C4, 1.4 VTi, by Cutac

Krky

Lakerski profesionalac
Snimim pa stavim :cool:
Taj kanalni ili ti stazni na 1.4 VTI-u pokreče vodenu pumpu, klimu i alternator...
Volan imamo na struju, progresivni volan :cool:
Èitam iskustva sa tim lancem na VTI-u, da se gotovo nikad ne mijenja ako koristiš preporučeno ulje i mijenjaš ga na vreme...
A kad se lanac počne čuti, onda ga mijenjaju, a koji ga ni onda ne mijenjaju da ga voze preko 100tkm i ništa se ne događa...
Ima dva tri slučaja da je lanac pukel, ali se ništa ne dogodi, motor samo stane, tada se stavi novi set lanca, i kao da se ništa nije dogodilo....
 

Cutac

Prèkaroš
A joj da, naši ventili se mogu zaustaviti nevezano za bregastu pa u biti ako pukne sve bude normalno, samo se ugasi. A da, da :grin:
Ovaj volan je super, doslovno niti jedan auto(nov, star) nema ovakav volan. Najlakši volan koji sam probao :grin:
Snimim pa stavim
Hvala!


Ali kažem, dok čujem šta u CiB-u kažu, ipak imaju više iskustva s tim motorom nego ja.

Taj kanalni ili ti stazni na 1.4 VTI-u pokreče vodenu pumpu, klimu i alternator...
E, meni je tu negdje izvor cviljenja. Remen i pumpa vode su novi, znači to nije.
Najvjerojatnije neka remenica ili natezač.
Samo da vidim što je ovo što se čuje "frrr" kad se okretaji spuste.

Pilot Xenon Pro Kit isproban i radi, sutra stavljam u farove, da vidim jel bi uopće bacalo kud ne treba.

Ne sekirajte se, neću ih voziti bez projektora, samo sam znatiželjan :D

Stavio xenon, dosta bolje se vidi i ne blješti uopće(sa frendom se dogovorio da se mimoiđemo i da vozim iza njega i kaže najnormalnija svjetla.

ALI
Far je mali i sva elektronika ne stane u njega, tako da ništa od xenona.

Također sam opet slušao rad motora i čuje se ponekad tandrkanje, inače zvuči skroz normalno.
Ali kažem, to ću pregledati i najvjerojatnije zamijeniti lanac i natezač vanjskog remena.
 

Krky

Lakerski profesionalac
Lanac kad se čuje, čuje se metalni zvuk, kao činele, zveckanje, sumljam da ti je lanac u pitanju na toj kilometraži, pogotovo ti si pazio kakvo ulje točiš...
Remenica na vodenoj pumpi ti je ostala stara, ona neide uz novu pumpu, iskustva drugih su da ta remenica zna cviljugat, ona je skuplja od same pumpe, ta vodena pumpa kod nas na tom motoru ima svoj električni napinjač, uz ovaj normalni napinjač, znači mi imamo dva napinjača, e sad, može bit jedan od njih da cviljuga, ili remenica vodene pumpe....
 

Cutac

Prèkaroš
Èek, ako sam dobro skužio, pumpa je sama za sebe i remenica se utakne u nju?
I imamo jedan samostalni napinjač remena + napinje ga i vodena pumpa?

Jel mi se čini ili su to apsolutno bezrazložne komplikacije?
 

Krky

Lakerski profesionalac
Kad kupuješ pumpu dobiješ je bez remenice, remenicu skidaš s stare pumpe, ona se posebno kupuje, kao da ima na sebi neku gumu koja ode, pokraj pumpe je kao jedan električni napinjač, a pokraj alternatora mehanički...

Ovak to izgleda:
Alternator


Vodena pumpa


Razvod lanca
 

Cutac

Prèkaroš
E super, sad mi je jasnije šta se dolje događa.
U četvrtak idem u CiB i pitat ću za zvuk(lanac(ako je) i onaj fzzz kad se okretaji unormale), pa javim.

A cvilež ću sam rješavati.
Najvjerojatnije remenica, jer kada mi je mehaničar remen iznutra pošpricao sprejem za kočnice, utišao se.

Koliko koštaju te sve remenice, ako znaš?
 

Krky

Lakerski profesionalac
Eee nebi sad znal, za to nisam tražil ponudu...
Neki bolji majstori ju znaju popraviti, kao da ju poliranjem obnove, e sad neznam pojedinosti i da li je to točna informacija, da li poliraju remenicu vodene pumpe ili taj elektro napinjač...
Svakak javi kaj si riješil....
 

