Problem s tenkiranjem

BorisB

New member
Pozdrav ekipa. Molim Vas pomoć. Došao sam za praznike s obitelji u Amsterdam i C5 me iznevjeri 1500 km od kuće. Iskreno pojma nemam što da radim. Odem li ovdje u servis, bojim se da će me oderati i da ću požaliti što išao na put.
C5 2.0 HDI 163 ks redizajn 2011. Noć prije puta tenkirao sam u HR do samog vrha i nikad nikakvih problema. Pokušam natenkirati putem, kad oon problem. Ona bijela klapna u rezervoaru je blokirana i ne otvara se. Kao da cijev ne paše u rezervar. Naravno da nisam pogriješio vrstu goriva, naravno da nije benzinska za kamione. Naprosto se ona klapna niti prstom ne može pomaknuti. Uspio sam nekako natankati kroz onaj odušak??? No trajalo je 15 min, pa su me Njemci čudno gledali.:)
Ima li tko kakvu ideju? Slično iskustvo? Razmišljam da uzmem neku cijev i čekić i da to razvalim na silu, no bojim se da ne napravim neku veću štetu.
Unaprijed hvala.
Boris
 

Syyy

New member
Jesi probao na drugoj pumpi? Ne znam kako radi citroenov sustav,na bmwu je znalo bit problema na nekim lijevim pumpama sa losim pistoljima pa sustav neda ubacit pistolj.
 

BorisB

New member
Ma probao sam na 3. 2 shell i jedna neka no name.sve isto. Iako mi to nema logike. Pa treba biti za sve aute. Greška je kod mene u toj klapni.
 

vborovic

C5 modifikator
Naprosto se ona klapna niti prstom ne može pomaknuti
Pa hvala bogu da se ne može, zato je i napravljen taj sigurnosni mehanizam, u slučaju da ideš sa krivim pištoljem unutra ... osim ako je netko u međuvremenu nekako strgao taj mehanizam (od zadnjeg tankiranja u hr - što sumnjam), onda nema nekog drugog objašnjenja nego da se radi o drugom profilu cijevi ... glupo pitanje, ali dal si probao pitati zaposlenike na tim benzinskama da ti natankaju auto? Pa ako ne ide, da ti objasne u čemu je greška?
 

Dalibor

Dado Tornado
Ona bijela klapna u rezervoaru je blokirana i ne otvara se. Kao da cijev ne paše u rezervar. Naravno da nisam pogriješio vrstu goriva, naravno da nije benzinska za kamione.
možda je problem u onim cjevčicama za cirkulaciju para,
da nisu negdje začepljene.
kod nekih auta to je obična cjevčica koja bezveze visi,
a kod drugih postoji mali rezervoar za te pare pa se može dogoditi da je on zaštopan ili cjevčica.
ili se neka opruga zablokirala pa treba malo snage da je pomakne.

ideja: možda reagira kada se želi puniti zaključan auto, pa se zaključa i taj dio
 

BorisB

New member
Vborovic pitao sam radnike za pomoć. No ne bi vjerovao na svim mjestima su mi rekli da radi sam i da ne može napustiti blagajnu??? Zvuči mi nevjerojatno no tako su rekli. Zvuči mi nevjerojatno da cijev ne paše u rezervar. Pa nisam valjda prvi s citroenom koji pokušava točiti na shellu. Kao da je neki mehanički kvar na mom rezervoaru. Odlučio sam sutra otići ovdje u NL na servis. Da vidim što će reći. Ako to dignu na naučnu bazu, neću popravljati dok ne dođem kući. Trenutno ima goriva do austrije, znači moram se blamirati samo još jednom s tankanjem od 15 min. Javim ishod.
 

vborovic

C5 modifikator
Pa ti ko da si otišao u Kamobdžu, a ne Nizozemsku ... :D ... bez uvrede ijednom narodu ... taj sigurnosni okvir, da tanja cijev (bezolovni) ne može otvoriti poklopac, u odnosu na dizel, je tako jednostavna da se tu nema što pokvariti ... strgati, da, ali onda bi sigurno sve prolazilo (odnosno, vjerojatnije je da bi nešto od plastike završilo u rezervoaru) ... ajde probaj natankat u AT pa vidi ... ja sa svojim do sada nisam imao problema gdje sam ga tankirao van HR, a to su SLO, AT, IT, HU i SK.

Evo malo više znanja na temu (obratiti pozornost na dio Filling, koji se nalazi pri dnu članka):
http://punk-planet.com/the-right-fuel/
 

BorisB

New member
Evo nekako je priča privedena kraju. Otišao sam u Citroen servis bez ikakve najave. Ponudili me kavom, odvezli auto u radionicu odmah i bez čekanja. Vratio se lik sa isprintanom shemomza cca pola sata i kaže da je klapna zablokirana. ( doduše to sam mu i j aodmah rekao , no...) Pokazuje sliku i objašnjava da bi se trebalo mijenjati cijeli rezervoar. I da to košta 700 €.??? Pitam ja, što ne može mijenjati samo ulaznu cijev. Kaže on ne sve je u komadu. Predlaže on da to probaju razvaliti, i upozorava me da postoji šansa da upadnu krhotine u rezervar, no da ima sito, filter što već i da to ne bi trebao biti problem. Nekako nevoljko pristanem ja i na tu opciju. Vrati se lik za 10 ak min i kaže, kada smo lupili, klapna je popustila i sada to radi. Naplati mi 22 € i to je to. :) Dečki, hvala svima na pomoći. Baš sam nekako bio razočaran. Pao mrak, klinci u autu, a ja ne mogu naliti gorivo. Hvala još jednom. posebno vborovic. Pozdrav!
 

vborovic

C5 modifikator
Da, nažalost sve jest u komadu (usre-friendly rješenje, ne), pretpostavljam da si to bio u Citroen servisu u Nizozemskoj, jer si još gore valjda ... mogao si im samo reći nek stave unutra europsku dizel cijev/pištolj i da vidiš ... :)
 
Na vrh