A jeste ga zakomplicirali ...
... Pavel, imaš halogene žarulje, a s obzirom da je hidro ovjes, imaš i automatsku regulaciju visine snopa (zato nema prekidača, išao posjetiti 3 auta, uključujući i jedan 2004. godište radi provjere) ... e sad, da se vratimo na ono što je Brruno pisao, visina snopa ... pod uvjetom da nitko nije nešto mehanički kopao fo faru, ako je prenizak snop, trebalo bi provjeriti u dijagnostici koja mu je referentna vrijednost visine ... imam doma C5 2004 sa hidro ovjesom, pa sam išao gledati što mu se sve navodi ... moguće je da je tu nešto od parametara razdešeno ... onda se to riješi bez grubih alata, kvalitetno ... samo što treba imati dijagnostički alat, a to nije baš svima pri ruci ...
Što, kad smo već to zaključili, ispada da u slučaju kvara na ovjesu, xenon farovi će raditi bolje, odnonso s obzirom na stvarni položaj vozila će raditi kompenzaciju snopa (jer imaju svoje posebne senzore visine na ovjesu), dok će halogeni bacati svjetlo kud stignu ... eto, nije loše za znati ... s druge strane, ako xenon senzor visine rikne, auto može biti u pravilnom položaju, a snop će biti svugdje ... zaključak: klasičan ovjes i bez automatske nivelacije snopa fara je najbolje rješenje ...LOL