Cutac

Prèkaroš
Bio u servisu.
Zaboravio sam ih pitati za ono kod vraćanja okretaja, onaj fzz, ali prestao je :confused:
Zapravo, zaboravio sam ih pitati za ikakve zvukove.
Ali, surfanjem i slušanjem po BMW-ovima, zaključak je sljedeći:
Motor ima tu notu, to tapkanje je njegov potpis, to je ok. To je ono što se čuje kada dignem okretaje i držim ih, rondanje ventila, recimo.
Ono što se u videu dva puta čulo, ono režanje, to više nisam nikako uspio replicirati, a probavam svakodnevno bar 5-6 puta. Valjda je nešto zarondalo, mobitel, neka plastika, očito je nebitno.

Što znači da je motor sasvim u redu. Tako zvuči.
Jedino ono cviljenje ali to je apsolutno benigno.

:grin: :grin: :grin: :whistling: :grin:

Krko, viđaj vamo Deder samo metni na 6. minutu.
[ame]https://youtu.be/rEKxImkWv6I?t=6m1s[/ame]
Isti topot, isto zvuče.
Jedino moj cvili pa zvuči k'o Džondir, al hebeš to :D
 

Krky

Lakerski profesionalac
Da... tak i moj dela, ko dizel :D:D
To sam i ja čul da se kod njih čuju injektori...
Kod mene se čuje auspuh otraga kad je malo u obrtaima, preko 2 tisuče...:D
 

Cutac

Prèkaroš
Meni se auspuh ne čuje unutra jer sam dodatno izolirao pod, ali zato kada otvorim prozore zaista je lijep zvuk, pogotovo ako se odbija od nečega da bude glasniji :D

U ovih 8000 od servisa mi je popio 6 deci ulja, taman sada nasuo.
 

Cutac

Prèkaroš
C4 ima traction control, ali drzite se asfalta.
I Pavel, ne idi autom u sumicu :D

Budem stavio video :D

Evo, ako nekoga zanima, ESP u c4.

Što dosada radi od čovjeka :D

[ame]https://www.youtube.com/watch?v=zDwzvOnc_mA[/ame]

[ame]https://www.youtube.com/watch?v=zpavvIy-OCA[/ame]
 

ZlatkoC4

Well-known member
Što dosada radi od čovjeka
Jesi probavao sa ugašeni skroz s laganim gasom.

ja sam prošle godine se nešto sl igrao. probavao sam skrenuti istom brzinom u puni zavoj udesno sa uključenim esp i bez problema sam to odradio sa 32kmh dok istom brzinom sa ugašenim esp sam otišao čak i malo preko ljeve trake van ceste. :grin: a kad radiš slalom po sesti izvrsno te esp vrača i ispravlja na pravac kojim ga upravljaš a bez si nabrzinu u grabi :D
 

Pavel

Lepi™
I Pavel, ne idi autom u sumicu
Jesi me opet vidio ili? :D

Ne sviđa mi se onaj spust prema šumici, malo je prestrm. Bez dizanja ovjesa se niti ne usudim spustiti. Sad kad je hladno i ima poledice niti ne pokušavam. Bojim se da se ne bi izvukao van više.

Neki dan, kad je počeo padati snijeg, taman fin prekrio ogroman parking na Borongaju. Rekoh idem se malo zabaviti sa C5 jer je parking potpuno prazan.

Dam ja gasa, malo se zalaufam, lagano okrenem volan a onda naglo ga zaokrenem. Sve živo se na tabli popalilo a mene remen zakuco u sjedalo. Ma kakvi. Frend u Puntu umro od smijeha. On se zaletio, ručnu i ko na labuđem jezeru..ABS počeo grebat, ESP se aktivirao počeo me izravnavat, volan se opire. Bezveze. Ručnu nemam tako da se niti ne mogu s njom igrat. Ja vratio C5 na parkirno mjesto i otišo se zabavljat s frendom. Nisu mi skroz jasni ti sustavi niti mogu objasniti što mi se dogodilo ali ubilo je svu zabavu. Dosta su agresivni sustavi, jako su dobri moram priznati. Par puta kad sam osjetio da gubim trakciju na ledu, vrlo brzo se sve izravnalo i vratilo pod kontrolu. A nisam pretjerano iskusan vozač. Ali zato u ovih 1% trenutaka kada se možeš zabavljati - zapravo ne možeš. :D
 
Na vrh