Citroen C5 2.0HDi

Spawn

Well-known member
Dok ide ide, ako krenu kvarovi - ili Cios ili dijelovi. :) Da mi je žao da jedan automobil tipa C5 X7 tako skonča - je.. Jel mi žao kupnje? Pa.. I nije.. Nekad se pogrizem, ali nije.. Prvo pa francusko. Sad s Kamiqom u dvorištu vidim koliko su neke stvari urnebesno glupo napravljene, čak me i više živciraju dok nije Škoda došla. Ali i vidim koliko je to perverzno udoban auto. I tvrdim da je Aisinov automatik u njemu jebeno dobar mjenjač. Ne želim se ureć ali tako glatko šaltanje nemaju ni DSG ni ostala ekipa. Često puta me znaju pitat jel nov mjenjač unutra i kak to da nema cukanja a tolika kilometraža. Evo ne znam, očito je dobro sklepan. Ispisao mi je neke lijepe stranice u životu i to je to. Sad neka brat gušta s njime dokle ide. :)

P.S. toliko puta sam se žalio na njega, toliko puta ga prodavao pa povlačio prodaju..Toliko puta bio kod mehaničara na rubu bijesa, no ipak kad je izašao iz radione osmijeh bi se razvukao. Eto, i 31 stranicu teme sam ispisao skup s vama..

Nekad se pitam jesam li Alfist i imam li Alfu il francuza..
Citroen je uvijek isao na "unique" foru za izradu automobila. Centralna kontrolna tabla na recimo picassu, fiksni dio volana na C5, hidrauilka itd itd. To naravno poteze i gluposti kao npr drzač čaša na C5 i slične gluposti. Uzmi samo primjer pug 508 2013 nadalje , pogledaj samo gdje su držači čaša a gdje su na c5. Dizajneri zaslužuju dalmatinsku trisku za to.
Što se nijemaca tiče, oni su standardni u toj klasi, veliki prostor, veliki gepek, užasan cockpit, dosadni dizajn ali sve funcionalno. DSG je dobar kad je nov. Ima čak i nijemaca sa Aisinom, recimo BMW je stavljao Aisina u pojedine modele. Naravno pričam o godištima usporedno s izlaskom C5. 508 se redizajnirao već dvaput triput od izlaska c5. A nijemci 4 puta :D. Kamiq mi je super,zanimljivo bi bilo vidjeti kako bi riješili novi c5 isto godište kao i kamiq. Ima c5 aircross ali njega ne računam :D
 

Pavel

Lepi™
Pa taj dio meni nikako nije jasan. Limuzina D segmenta, cjenovno iznad 200k kuna i onda mi držač za čaše staviš u naslon za ruke!? Ako imam nešto u naslonu, to moram povadit van. Ako nemam, otvorim ga i čaša mi je iza ili u ravnini leđa. U vožnji je ne mogu dohvatit jer se moram izvitoperit a oni koji imaju ručni mjenjač imaju ogromne šanse da čašu trknu laktom. Ako odemo u McDrive, ja svoj sok držim u ruci jer je držač rezerviran za dragu. Pretinci u vratima ne mogu držati ni malu flašu Jane. S tim su stvarno usrali maksimalno. Čak ni iza nije ništa bolje. Ja nemam navigaciju pa imam onu ladicu gore u koju ne stane mobitel (S20U). Ne stane ni u onu ispod kraj mjenjača, tamo stavim prometnu. Ima neke blesave mušice. :D

BMW/Audi/Mercedes mi odavno nisu privlačni ni u kojem smislu. Kao niti VW.. Škoda, DS, Kia, Volvo, Mazda, Jaguar i Land Rover volim vidjeti..Ostalo meh

Ja se nadam da će se malo više posvetit funkcionalnosti a malo manje avangardi. Iako vidio sam par puta u Sisku bijeli C5 Aircross i stvarno je fin komad auta.
 

gudelj

Member
:D
508 redizajn.. držači čaša u središnjoj konzoli. A mjesta za odložit mobitel nema nigdje. Doma imamo i octaviu 2 FL i to je stvarno neusporedivo.
Btw, pri kupnji zadnjeg vozila tražio sam i C5, samo me razočarala ponuda... Možda ne toliko ponuda koliko stanje interijera nakon ne tako puno kilometara, onaj volan kad vidim kako se ospe, nije mi jasno nikako..
 

gambler072

C5 enthusiast
Možda ne toliko ponuda koliko stanje interijera nakon ne tako puno kilometara, onaj volan kad vidim kako se ospe, nije mi jasno nikako..
To je zato sto auta na oglasima uglavnom imaju stvarnih 350+ tkm. C5 nije najbolji sa unutrasnjoscu, rukohvati hoce da se ogule, tu i tamo malo skripi sredisnja konzola, rukohvato obavezno, ali sve u svemu ne bih rekao da je nekvitetan. Za volan stvarno ne znam, moj ima cca 215tkm, koza na volanu nema ni najmanju naznaku habanja.
A "prakticnost" je nesto sasvim drugo, uglavnom sve stoji na suvozacevom sjedistu ili pored mjenjaca
 

Pavel

Lepi™
Moj C5 iritantno škripi unutra, pogotovo naslon za ruke. Tome sam priskočio s onim gumicama što obično idu ispod staklenih stolova. Prostor je koma, volan mi je ok. Međutim moj je bio full crni, znam da su probleme imali oni što imaju onaj sivi dio obojan, to je brzo otpalo. Plastika se dobro drži, ni tipke nemaju znakove habanja a 300+ km je na njemu. Tek sad imam naznake da bi se mogle početi one gumene tipke na volanu malo ljuštit ali ništa zabrinjavajuće.

Plastika oko mjenjača ima neki iritantan premaz koji je sad postao ljepljiv, ne kužim. Ostatak plastike top. Meni je iskreno i draže da je malo tvrđa plastika jer je robusnija.

Kao što je gambler rekao, sve na suvozačev sic. :D Ako imaš suvozača onda mu daš da drži stvari.
 

Pavel

Lepi™
Neki dan sam nakon dugo vremena sjeo opet u C5. Trebao sam skočit do grada, pa da ne preparkiravam cijelu flotu, uzeo prvog do izlaza. Bože kako mi fali hidroovjes i automatika.. U svakom slučaju auto je i dalje živ, preokrenuo je 350.000km s original motorom, mjenjačem i ovjesom. Da pokucam i da se ne ureknem.. Kamo svijet ide s ovim novim autima..
 

Pavel

Lepi™
Ne znam koje je pravilo vezano uz temu, treba li lock ili ne, no C5 sad uveseljava nekog drugog. Nije htio upalit, stari ga nikako nije mogao pokrenut. Došli majstori, pregledali, akumulator oke, vjerojatno starter. Pa problemi sa time, pa iskočila greška ovdje, došao čovjek i ponudio 800€ za njega. Službeno je otišao. Čini mi se pod zadnje da je imao preko 350.000km.
 
Na vrh