Citroen C5 2.0HDi

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Meni je sumnjiv malo taj tvoj auto, broj šasije itd... nekako do sad nisam primjetio da griješi Citroen Service.
 

Hrvoje Marin

Active member
Griješi, u opremi i dijelovima. ja sam dobio mrežu prtljažnika, nema je. automat paljenja dva vijka model, u stvarnosti 3 vijka itd.
 

Pavel

Lepi™
Broj šasije je upisan u vjetrobranskom staklu, u maloj kućici. Auto je po šasiji provjeren i nema nikakve muljaže po tom pitanju. No Citroen Service ima neke manjkavosti.

Prema CS-u nemam naslon za ruku prednji (iako do sada nisam vidio C5 bez istoga), imam 6 zvučnika (u stvarnosti 9) itd.

U CS-u stoji i da se radio o Euro IV motoru no na par mjesta na internetu nalazim Euro V. U jednoj od automobilskih recenzija stoji Euro IV + FAP. Sad ga ježi..
 

Pavel

Lepi™
Znači ni ovog puta CS nije u pravu? Bože koja beskorisna stvar. Jedina beskorisnija stvar od toga su Pernar i ekipa kad legnu pred kuću pa ih interventna za dobro jutro digne. CS barem ne zaradi prekršajnu prijavu.
 

vborovic

C5 modifikator
Ne znam, čudan taj tvoj auto ... :D ... pod uvjetom da imaš dobar broj šasije, to je to što imaš u dokumentaciji navedeno, a to se očito ne poklapa (slabiji motor, a zapravo jači i noviji, pa da ne ulazimo dalje u detalje)
 

Pavel

Lepi™
Pa cudno. Sto znaci to jaci i noviji motor? A nista, otici cu u Citroen traziti misljenje jer nisam pametan. Broj sasije je dobar. Barem mi nije dosadno.

Ako nista dimenzije guma su dobro upisane. :D
 

Pavel

Lepi™
Mislim da je moj verzija od 136 PS (101kW) ako se ne varam. A to nije niti jedna od gore navedenih.

Bolje mi je što manje znam. :D Još će ispast da imam 2.7 V6 do kraja dana.
 

vborovic

C5 modifikator
To bi isto trebao biti Euro 5 motor, prema nekim drugim tablicama (dakle, 3 motora na 2.0 HDi zapremini postoje) ... ja sam ti rekao, čudan taj tvoj auto ... jesi siguran da je C5 uopće? ... :D
 

vborovic

C5 modifikator
Nije glupo pitanje, ali dao si odgovor ... naravno da je nemoguće izmijeniti baš staro ulje, bez da dio novog izađe, ali ga miješanjem sa novijim razrjeđuješ, tako da se približavaš čistoći novog ulja ... sve ovisi o matematici, ili 3+3 u dvije ture, ili 1x 9-10 ... s obzirom na cijenu 1 litre tog ulja, nek svaki za sebe računa ... najbitnije je da se promijeni čep/sito i eventualna nećistoća koja bi mogla začepiti kanale u mjenjaču izađe van na vrijeme, a novo ulje kao ulje je "nužno zlo"
 

Cutac

Prèkaroš
Mislim da sam te vidio danas na kružnom oko pol tri. :)
Plavi c5 kojemu fale kromirane letve oko prozora. Ne znam jel zato što sam se sjetio tvoje teme, ali sve se sija na njemu, a oko prozora ništa, ne može to tako :D
 

Pavel

Lepi™
Haha, danas sam bio u gradu u tom periodu. Jesam li to bio ja il ne, ne bih znao. Dva su tamnoplava C5 u Sisku i oba nemaju krom oko prozora. Jedan je moj, drugi je često puta parkiran u drugoj ulici, nasuprot OTP banke. Razlika je samo u tablici (ja imam ovu novu s onom plavom nalijepnicom). Inače u zadnje vrijeme baš pratim Citroene po gradu, da ne bi nekog prepoznao sa foruma po garaži.

Da, mene isto taj krom bode u oči. Znam da je nerazuman pothvat ići to oblagati u krom, ali ako mi se sad posreći da dobijem posao do kraja tjedna, definitivno će biti jedna od investicija.

Pogotovo kad kum dođe sa svojim C5 2011. Exclusive pa ga parka kraj mojeg. Kud ima krom oko prozora još su mu stražnja stakla zatamnjena. Pa da podivljaš. :cry:
 

Cutac

Prèkaroš
Tako ja želim krom na branik staviti, ali ne ide :( Probao sa onim trakama sa ebaya i izgledalo je kao tvornički(u ekskluziv opremi tu i je krom), ali je otpao..

Kada vidiš crvenog ljepotana za kojim fućkaju to sam ja. Lakše ga prepoznaš po cviležu ispod haube...
 

Pavel

Lepi™
Meni su isto savjetovali te trake al bojim se da neće to baš trajati. Ne znam jel moguće ugraditi original ove koje idu gore u ovlaštenom. Budem baš pitao, sigurno može.

Obratit ću pozornost na crvene Citroene po Sisku. Blinkat ću svima. :D
 
Na vrh