Hahhaa pa uspijevao sam jer je taj citroen bio 2.0 hdi (prodao sam ga,sad vozim 1,6 hdi motor u pezo 5008 a tesko ispod 6 l da spustim ga) i ima je obicni mjenjac.
Ulje moras 5w 30 total quartz ineo mc3.
Ulje u mjenjacu nije predvidjeno da se mjenja ali ako doceka kod tebe 250-300ooo km zamjeni ga tad.
Ali zavisi od mjenjaca kod mene na ranije vozenom automatiku pezo 607 nije moglo vise od 3 litra od 7,5 da se ispusti i zamjeni bez skidanja mjenjaca,naravno ni filter ne moze.
Imaju alat pa pritiskom istjeraju tih 7,5 i ubace novih ali filter ostaje stari onda je dobro zamjeniti tako pa provozati par hiljada pa ponovo zamjeniti.
Ps. Sto se tice potrosnje smanjit ces je i ti samo dok utreniras nogu i sluh da skontas kad da presaltas a saltas sam na nacin da dok vozis u d osjecajno dodajes gas ili moze i energicnije ali kad dodje do obrtaja kad bi ti prebacio u vecu a on nije sam ti samo malo papucicu gasa popustis i ponovo dodas on u toj istoj skundi presalta u vecu.
Samo lagano,to mora da se utrenira.
Bukvalno mu maznem gas npr dok krenem obilaziti,on presalta u manju i krene ja vec kad obidjem popustim gas i ponovo dodam i on salda odma u vecu.
Tako sam se srodio bio sa tim mjenjacem da je nevjerovatno.
Ali sam ga uspio zeznuti na oko 450-500oookm vise se i ne sjecam (bez mijenjanja ulja ni bilo kakve intervencije) na nacin da mi termostat zastekao i auto podigao temperaturu a zastita od kljucanja mi ugasi motor a to sve na brzini 40-50 kmh u gradu i ja zbunjen ne izbacim iz brzine nego on malo odrndaa dok sam zakocio i stao.
Tu sam ga naceo i vrlo brzo me je poceo po malo da zeza,prodam ga i kupac mu je kasnije jos jednom to napravi,zena u voznji ostala bez goriva i takodje odrnda dok se zaustavilo auto,posle mu je uradio mjenjac.
Znaci da zapamtis da moze i mora da se izbaci iz brzine u takvim slucajevima.