Citroen je uvijek isao na "unique" foru za izradu automobila. Centralna kontrolna tabla na recimo picassu, fiksni dio volana na C5, hidrauilka itd itd. To naravno poteze i gluposti kao npr drzač čaša na C5 i slične gluposti. Uzmi samo primjer pug 508 2013 nadalje , pogledaj samo gdje su držači čaša a gdje su na c5. Dizajneri zaslužuju dalmatinsku trisku za to.Dok ide ide, ako krenu kvarovi - ili Cios ili dijelovi. Da mi je žao da jedan automobil tipa C5 X7 tako skonča - je.. Jel mi žao kupnje? Pa.. I nije.. Nekad se pogrizem, ali nije.. Prvo pa francusko. Sad s Kamiqom u dvorištu vidim koliko su neke stvari urnebesno glupo napravljene, čak me i više živciraju dok nije Škoda došla. Ali i vidim koliko je to perverzno udoban auto. I tvrdim da je Aisinov automatik u njemu jebeno dobar mjenjač. Ne želim se ureć ali tako glatko šaltanje nemaju ni DSG ni ostala ekipa. Često puta me znaju pitat jel nov mjenjač unutra i kak to da nema cukanja a tolika kilometraža. Evo ne znam, očito je dobro sklepan. Ispisao mi je neke lijepe stranice u životu i to je to. Sad neka brat gušta s njime dokle ide.
P.S. toliko puta sam se žalio na njega, toliko puta ga prodavao pa povlačio prodaju..Toliko puta bio kod mehaničara na rubu bijesa, no ipak kad je izašao iz radione osmijeh bi se razvukao. Eto, i 31 stranicu teme sam ispisao skup s vama..
Nekad se pitam jesam li Alfist i imam li Alfu il francuza..
Što se nijemaca tiče, oni su standardni u toj klasi, veliki prostor, veliki gepek, užasan cockpit, dosadni dizajn ali sve funcionalno. DSG je dobar kad je nov. Ima čak i nijemaca sa Aisinom, recimo BMW je stavljao Aisina u pojedine modele. Naravno pričam o godištima usporedno s izlaskom C5. 508 se redizajnirao već dvaput triput od izlaska c5. A nijemci 4 puta . Kamiq mi je super,zanimljivo bi bilo vidjeti kako bi riješili novi c5 isto godište kao i kamiq. Ima c5 aircross ali njega ne računam