Profiler07
Well-known member
Samo ti to goni do 500000km...ee tad ako ti dosadi prodaj ga
Nije sreća. Pumpu i dizne si već radio?Mogu tražiti 50.000kn, dobit ću ako sve bude oko cca. 40.000 po njemu..To nije neka sreća..
Pumpu sam mijenjao još prije..Pumpu i dizne si već radio?
Prošle godine je vrisnulo ono treće stop svjetlo. Osigurač il senzor kočnice, uglavnom glupost neka..Kak je on vrisnuo, tak sam ja ostao bez ABS/ESP. Samo javi grešku i ugasi se..Oke, riješili mi stvar, zamijenio on taj senzor kočnice il čega već, par sto kuna, ništa posebno. Uglavnom logika francuske inženjerije. Ja stisnem kočnicu al se svjetlo ne aktivira, a dijagnostika onda poblesavi tj. ne zna jel ne radi svjetlo pa se nije upalilo ili ne radi kočnica pa svjetlo ne dobiva input. Pa onda Pierre pitao Jeana, što će u tom slučaju? A Jean ponosno sa baguettom u ruci vrisne: "PA UGASIT ĆEMO KOMPLETNO KOČNICE! VOILA!" i nakon toga su zadovoljno otišli na vino i žabe.
Pa da ne povjeruješ. Prvo hrpa senzora koje valjda nitko u autoindustriji nema. Ali zašto ne bi imali senzor brzine otvaranja vozačevog stakla? Jer ako se prebrzo spušta možda je to jer je sajla popustila? Ajme, oh ne! Što sad..Možda je do sajle? Možda je do elektromotora? Najbolje je da blokiramo sve prozore ko Vlada Todorićevu imovinu, jerbo nikad ne znaš!
Znam da nije smiješno ali baš si me nasmijao, odlično si to napisao. Baš tako, glupostima i nelogičnostima francuskih inžinjera se nikada načuditi, nažalost. Vrli primjer toga je kad ECU odbije upaliti auto jer nisi dosuo AdBlue, a što tebi možda u tom trenutku život ovisi o autu, to nije briga Jeana i Pierra.
Taj je dušu prodao crnom vragu davnih dana, a sad mene je*e.To se zove auto sa dušom
Da voziš neki niskobudžetni citroen nebi imao pola tih senzora i znači upola manje problemaKako je Del Boy govorio, Mon deux!!
Ja bih prema onome što vidim i čujem rekao da Citroen daleko prednjači, ali nećemo sada o tome, svako ima svoj stav.Renault prednjači
Isto razmišljamo.Ma nebitno tko prednjači, to na kraju krajeva nitko od nas ne može sa 100% sigurnosti znati...
još jedan primjer koji mi je rekao da je jednom šlepao novi Espace kojem je to bio treći šlep u prvih 10.000 km. Tri puta je novi auto od jako puno tisuća kuna neku familiju ostavio na cesti zbog tupavih grešaka oko elektronike! Pa zapalio bi ga usred Renaultovog salona u kojem je kupljen