Vborovic, po tebi postoji i način rada "dnevno svjetlo" koji se razlikuje od pozicije ?
Ne po meni ... po dijagnostici ...
... dakle, dok sam imao starije farove, naletio sam na opciju da se može uključiti pozicija paralelno sa dnevim svjetloma (dakle, HP24 žarulja u dnu i W5W žarulja pored dugog svjetla) ... tu W5W žarulju za poziciju, odnosno niti rupu u faru, noviji farovi nemaju ... e sad, dok sam zamijenio za novije farove, par dana sam se vozio, i čudno mi je kako se relativno slabo vidi DRL, u odnosu na neke druge aute u prometu (Audi, BMW, Renault ...) ... onda sam išao kopati po postavkama, da vidim kako to popraviti, i metodom eliminacije, isključim tu opciju da paralelno svijetle pozicija i dnevno svjetlo ... problem riješen ... sa novijim farovima, LED DRL traka (ono što je na starom faru HP24 žarulja) svijetli punim intenzitetom kada se od nje očekuje da bude dnevno svjetlo ... kada ima ulogu pozicije (upaljena kratka svjetla recimo), onda ona svijetli na pola ... zašto bi to bilo krivo podešeno na novim autima, ne znam ... da li su nešto dirali po tome da to tako mora biti, sumnjam ... no ono što je činjenica je, da svi kojima se intenzitet LED DRL trake ne mijenja pri promjeni sa dnevnog na poziciju zapravo imaju auto koji nema pravilna DRL svjetla (što se tiče jačine) ...
Budem probao iskopati jedan YT filmić, gdje se ta razlika jako lijepo vidi, kada auto ulazi u tunel.
Evo, našao ga ... obratite pozornost na scenu koja počinje od 0:19 i promjenu intenziteta LED svjetla iz DRL svjetla u poziciju (jer se pale kratka svjetla):
[ame]https://www.youtube.com/watch?v=oLZXbFcveNg[/ame]