Vidim da imaš dobre namjere (i po drugim temama), ali si provjeri te svoje majstore i izvore informacija ... konstatacija "za naše ceste" nema apsolutno nikakve veze sa promjenom remena, nego najviše ovisi o samome vozaču (stil vožnje) i gdje i koliko/kako se voziš (službeno se u servisu to klasificira kao normalni ili otežani uvjeti) ... "naše ceste" su svakodnevna autput dionica Zg-St i natrag, a isto tako i ceste po Zagorju ili Gorskom Kotaru, ak me kužiš ...
Proizvođači auta već dulje vrijeme podižu vijek trajanja (kao i servisne intervale), tako da je nekadašnji interval od 100 tkm danas komotno preko 200 tkm za zupčasti ... e sad, prodavači/serviseri će ti reći da se to treba mijenjati i prije (naravno, trebaju i oni od nečega živjeti, odnosno kompletna auto industrija rezervnih dijelova) ... ako si paranoičan mijenjaš remen na pola od preporučenog intervala, ako ti je tak svejedno, mijenjaš ga dok pukne, što može biti i na 300 tkm ... sve između je popunjeno nekom dobrom praksom i iskustvom svakog pojedinog vlasnika/majstora i teško je reći tko je u pravu, jer "pravo" ne postoji.
Kada meni majstor bude mijenjao remen, reći će mi da je sljedeća izmjena upravo ona koja se deklarira za konkretan remen koji će ići u auto (što opet može biti 240 tkm).