabo, nego neupotrebljivo ... ne znam kak možeš reći da razbija ... sve te žarulje dobro poznam, i ako nemaju 750 lm (to je neka industrijska granica za G4 LEDicu za dimenziju koja stane u kućište fara), nema šanse da dovoljno svijetli za DRL
 

Micija

Diagbox 7,57 Modrièa.Free
Napisao sam da nisu te u pitanju nego jos jeftinije,ja nemam kontrolu za crknutu sijalicu a ovako to izgleda kroz sajbu i na staklu,da ne izlazim iz auta a iz daleka bas razbijai meni je sasvim ok i dovoljno tj sluzi svrsi!
 

vborovic

C5 modifikator
To što je zaokruženo je dnevna/putna kilometraža (ili ništa, ovisi dal je koristiš ili ne) ... to je bila pomoć za evideniranje vožnje ... dal svaka relacija pa se resetirtalo, ili od praznog do punog pa opet, kak si je tko posložio "sustav" ... postoji još od doba mehaničkih brojčanika
 

mamut

C5
Donator foruma
moram priznat da sam te djelomično shvatio :D

nema veze nek stoji to, ja ionak preko PUT 1 i PUT 2 gledam kilometraže
 

vborovic

C5 modifikator
Ak ti ne treba, zanemariš ga ... to je mogućnost koju si možeš iskoristiti ako ju znaš kako iskoristiti, ako ne, kao da ne postoji na instrument ploči
 

Micija

Diagbox 7,57 Modrièa.Free
Ovo na prvoj fotografiji-pritisnes ovaj ooo dumic znaci treci sa lijeva na desno i vratis na nulu one zaokruzene cifre kad god to zelis.
 

Micija

Diagbox 7,57 Modrièa.Free
Da,kad zamjenis ulje onda drzis stisnut taj gumbic i onda das kontakt i cekas dok ne zavrsi vracanje intervala mijenjanja ulja i onda odpustis taj gumbic.
Ali to onaj ko ti mjenja ulje treba da ti zavrsi.
 

vborovic

C5 modifikator
Nema veze s uljem, nego općenito sa servisom auta po intervalu ... ulje možeš mijenjati i duplo ćešće od redovnog intervala (dosta ljudi to i prakticira)
 

Micija

Diagbox 7,57 Modrièa.Free
Npr sam sam sebi stimao diagboxom taj interval imao sam tri opcije
Ako odaberem normal taj interval mi je na 20ooo km
Otezani uslovi 15ooo km
Veoma teski uslovi-onda mi interval zamjene ulja ili servisa smanji na 10ooo km
Licno sam izabrao ovaj za otezane uslove i svakih 15ooo km mijenjam ulje i filter zraka a ostale filtere malo vise drzim.

Na ovom 1,6 hdi motoru ulje stvarno brzo pocrni i ovih mojih 15ooo km je bas gornja granica,tako da bi i vlasniku teme tj auta preporucio da ga mjenja bar kao ja ako ne i na 10ooo ako auto zeli da drzi za sebe duze vrijeme.
Ovaj motor ima problem sa sitkom na cijevi koja ide na turbo i ako ne koristis propisano ulje i ne mjenjas ga na vrijeme,zacepi tu sitku i strada turbina.
Ja sam svoju sitku probio za svaki slucaj. Ali nebi smelo biti problema ako se pridrzavas ovog napisanog.
 

mamut

C5
Donator foruma
@ micija, svakako ću redovito mijenjati, auto imam nekih 2 tjedna i planiram sad već sva ulja anbaviti da se zamjene, samo još skupljam koja to sva trebam (recimo za getribu pilotiranog mjenjača piše da je trajno podmazan pa netreba kao, to se još moram raspitati)

btw. vidim na tvojim slikama garaže da ti C5 X7 troši 5.5L, kako majke ti :D ja ispod 8 nikako (grad)
 

Micija

Diagbox 7,57 Modrièa.Free
Hahhaa pa uspijevao sam jer je taj citroen bio 2.0 hdi (prodao sam ga,sad vozim 1,6 hdi motor u pezo 5008 a tesko ispod 6 l da spustim ga) i ima je obicni mjenjac.

Ulje moras 5w 30 total quartz ineo mc3.
Ulje u mjenjacu nije predvidjeno da se mjenja ali ako doceka kod tebe 250-300ooo km zamjeni ga tad.
Ali zavisi od mjenjaca kod mene na ranije vozenom automatiku pezo 607 nije moglo vise od 3 litra od 7,5 da se ispusti i zamjeni bez skidanja mjenjaca,naravno ni filter ne moze.
Imaju alat pa pritiskom istjeraju tih 7,5 i ubace novih ali filter ostaje stari onda je dobro zamjeniti tako pa provozati par hiljada pa ponovo zamjeniti.

Ps. Sto se tice potrosnje smanjit ces je i ti samo dok utreniras nogu i sluh da skontas kad da presaltas a saltas sam na nacin da dok vozis u d osjecajno dodajes gas ili moze i energicnije ali kad dodje do obrtaja kad bi ti prebacio u vecu a on nije sam ti samo malo papucicu gasa popustis i ponovo dodas on u toj istoj skundi presalta u vecu.
Samo lagano,to mora da se utrenira.
Bukvalno mu maznem gas npr dok krenem obilaziti,on presalta u manju i krene ja vec kad obidjem popustim gas i ponovo dodam i on salda odma u vecu.
Tako sam se srodio bio sa tim mjenjacem da je nevjerovatno.

Ali sam ga uspio zeznuti na oko 450-500oookm vise se i ne sjecam (bez mijenjanja ulja ni bilo kakve intervencije) na nacin da mi termostat zastekao i auto podigao temperaturu a zastita od kljucanja mi ugasi motor a to sve na brzini 40-50 kmh u gradu i ja zbunjen ne izbacim iz brzine nego on malo odrndaa dok sam zakocio i stao.
Tu sam ga naceo i vrlo brzo me je poceo po malo da zeza,prodam ga i kupac mu je kasnije jos jednom to napravi,zena u voznji ostala bez goriva i takodje odrnda dok se zaustavilo auto,posle mu je uradio mjenjac.
Znaci da zapamtis da moze i mora da se izbaci iz brzine u takvim slucajevima.
 
Posljednje uređivanje:

mamut

C5
Donator foruma
tu po Zagrebu ja neznam kako ispod 8, lagan sam na gasu i stvarno se trudim ali neide :D

dobio nedavno miniwash, pa izašlo malo sunca i ja ga išao isprobati i dobro je očistio ovu prljavu kišu






od kad sam stavio update softwera i navigacije, kad god su vijesti za promet na HRT2 prebaci me na to, nisam uspio nać u postavkama o tome pa ak netko zna pomoz :D
 

ZlatkoC4

Well-known member
od kad sam stavio update softwera i navigacije, kad god su vijesti za promet na HRT2 prebaci me na to, nisam uspio nać u postavkama o tome pa ak netko zna pomoz
Reko ti je vborovic uključen ti je prijem radio postaje za info na cesti. (Lokalne obavijesti stanja na cesti )
u c4 se gasi na jedan botun na samom radiu. :grin:

Ovako ti piše na radiu kad ti je ta-info uključen.


A ovaj označeni botun ti je za paliti i gasiti TA-info


Ovo je na C4 sad kod tebe je malo drugačije ali se svodi na isto.
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh