Citroen C5 2.0HDi

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Jel to legalno, nije.
Legalno je. Kupnjom sklapaš ugovor i pristaješ na njihove uvjete s kojima si ranije upoznat. ;)
Pitanje je samo je li njihova praksa u ocjeni istrošenosti dijela šupačka ili nije. :)
 

Pavel

Lepi™
Svašta.

A ta kliješta koja si ugradio, ona su baš nova nova, ili reparirana?
Kliješta koja sam kupio su nova.

Legalno je. Kupnjom sklapaš ugovor i pristaješ na njihove uvjete s kojima si ranije upoznat.
Pitanje je samo je li njihova praksa u ocjeni istrošenosti dijela šupačka ili nije.
Pristajanje na uvjete ne znači da je nešto legalno.

Postoji dobar dio trgovina u kojima ako plaćaš gotovinom vrijedi jedna cijena, dok plaćanje karticom obično diže cijenu proizvoda (razlika kartičarske naknade). Naplata kartičarske provizije kupcu je protuzakonita i nosi sankcije iako se kod nas i dalje prakticira. To što sam dao karticu i pristao da me odere ne umanjuje niti amnestira njega od činjenice da radi nešto nezakonito. :)

Želiš imati POS, mogućnost kartičarenja - onda snosi troškove za to jer tako je i definirano u ugovoru sa kartičarskom kućom. To što ekipa to uvali kupcu to je druga priča, ali nije legalno (iako si pristao na to). :D Ne znam kako je definiran poslovni odnos Kreše i tvornice koja otkupljuje kliješta pa njih ne uvlačim u priču ali da, nije sve na što pristaneš legalno. :D
 

Spawn

Well-known member
Ne naplaćuje se naknada kupcu nego se daje popust na gotovinu u visini naknade. A POS se stavlja radi kupaca koji nemaju/ne zele imati/ne daju gotovinu. Da se prodavaca pita,uvijek cash.
A ovo sto radi Krešo s kaucijom je cista glupost jer taj nacin kupovine bi trebalo ostaviti samo kao opciju.
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Pristajanje na uvjete ne znači da je nešto legalno.
Aposlutno, ali ja sam se referirao pravnički na konkretan slučaj prema Zakonu o obveznim odnosima. :)

Postoji dobar dio trgovina u kojima ako plaćaš gotovinom vrijedi jedna cijena, dok plaćanje karticom obično diže cijenu proizvoda (razlika kartičarske naknade). Naplata kartičarske provizije kupcu je protuzakonita i nosi sankcije iako se kod nas i dalje prakticira. To što sam dao karticu i pristao da me odere ne umanjuje niti amnestira njega od činjenice da radi nešto nezakonito.
Brruno je dobro objasnio. :)

A ovo sto radi Krešo s kaucijom je cista glupost jer taj nacin kupovine bi trebalo ostaviti samo kao opciju
Glupost, slažem se, ali nije nezakonita. :)
 

Pavel

Lepi™
Papučica gasa je pri kraju..tj. na laganiji pritisak, daje jak odziv (znam, znam..objasnio sam boli glava)..Nešto što mjere u postocima..Uglavnom mora se papučica gasa mijenjati..

Zbog nje se isključio tempomat i limitator (javio greške, ne rade do daljnjeg).

Prednji senzor visine je isto javio grešku. Nakon što je obrisana i sustav resetiran ne javlja ništa. (Suspension fault, max speed 90kmh). Stvar je u tome što se ovjes ponaša normalno, nema propadanja ni ičega tako da je to sad na standbyu. Ako se javi opet onda ide i senzor van.


Vjerojatno sam to već pitao ne sjećam se..Ima li C5 X7 opciju paljenja sva 4 kod intenzivnog kočenja?
 

Pavel

Lepi™
Nisam vičan rastavljanju..Plus automatik je, dosta toga je valjda i vezano na nju..Ali mogu predložiti mehaničaru prije rastavljanja i naručivanja da se proba ta metoda..Pa ćemo vidjeti što i kako dalje
 

Pavel

Lepi™
Automatic Gearbox Fault, prebacio me u 3 brzinu, lampice od Snowmotiona i Sport moda se uključile, service i nakon 30 sekundi crknuo. Ostavio me u Vrbini (Sisak, Cutac ce znati gdje je to..)..U 1h ujutro došao frend, odšlepao me k sebi na dijagnostiku.

Senzori sigurnosti nekakvi u mjenjaču, senzor brzine itd. Uglavnom elektronika, mjenjač je dobro..Danas ide kod ovlaštenog majstora na puni pregled i servis (ovo je bilo preliminarno).

Sanirati sve i ide na prodaju..99%..

Nemam živaca..Doista nemam..Ne mislim da sam kupio loš primjerak ali stvarno nemam živaca mijenjati senzore. Otkad ga imam (rekao bih Bogu hvala) mehaniku ne diram..Ali stalno neki senzor. Senzor goriva, senzor brzine, senzor visine, senzor ovog, senzor onog.

Najgore od svega je što radi senzora pogasi apsolutno sve. Sve..Senzor zadnjeg stop svjetla javi da je žarulja pregorila on safetya radi pogasi ESP, ABS i Hill Assisst.. Senzor visine krepa, ostanes bez ovjesa..

Najgore je sto radi čipa veličine lego kockice od par sto kuna, ostanem na cesti..Na kraju te vučna služba dođe više nego sam popravak.

Sve će se sanirati, upicanit i mislim da je to to od našeg druženja.
 

Milosh

Test
Jbg, iskreno mi je žao što je tako, što te nije bolje služio.

Mene to najviše čudi i nervira kod Francuza. Naprave dobre motore (mislim na PSA dizele), koriste dobre mjenjače (mislim na Aisin automatike), ali ukupna iskustva korisnika su katastrofa, a sve zbog tih pratećih gluposti. Ili su senzori i elektronika ili su nekakve brtve. Naravno da ima primjeraka i vlasnika koji nikad ne vide ništa od toga, ali moj je utisak da ima previše onih drugih. Najapsurdnije mi je to što drugi proizvođači uzmu njihove odlične motore, ugrade u svoja auta, i vlasnici tih auta onda prosječno gledano imaju manje problema nego vlasnici PSA auta. Smiješno ali je tako.
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
Dobra konstatacija Milosh! Pavel mislim da ce te pustit kad se malo sve slegne... ruku na srce tesko je nakon takva auta u nesto drugo, a senzora stavljaju sakam svi gdje god stignu... Milosh volvo?
 

Spawn

Well-known member
Odavno je netko napisao da od 2008 do 2011 redizajna i euro5 motora C5 ima 100 problema sa raznim senzorima. Navodno je to dosta bolje sređeno od 2011 nadalje, moj je 2012 ,i s elektronikom nemam problema ali zato je od 100000km do danas (187000) crkli oba prednja amortizera,poluosovina, kompresor klime i seleni na vilicama. Doduse ,amortizere je sredio prvi vlasnik. Mene nije ostavio na cesti dosad,nisu me ni popravci puno kostali jer sam kombinirao,ali jbg za auto preko 5 godina starosti treba ocekivati kvarove. Ako bude ijednom ostavio negdje ,ide u prodaju odmah ,ne sutra

Poslano sa mog MI 8 koristeći Tapatalk
 

Pavel

Lepi™
Ili su senzori i elektronika ili su nekakve brtve. Naravno da ima primjeraka i vlasnika koji nikad ne vide ništa od toga, ali moj je utisak da ima previše onih drugih.
Otkad ga imam mijenjam dijelove veličine Lego kockice, pa tako i danas. 450kn sa rukama, senzor brzine okretaja motora. Mjenjač nije dobivao dobar input i nije znao u koju brzinu da prešalta pa je odlučio ugasit se. Riješeno isti dan evo. Da pokucam u drvo s motorom i mjenjačem do sada nisam imao problema..Stalno mijenjam elektroniku. Ima automobila koji imaju tri puta više opreme od mog pa ne čujem da stalno mijenjaju nešto po tom pitanju.

Pavel mislim da ce te pustit kad se malo sve slegne... ruku na srce tesko je nakon takva auta u nesto drugo, a senzora stavljaju sakam svi gdje god stignu
Teško je, dobit ću za njega kikiriki..O limuzini D segmenta u rangu njegove udobnosti i opremljenosti mogu samo sanjati. Ali prekipjelo mi je. Kužiš, jako puno putujem. U takvom sam društvu..Sad bi ovdje, sad bi ondje. Ovisim o autu. Ne želim ić na cestu sa strahom hoće li me iznevjeriti negdje zbog ****arije. A ovo su doslovno ****arije.

Greška stražnjeg stop svjetla, ne radi..Oke, budem promijenio. Dođem na uzbrdicu i auto krene u nazad. Nisam se ni snašao, sreća da nikog nije bilo iza. Eto :cenzura::cenzura::cenzura:iga, sustav ne zna jel auto koči il ne koči jer svjetlo ne radi pa su u PSA odlučili kao preventivnu mjeru javit grešku ESP-a i Hill Asista i ugasit ga..Pa da :cenzura::cenzura::cenzura:eno ne povjeruješ.


Ako bude ijednom ostavio negdje ,ide u prodaju odmah ,ne sutra
Ići će i on, čim se malo raspitam oko alternativa.
 

Milosh

Test
Za udobnost si u pravu, ali udobnost nije problem ako nađeš auto sa dobrim sjedištima, a takvih ima.

A za opremu nisi u pravu, dosta auta tog segmenta i cjenovnog ranga ima i bolju opremu, da ne pričamo da je ta oprema i modernija.
 

Spawn

Well-known member
Imas koliko hoces,svega i svacega ali ne za taj novac. U zadnjih 6 mjeseci vozio sam svasta od c5 exclusive s 50000km full oprema koji je usput bar 30% bolji od mog, plastike, izolacija vanjskih zvukova,mekoca ovjesa,oprema itd pa do Audija S6. Za pare c5 dobijes passata s 250k km ako zelis malo vise opreme. Drugo je sve dosta skuplje ili losije za istu cijenu.
Npr. C5 2.2 hdi 150kw exclusive 95tkm 10000 eura,znaci onaj pravi exclusive,a ne polovicni. Za taj novac nemas nista u tom rangu. Za 20000 eura naravno da ces naci.
Poslano sa mog MI 8 koristeći Tapatalk
 

Milosh

Test
Hm, ipak si u pravu.

Mislio sam da se za te pare može uzeti dobar Mondeo Titanium sa 2.0 TDCI motorom, ali vidim da ne može.

Može se uzeti Insignia ali sa manje opreme. C5 baš nije na cijeni.
 
Na vrh